נגישות
נגישות

רנה - RENE ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על רנה

optimous - תמונה
optimous 2 ביקורות
מצויין
4.5
11/01/14

אכלנו ארוחת בוקר זוגית מפנקת ועשירה. הלחם הביתי היה גדול טרי מאוד ועשיר בטעמו. סלט ירקות מטובל כראוי וגדול. החביתה עם עשבי תיבול ובצל מצויינת וכן כל המטבלים הגבינות האבוקדו הטונה ועוד.... ריבה ביתית מצויינת לקינוח. ביקשנו חלב סויה ואספרסו לחיזוק לקפה ולא נדרשנו לתוספת מחיר. המקום מעוצב יפה, חניה בשפע והמון מלצרים. מצויין.102 ש"ח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ori - תמונה
ori 31 ביקורות
מקום מעולה
4.8
24/12/13

כל פעם שאני בצפון אני חוזר לארוחת בוקר בקפה רנה. ארוחות טובות טעימות ומפנקות ואוירה ממש כייפית

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe מבקר מתחיל
הפתעה
4.0
25/11/13

אתמול בבוקר, יום שבת,ישבנו לאכול ארוחת בוקר. יש לציין שהשירות היה טוב מאד, הקפה מצויין, האוכל טוב מאד והמחיר סביר. ההפתעה - שלושת המרכיבים העיקריים של סלט ירקות קצוץ (סלט ערבי בסלנג)... הינם עגבניה מלפפון ובצל. הסלט הגיע ללא בצל. ביקשתי שיביאו לי בצל קצוץ לסלט והתבשרתי - קבלת הבצל כרוכה בתשלום על "תוספת ירקות". בהחלט קטנוני ולא מקובל. חבל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
supersam - תמונה
supersam 3 ביקורות
אוכל טעים, שרות מאכזב
2.3
27/10/13

הגענו 4 מבוגרים ושני ילדים בשעה 14.00 ביום שישי. המלצרית היתה חמוצה מאוד ולא עדיבה. הזמנו פיצות, סלטים ומנת ביצים מקושקשת לילדה. כעבור חצי שעה!!!! הגעו המנות הראשונות (הזמנו רק... עיקריות). פיצה אחת הגיעה קרה, הביצה המקושקשת היתה קרה. ביקשנו מהמלצרית לחמם את הפיצה, והיא היתה צריכה לקבל אישור מהאחראית לקחת את זה מהשולחן! הפיצה חזרה מחימום ואנחנו עדיין ממתינים ל-2 מנות - פיצה וסלט. בינתיים לקוחות שהגיעו אחרינו מתחילים לקבל לפנינו. בסופו של דבר המנות היו טעימות, אבל לא יותר טוב מרשתות בתי קפה אחרים כמו רשתות בתי קפה אחרים. מיותר לציין שטיפ לא השארנו הפעם. ישבנו בפנים, אבל בלי מזגן אז פתחנו חלונות והיינו צריכים לאכול יחד עם העשן של המעשנים בחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rosemblaum - תמונה
Rosemblaum מבקר מתחיל
09.10.13
4.3
09/10/13

מקום מושקע ויפה, קיבלנו שירות מיידי ועזרה בבחירת המנות. מנת סטל הסלמון גדולה ומשביעה במיוחד, צריך לזכור לבקש בלי אנשובי.. רביולי תרד ברוטב פסטו מאוד מומלץ בהתחלה המנה נראתה קטנה מידי... אבל בהחלט שווה את זה .. גם הקינוחים מאוד טובים. בהחלט נחזור לפה בפעם הבאה שנקפוץ לצימר בצפון !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron 4 ביקורות
ממליץ בחום
4.5
21/09/13

אני ואשתי הגענו ביום שישי בערב. האווירה של המקום נעימה ותפריט המסעדה מאוד מגוון. המנות היו גדולות וטעימות (בסוף הארוחה צריך לפתוח כפתור במכנסיים :) ) גם הקינוחים היו מוצלחים ואני ממליץ... בחום על קינוח שנקרא "חרמון"

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמר תיווך - תמונה
תמר תיווך מבקר מתחיל
מעולה !!!!
5.0
16/05/13

במהלך נופש סופ"ש הגענו לבית קפה לארוחת בוקר , ארוחה מפנקת מגוון גדול של סלטים שירות מעולה++++ ממליץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayan - תמונה
Maayan 19 ביקורות
ארוחת בוקר חלומית
4.8
20/03/13

מגוון של סלטים מיוחדים וטעימים, לחם טרי מומלץ בחום לכול מי שמגיע מהצימרים הקרובים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי 2 ביקורות
מקום ששווה להיכנס ולאכול
5.0
13/01/13

בתאריך 4.01.13 נסענו אני ואישתי לצפון לטיול בקר ובדרך נכנסנו לבית קפה גיטה את פנינו קיבלו מלצריות אדיבות מנומסות חייכניות אשר דאגו לנו באופן כזה שאמרנו לעצמנו שחייבים לחזור שוב כמו כן... יש לציין את מנהלת המקום בחורה מקסימה מיקצועית ונעימה האוכל הוגש לנו בנדיבות עם טעם מדהים האווירה במקום מקסימה מדהימה עם נוף לצפון

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף 26 ביקורות
חוויה שלא נרצה לחזור עליה
1.5
08/10/12

אכלנו במסעדה ביום ראשון אחה"צ...הוזמנו פיצות ופסטה. פיצה...בטעם של פיצה קפואה ברמה בינונית מהסופר, פסטה שאכלנו רבות וטובות ממנה. קפה...מעולה. מחירים שללא ספק לא מצדיקים את איכות האוכל. ... מלצרית ממורמרת. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה