נגישות
נגישות

רנה - RENE ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על רנה

estercohen245 - תמונה
estercohen245 מבקר מתחיל
מאכזב
1.5
15/04/21

האוכל נחמד חם ונראה טרי אך אין מזגן למרות שבקשנו. היה חם וחנוק. מלצריות רדומות ללא חיוך וקבלת פנים. האוכל הגיע באיחור כשהגיעה ההזמנה הם טעו באחת חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לולו - תמונה
לולו מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
1.5
01/09/20

במילה אחת - אכזבה! השירות מתחת לכל בקורת, התייחסות לקורונה - אפס! לא מודדים חום, המסעדה הייתה מלאה לחלוטין ללא מרחק דרוש בין השולחנות... סירחון של עשן סיגריות מהאזור המותר לעישון! האוכל... בסדר, לא יותר. פעם המסעדה הייתה טובה בהרבה. אנחנו לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Benjamin - תמונה
Benjamin מבקר מתחיל
האוכל טוב. השירות קצת פחות...
3.0
19/08/20

האוכל טוב. מנות גדולות (חלקן, כמו הפאד תאי) גדולות מדי. ממליץ לשאול מראש ולשקול לחלוק מנות. שייקים טובים. הישיבה בחוץ בערב נעימה. השירות לא משהו. לא מקבלים בכניסה וצריך להתמקח על מקום... ישיבה. הגיעו מנות חסרות, והביאו מנות עיקריות יחד עם הראשונות. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nironit11 - תמונה
nironit11 מבקר מתחיל
מומלץ מאוד.
4.8
18/08/20

אכלנו ברנה ביסטרו בר ראש פינה, הזמנו פיצה פיצאינו וקלצונה בוקרים ולסיום קינחנו בבלינצ'ס מקופלת. המנות היו טעימות מאוד וגדולות והשירות של המלצרים היה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מייק - תמונה
מייק 2 ביקורות
שירות גרוע
1.0
02/03/20

השירות הכי גרוע שקיבלנו אי פעם . המלצר כאילו עושה לנו טובה שהוא משרת אותנו . הגענו לרנה ראש פינה זוג עם ילד , היה לנו גם שובר ארוחת בוקר לא קיבלו אותו אבל הבעיה לא שלא קיבלו אותו הבעיה... היא השירות והגישה איך מדברים ומתייחסים אליך. . לא נחזור לשם בטוח. בושה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila מבקר מתחיל
שירות אחד הגרועים שקיבלתי אם לא הכי גרוע! מפי מלצרית לשעבר ששירתה ברצף 5 שנים לקוחות מרוצים
1.0
28/05/19

אחד מהשירותים הכי גרועים שקיבלתי! ועבדתי בתור מלצרית 5 שנים. הגענו לטיול בצפון לחגוג לחברתי יומולדת. הזמנו 2 מנות שהדגש העיקרי היה שהביצים יהיו עשויות היטב! היות שאני בהריון. הגיעו 2... המנות עם ביצים לא רק שלא עשויות אלא נוזליות.. אחת המנות חלקנו בצורה שאכלתי רק את החלק הלבן ואת השנייה ביקשו שיעשו חדשה שוב בדגש לאחמ"ש שיהיה עשוי טוב! מדדתי זמן מרגע שהתחלנו לאכול.. בדיוק על השעון עברה חצי שעה עד שהגיעה המנה שהחזרנו.. ונחשו מה.. שוב הביצים יצאו נוזליות.... מיותר לציין את גודל האכזבה ושהיינו צריכות ללכת לאכול במקום אחר נוכח העובדה שנשארנו רעבות.. פעם ראשונה שאני רושמת תגובה כזאת אבל בהחלט זה דרש! אז אם בא לכם להנות משירות טוב זה בהחלט חא המקום הנכון.. כי המטבח לא מחובר למלצרים ולאחמש זה הכי גרוע שיש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David מבקר מתחיל
גרוע מאוד
1.3
28/10/18

שירות גרוע מאוד חלק מהמנו. לפעמים מגיע לפעמים לא. ממש הימור לשבת לאכול במסעדה, אולי נצא שבעים ואולי נחכה שעתיים לאוכל שכנראה יגיע עם טעויות. לא פעם ולא פעמיים :( סימתי עם הרנה מקווה... מאוד שיפתחו עוד אופציות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofir - תמונה
Ofir 2 ביקורות
גרוע
1.8
19/05/18

המקום מזלזל בלקוחות רוב המנות מתקבלות ממש לא לפי מה שרשום בתפריט. בנוסף העיקריות הגיעו לפני הראשונות, לא ארבה במילים המקום מאוד לא נעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
מומלץ מאד
4.8
27/03/18

הגענו בשבת ולמרות שלא הזמנו מקום התקבלנו בסבר פנים יפות. האוכל היה טעים מאד. מצאנו אופציה לטבעונים- פוקאצ'ות טריות עם רטבים טעימים בצד וסלט ישראלי (בלי הביצה). הכל היה ממש טעים ויצאנו... שבעים מאד ומרוצים מאד. רוצה לציין לשבח את המלצרית שהיתה חביבה ואדיבה מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדי - תמונה
גדי 2 ביקורות
ארוחת ערב מצויינת
4.5
13/10/17

אכלנו ארוחת ערב בעת שהותנו בצפון. הזמנו מנה של דג סלמון ומנה של דג לבן. יחד עם המנות הגיע לחם עם מזטים טעימים מאוד. המנות היו משביעות וטעימות. השירות היה חביב ויעיל והמנות הגיעו מהר.... כמעט מושלם, רק אציין שלילדה הוזמנה פיצה שלא הייתה מאוד מוצלחת. המחירים סבירים, האווירה נעימה ובהחלט נשמח לחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה