נגישות
נגישות

אג'נדה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

34 ביקורות וחוות דעת על אג'נדה

 - תמונה
3 ביקורות
4.0
14/09/10

ספק בר ספק מסעדה , מבחר בירות לא גדול ואני גם לא חסיד של בירות גרמניות אבל ווינשטפן מהחבית שהגיע הייתה ללא ספק טריה והמבינים ידעו ישר בטעם אכן החבית נפתחה באותו יום. האוכל מקורי וטעים... מאוד עם תוספות טעימות, קינוחים לא גנרים אבל מוכרים אבל המנות הראשונות מפצות על זה וכך גם האוירה. מחיר לא זול ומיקום לא נוח גם לא מבחינת חנייה.לסיכום , מקום נחמד מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מזי - תמונה
מזי 6 ביקורות
2.0
23/05/10

כבר מההתחלה הכל היה עקום - הזמנו מקום והושיבו אותנו בשולחן צדדי וצפוף שנמצא ממש על הכניסה למטבח וזה בגלל שהוא היה המקום הפנוי היחיד. הזמנו 4 רולים של סושי וחיכינו להם לפחות רבע שעה... וכולם היו חסרי טעם, ובנוסף כשביקשנו ספייסי מיונז נאמר לנו שהוא נגמר. רצוי לציין שהמסעדה הייתה דיי ריקה ולא הצדיקה את רצף האירועים המרגיז הזה. יצאנו מאוכזבים מאוד ובתור מבקרים דיי קבועים של המקום כנראה שלא נחזור לשם שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
sigal - תמונה
sigal 2 ביקורות
3.7
17/02/10

ישבתי לפני חודש וקצת והייתי די מופתעת לטובה אחרי כמה פעמים שהתאכזבתידברים השתנו ודי לטובה בעיקר האוכל. השירות עדין לא בשמים וחבל. ממליצה בחום לאוכל את החרימה (מעולה) זה יותר די מרוקאי... אבל נעזוב את זה :) הלזניה ברמה גבוהה , הדג דניס סוף העולם , ובכלל התפריט החדש מגוון ומשונה תמשיכו כך וכל הכבוד לצוות.שמעתי שהשף התחלף המשך דרך מוצלחת שף מחכה לתפריט קיץ :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/12/09

וואי אגנדה, תפריט חדש וגן עדן מושלם כל הכבוד לשף(אבי) לשו שף(עידן) עשיתם עבודה נפלאה תמשכו ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף מבקר מתחיל
1.0
23/10/09

אינני מבין מה התלהבות מהמקום, הסושי היה ללא טעם , האוירה של תחנת דלק ( אין שום נןף) ,המלצרים חובבנים מאוד.מאוד מאכזב ולא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
09/08/09

הסושי היה גרוע. אישתי נאלצה להחזיר אותו. הסלט טונה היה יבש . חבל . התאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
13/03/09

ישבנו 3 חברות לארוחת בוקר , האוכל שהוגש היה חסר טעם , סלט שעמד במקרר כמה שעות טובות , כדור טונה מסכן פטריות מקופסת שימורים ,מיץ סחוט מהול במים... בקיצור עליבות!!! המחיר דווקא לא עלוב 44... ש"ח . השירות היה מאוד חובבני, בקושי פינו לנו את השולחן וכשהערתי למלצרית על רמת השירות והאוכל , אז היא הפצירה בי שאני מתלוננת על כל דבר . בקיצור מאוד לא מומלץ !!! חבל על הכסף והזמן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
26/01/09

הזמנתי מקום במוצ"ש לי ולאשתי לערב רומנטי .השולחן ששמרו לי היה ליד שולחן של ילדות מתבגרות שכל הערב צחקו בכל רם ובנוסף השולחן היה מתנדנד (חבל שהמארחים לא חושבים על הדברים האלה ).הזמנו... סלט יווני (52 ש"ח- מטורף לא ) שלדברי המלצר גדול ומספק שני מבוגרים ויין .מוזר אבל הסלט הגיע לאחר פחות מ 5 דקות לפני היין ולא נראה שהסלט היה טרי ונעשה באותו רגע (5 דקות ) וכמובן שהמנה הייתה קטנה ולא מספקת שני מבוגרים רעבים ונאלצנו להזמין מנה נוספת . אין לי בעיה לשלם סכומים כאלה על אוכל אבל אני מצפה שהאוכל יהיה טרי ויכינו אותו באותו רגע , שגודל המנה תצדיק את המחיר שלה וכמובן כאשר אתה מזמין שולחן מראש אתה מצפה לשולחן במיקום טוב יותר . חבל , אני לא אגיע יותר לאגנדה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
09/11/08

מוצאי שבת האחרון. אז ככה, כתשובה לשאלתנו אם הסלמון טעים, ענתה המלצרית: "הוא בסדר ואתם יכולים לסמוך עליי כי המסעדה לא של אבא שלי" - תשובה רדודה מאין כמוה... בהמשך, עם קבלת המנות קיבלנו... קיש בטטה שהיה לא ראוי למאכל אדם. חשוב לציין שבמשך כל הארוחה, אף נותן שירות לא טרח לפקוד את שולחננו ולבדוק האם המנות לטעמנו. בסיום הארוחה, כשמישהי הואילה בטובה לפנות את השולחן, הסבתי את תשומת ליבה של המלצרית על כך שהקיש אינו אכיל בלשון המעטה. בתגובה ענתה לי: "אל תדאגי, אני אבטל לך אותו" בעל מסעדה יקר!!! כיוון שגם אני בענף הזה במשך שנים רבות ואני מודעת לקשייו הרבים, הרי זה ברור שלפעמים קורה שמנות חוזרות מסיבות אי אלו או אחרות. אבל מה שאני לא יכולה לקבל זה סגנון דיבור כמו זה של עובדייך, חוסר יחס וזילזול שאין כמותו. לטיפולך...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
01/09/08

הגעתי עם בן זוגי בסביבות 16:30 במיוחד בשביל הסושי הכשר שיש במקום. התיישבנו בחלק החיצוני, בסביבות רבע לחמש קיבלנו תפריטים (!) וכשאף אחד לא הגיע לקחת הזמנה חצי שעה לשהותנו במקום נכנסנו... פנימה וביקשנו להזמין. "הסושיה נפתחת רק ב18:00", אמר לנו המלצר שהגיש לנו את התפריט סושי חצי שעה קודם. מ ח ד ל. הלכנו מיד, ולא נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה