נגישות
נגישות

אג'נדה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

34 ביקורות וחוות דעת על אג'נדה

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
22/07/08

בסך הכל רציתי קצת טייק אווי בדרך הביתה מהים,רול צמחוני ורול סלמון רגיל,הכי פשוט שיש,8 פרוסות קטנטנות לכל טעם,נארזו בקמצנות מאכזבת. והמחיר? בחיים לא שילמתי כל כך הרבה,52 ש"ח לשני טעמים... נראה לי מחיר מוגזם למסעדה בתחנת דלק,אם זה היה בתל אביב מילא,גם הטעם לא מלהיב,כבר אכלתי סושי טעים יותר.זו היתה הפעם הראשונה שהייתי בהמלצה של חברה,וגם הפעם האחרונה,יקר ומיותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
qq - תמונה
qq 79 ביקורות
4.7
16/07/08

אני וחברתי, הולכים לשם כמעט כל שבועיים, ונהנים כל פעם מחדש. בדר"כ אנו יושבים על הבר של הסושי, אבל לפעמים גם במסעדה הרגילה, השירות שם מצויין! האוכל, כמובן גם! מומלץ בחום! :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
5 ביקורות
4.0
30/06/08

מדהים איזה אנשים חסרי חיים יש ואיזה הערות הם רושמים. מקום מהמם, אחלה שירות, אחלה אווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jonathan Fain - תמונה
Jonathan Fain 10 ביקורות
2.3
25/06/08

ישבנו שם ביוני 2008 לקראת חצות. יחסית הרבה אנשים. האוכל היה טעים וטוב. השירות מאוד איטי אבל קיבלנו הכל בדיוק כמו שהזמנו, לדעתי המלצרים פשוט עמוסים מדי. העיצוב מאוד מבולגן, עושה רושם של... עומס. האווירה לא שקטה, יחסית רועש על הגבול של פאב עם מוסיקה. יש הפרדה מוחלטת בין המעשנים ללא מעשנים וזה חיובי. מחירים מאוד יקרים - 49 שקל לטוסט למשל. סנדביצ'ים המגיעים ל-50 שקלים. בסופו של דבר מומלץ לרעבים לקראת הלילה - כי אג'נדה פתוחה 24 שעות - ותמיד יש מה לאכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
18/06/08

האוכל ממש טעים בכללי רק חבל שהשירות קטסטרופה וגם שמדברים עם מנהל המשמרת נראה שלא אכפת לותישבנו היום 20 איש אז נכון שקצת קשה לתת שירות לכמות כזו של אנשים אבל הזמנו עוגה שעלתה קרוב ל200... שקל והיתה בלתי אכילה בעליל!!!! למרות זאת מנהל המשמרת עבד על דעתו שזו "העוגה הכי טובה בארץ" צדק בן משפחה (מסעדן בעצמו שדואג לשירות לפני הכל במקום שלו ) שאבר למנהל המשמרת תטעם מהעוגה לפני שאתה אומר דבר כזה... מיותר לציין שהוא לא הסכים ולא טעם ופיצוי לא קיבלנו. לשם לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
07/06/08

חיכינו למוצאי שבת על מנת להזמין 2 מקומות, התקשרנו מהשעה 20:30 כאשר השבת יצאה הרבה קודם, רשום באתר כי המסעדה נפתחת מצאת השבת, ניסינו מספר פעמים עד שענו לנו רק בשעה 22:00, ענתה אחת בשם... ורד וטענה כי אין אפשרות לשמור מקום כי הכל מלא, ולנסות להתקשר מאוחר יותר, שאלנו מתי להתקשר אז היא ענתה בזלזול מגעיל "לא יודעת חצי שעה, שעה.. תבואו אולי יהיה מקום", שאלתי אותה ממתי הם התחילו לעבוד היא אמרה 21:30 וכששאלתי למה רשום שהם פותחים בצאת השבת אז היא ענתה, השבת יוצאת מאוחר וגם עד שהמטבח נפתח, בואי לא נתווכח על זה.. בעזות מצח גועלית של ממש. בחלום אני אלך לשם הם יכולים לחפש אותנו בסיבוב ואני לא אמליץ לאף אחד על המקום הזה.. מהרגע שמתקשרים מקבלים כזה שירות אז שלום ולא להתראות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רגב אילן - תמונה
רגב אילן 14 ביקורות
3.7
03/06/08

היינו במסעדה לרגל יום הולדת, השירות היה טוב, מקום יפה ונוח, אוכל די טוב. אני לא אוהב סושי אבל היה בסדר ואשתי אמרה שמצויין. נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
26/05/08

אני מרבה לבוא לאג'נדה. קרוב לבית, כיסאות נוחים, איזור עישון, מוזיקה נחמדה וסושי טעים מאוד רק חבל שמאוד יקר. אבל מה שבאמת מאכזב לאחרונה זה השירות שהידרדר במקום ברמה דראסטית. המלצרים... עורכים את הסכו"ם בצורה מזלזלת (עוד רגע זורקים את הסכום על הלקוח ושהוא יערוך לעצמו). תמיד, אבל תמיד כשאני מזמין בירה היא מגיעה בלי קצף דבר שנותן הרגשה שהיא עמדה הרבה זמן עד שמלצר הגיע ולקח אותו. הערתי על זה למלצרית שלי אבל היא נתנה רושם שלא איכפת לה במיוחד. בתור אדם שעובד גם במסעדה לא חשבתי שזה מכובד ומקצועי מצד המסעדה לאפשר לכל מלצר ללבוש חולצות עם השמות של מסעדות אחרות בהם עבדו המלצרים (ממש בדיחה) שלא נדבר גם על נעלי הקרוקס (זה לא חדר אוכל של קיבוץ).באחד מביקורי האחרונים הייתי עם אחותי שהזמינה סלט יווני. טעים מאוד (אהבתי שהגבינה מגורדת ולא בגושים גדולים), רק שלצערנו הייתה נמלה שחורה גדולה בסלט. אין מה לעשות זה משהו שיכול לקרות. אמרתי למלצרית והיא רצתה לפנות לנו אך סירבתי כי זה לא דבר שמפריע לי ולאחותי כל כך. מה שיפה מצד המלצרית זה שלמרות שאכלנו היא ביטלה לנו את המנה.אני אמשיך לבוא כי כמו שאמרתי נוח לי שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
28/03/08

שרות כזה גרוע לא נתקלתי בחיי. בארוחה עסקית לקח לקבלת המנה העיקרית כ-40 דקות וכשביקשתי סודה, היא הגיעה לאחר 20 דקות נוספות נאלצתי לצאת בבושת פנים ללא כל התיחסות של אנשי הצוות.

עוד פרטים
הוספת תגובה