נגישות
נגישות

טמפל בר - Temple bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

64 ביקורות וחוות דעת על טמפל בר

יוסי מסחרי - תמונה
יוסי מסחרי 82 ביקורות
הפתעה קולינרית
4.0
04/02/15

אחרי הסרט בסינמה סיטי תכננו לאכול במקום אחר - אך הסתבר כי הוא בשיפוצים אז נכנסנו לטמפל בר. למרבה ההפתעה - הסתבר כי בנוסף לבירות ונשנושים של בר תפריט העסקיות עשיר מאד והמחירים שפויים.... במיוחד מנת בלאדי אנטריקוט ועוד יותר - צלי (בעצם נזיד) אירי - כמות נדיבה מאד של בשר משובח שבושל באיטיות וכהלכה. השירות טוב וקשוב אם כי דרש מעט זירוז. בסה"כ - טוב מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
05/02/2015
אנו שמחים כי נהניתם מן האוכל , האוירה , השרות גם אם בחלקו. לקחנו לתשומת לבנו הערתך . נשמח לראותך שוב . צוות טמפל
דורטל - תמונה
דורטל 16 ביקורות
ירדו ברמה - מעדיפים לאבד לקוח על להחליף כוס בירה
2.5
22/09/14

מדובר במקום ותיק עם מגוון אלכוהול ואוכל טוב שמתלווה אליו. חבל שעם כל זה, מדובר במקום שמרשה לעצמו לעצבן ולאבד לקוח בשביל ויכוח על החלפה של כוס בירה. לצד כל האוכל והבירות שהזמנו הזמנתי... בירה מהחבית שהמלצר המליץ עליה, הבירה לא הייתה לטעמי וביקשתי להחליפה לאחרת. במקום להיענות לבקשה כמו בכל מקום נורמלי כיום, הגיע מנהל המשמרת ופצח במסע הסברה על נהלי אי-החלפת הבירות שלהם וסירב לבטל אותה. כשהודעתי לו שאני לא מעוניין לשבת ולנהל דיון ופשוט רוצה להחליף לבירה אחרת, הוא לקח את הרגליים ולא חזר יותר. כמובן שבחשבון הבירה הופיעה ולא בוטלה. מדובר ביחס משפיל ללקוח וניהול לקוי, שמעדיף לאבד לקוח ותיק בשביל כוס בירה שעולה 30 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amirmark - תמונה
amirmark 103 ביקורות
בר מצוין
3.8
09/06/14

אווירה נחמדה ( המעשנים מרוכזים בחדר אחד יחסית סגור- כך שלא מריחים סיגריות), בירות טובות, אוכל לא רע בכלל ושירות מצוין- הגיע יחסית מהר ואפשר להספיק לפני סרט. גם המחירים לא בשמיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה - תמונה
ילנה 75 ביקורות
לאוהבי אלכוהול בעיקר
2.8
31/03/14

הפאב נמצא בקומה שנייה של מרכז גלילות (קומת בית הקולנוע). היינו חבורה של 7 אנשים והזמנו מקומות ליום שישי ב-8 בערב. היו מס' דברים שלא אהבתי: 1. הזמנו קינוח של פאי תפוחים ב-40 ש"ח.... למעשה זה היה מעין שכבת תפוחים ושכבת בצק חצי אפוי. לחלוטין לא אכיל ולא מצדיק את המחיר השערורייתי. 2. ידוע שבפאבים התאורה חלשה. אבל עם הגשת מנות האוכל, בסביבות 8.30 בערב, האור נכבה כמעט לגמרי ולא רק שלא ראינו אחד את השני, לא ראינו בכלל מה אנחנו אוכלים. פנינו למלצרית וביקשנו ממנה להגביר קצת את האור, כדי שלא נשב בחושך מוחלט, אבל היא אמרה שהם עברו ל-"תאורת ערב/לילה". מזל שישבנו מול מסך טלויזיה גדול וזה מה שהאיר לנו כי אחרת פשוט לא היינו רואים כלום. על השולחנות אין נרות. ברצינות חשבנו להדליק פנסים בפלאפונים כדי לאכול. יותר מאוחר, כנראה עקב תלונות של לקוחות נוספים או מסיבה אחרת, האור קצת חזר, אבל עדיין זה היה נורא מעצבן, שגם למרות שביקשנו, הם סירבו להגביר. קשה לי לתאר שאנשים ירצו לאכול בחושך כזה. אני חושבת שהפאב מומלץ לאוהבי מגוון אלכוהול, שאי אפשר למצוא במקומות אחרים. אבל הייתי מוותרת על האוכל, בעיקר בגלל המחירים- הרי לא מדובר במסעדת גורמה ואין הצדקה לכך שכמעט כל ארוחה עולה שם בסביבות ה-70 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
מעולה!!
4.3
04/03/14

הגענו בטח כמו כולם לפני סרט. רצינו לאכול ארוחת ערב לפני ולשתות משהו. מכיוון שאין הרבה אופציות החלטנו ללכת לשם, שכן יותר אווירת שתייה. היה פשוט תענוג! הזמנו את הכריך קורנביף ואת... האנטריקוט בלדי. הכריך היה מעולה וכך גם המנת אנטריקוט שהגיע פרוסה דק על חציל עם פוקצ'ה חמה. מנה ענקית. המחירים לא זולים בכלל, אבל האווירה מגניבה, השירות היה נהדר, הזמינו אותנו לצ'יסרים וכמובן המאנצ'יז וחמוצים על חשבון הבית. אחלה אופציה לדרינק לפני סרט, אבל בהחלט אופציה ראויה גם ללא קשר! נחזור :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 51 ביקורות
אחלה מקום... רק קצת רועש מידי
3.5
18/09/13

בפעם המי יודע כמה... אחלה מקום אחרי סרט. בירות ואלכהול בכלל במגוון ענק... אוכל מתאים ואיכותי (אפילו מאד בשביל בר). איזור ללא מעשנים. הבעיה היחידה - מאד מאד רועש... מלבד זה - אחלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
liza.per - תמונה
liza.per 3 ביקורות
טעים ומגוון
4.5
13/04/13

לפאב הזה אוירה מיוחדת, מנות טעימות בטירוף ומבחר עצום של בירות. תמיד כיף לחזור לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי וטימה - תמונה
מירי וטימה 26 ביקורות
ציפינו ליותר
3.0
12/10/12

לפני מס' ימים ביקרנו במקום והתאכזבנו מעט.האוכל היה טוב,השירות נחמד וגם היה פוטנציאל מבחינת האווירה. היתה מוסיקה חיה,העיצוב במקום מאוד נעים ויש הרבה פינות אינטימיות עם תאורה עמומה.... אבל,המוסיקה היתה כ"כ רועשת וחזקה שהרגשתי כאילו אני נמצאת בתוך מועדון ולא בפאב אירי נחמד. שלא תבינו אותי לא נכון- המוסיקה היתה טובה, אבל אם היו מנמיכים את הווליום בחצי בערך היה הרבה יותר נעים לשבת שם. בסופו של דבר, כ"כ רצינו כבר לצאת משם שלא יכולנו לסיים את המנות בנחת.וכמובן, שאין מה להזכיר את חוסר היכולת לשוחח, שזו אחת המטרות בביקור במקום שכזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hagai - תמונה
hagai 42 ביקורות
הפתעה לטובה
4.5
24/09/12

אחרי שבעבר חוויתי בטמפל בר אוכל בסדר, בירה נפלאה ושירות בינוני מינוס, הפסקתי לבקר שם. אתמול ביקרתי שוב והופתעתי ממש לטובה, איכות הבירה נשארה נפלאה ואולם כל שאר הפרמטרים השתנו לטובה,... השירות היה נפלא, והאוכל טוב. רק הערה קטנה לשף: הזמנו לקינוח וופל בלגי עם רוטב שוקולד שערות חלווה, גלידת וניל ופירות יער, המנה יכלה להיות מצויינת לו אכן את גלידת הוניל היו מעטרים יותר מ 3 פירות יער זעירים, חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hanita - תמונה
hanita מבקר מתחיל
אחלה בר מצוה
5.0
12/11/11

היום חגגנו בר מצוה באירוע של ארוחת צהרים בטמפל בר בסינמה סיטי גלילות. האוכל היה מדהים , שירות מצויין . מומלץ בחום . היה לנו הרבה צעירים, שישבו בכייף על כסאות בר עם שולחנות גבוהים,... בוטקה עם כיסאות רגילים ליותר מבוגרים . מוסיקה רקע כייפית . חזרנו שבעים , מרוצים והספנו לישון צהריים.

עוד פרטים
הוספת תגובה