נגישות
נגישות

מקסיקנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

163 ביקורות וחוות דעת על מקסיקנה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/04/08

ברצוננו לתת מחמאות למקסיקנה המעולה. חגגנו שם יומהולדת ונהננו ביותר. אוכל מצוין, אווירה נעימה והמחירים סבירים. כן ירבו מקומות כאלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
09/01/08

טעים מאוד וקליל, המטבלים המקסיקניים והטורטיות היו מצוינים. המחיר ממוצע ולא יקר. מסעדה נחמדה וביתית. היה קצת לחוץ מבחינת השירות, היו יותר מדי סועדים לכמות המלצריות אבל לא נורא כל כך.... נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shoosh - תמונה
shoosh 3 ביקורות
1.3
02/01/08

האוכל היה ממולא בשמן, חסר תיבול, השירות היה חובבני ביותר, כולל המקום - מאוד פשוט, לא נקי במיוחד (כולל השירותים). המחיר היה נמוך לזוג אבל כך גם האוכל. תקף אותנו מספר שעות לאחר מכן כאב... בטן, האוכל ממש עמד לנו בגרון. מסקנה: אל תלכו ל-snakes שקוראים לעצמם מסעדות, חסכו לעצמכם כסף וציפיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
21/11/07

מסעדה מעולה, טעים ונעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
24/10/07

פשוט טעים וכיף לשבת. תפתחו כבר סניף בראשון, נמאס לנסוע עד אליכם כל הזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/10/07

חשוב בשביל להצליח צריך שניים לטנגו משמע גם אוכל טוב שזה יש לכם אבל שאין ברכה במקום העסק אז גם אין מזל וחבל הפתרון הוא להכשיר את כל הסניפים ללא יוצא מן הכלל לכשרים למהדרין ואז יבואו... בהמוניהם אנשים עמך ישראל מכל הקצוות וכך תרוויחו גם פלח שוק ענק ופוטנציאלי כמו השוק הדתי והחרדי ושומרי המסורת שמדיר רגליו מרק לישמוע עליכם בכלל במידה ותעשו כן תיזכו רק להצלחה ולברכה בכל אשר תיפנו עצה יותר טובה מזו ספק אם תקבלו אי פעם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/08/07

ברצוני לציין שהיינו בשבת שעברה במסעדה ומאוד נהנו. בתגובה לכותבת שלפני , כל המסעדה הייתה מלאה וביקשו לידנו לעשן , המלצרית ציינה שאין יותר אזור עישון בתוך המסעדה והעישון הוא בשולחנות בחוץ... בלבד. כנראה הם הפנימו את הביקורת על העישון. בנוסף , האוכל היה מצויין והמגוון רחב מאוד. החל מפיצה לילדים ועד מנות מקסיקניות בשבילנו. אפילו הקינוח היה תבול בניחוח מקסיקני (פרפה סברס) בקיצור: חוויה ומומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
19/07/07

הגענו ביום שישי אחה"צ קבוצה של 4 מבוגרים ותינוקת. הזמנו מקום מראש והושיבו אותנו בשולחן מרווח בתוך המסעדה שהיא די קטנה. בשולחן שצמוד אלינו ישב בחור שהתחיל לעשן, ביקשנו מהמלצרית שתאמר לו... שיכבה את הסיגריה או שיצא אך היא השיבה שהם הזמינו וגם קיבלו שולחן של מעשנים ולכן הוא יכול לעשן. כשהערנו לה שזה לא חוקי ואיימנו ללכת היא ביקשה מהבחור בטון נורא מתנצל לכבות את הסיגריה או לחילופין לצאת החוצה, הוא סרב כמובן וטען (בצדק) שהוא הזמין שולחן למעשנים. מי שיצא לו להגיע למקום יודע שהמסעדה קטנה מאוד, מכילה 3 /2 שולחנות גדולים ועוד כמה קטנים בפנים ובחוץ לכן אין שום הצדק להגדרת שולחן למעשנים שממוקם במרכז המסעדה ולא באיזור מופרד משאר היושבים. כשהבהרנו למלצרית שאנחנו רציניים וקמנו ללכת, הופיעה אחראית המשמרת וחזרה על אותה מנטרה, יידענו אותה שמדובר בעבירה על החוק וכמובן שלא היה לה משהו ענייני להגיד בנושא מלבד לבקש ממנו שוב ולהבטיח להם פיצוי (שהם גם קיבלו!). מיותר לציין שאפילו לא עלה על דעתם שיתכן שאנחנו אלו שנגרם להם עוול והם רק התייחסו אלינו כמי שמנסים להטריד. בהמשך הודלקה עוד סיגריה מאותו המקור אבל אנחנו כבר היינו בסוף ופשוט ויתרנו על קינוחים וברחנו משם. בקיצור, עוד מסעדה שמזלזלת בחוק בצורה בוטה, לא נחזור לשם או לכל סניף אחר שלהם יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
08/07/07

היינו אתמול. הדבר היחיד החביב הוא השירות. לאוכל חיכינו הרבה זמן - פאהיטה עוף הייתה תפלה, סלט עוף היה פשוט לא טעים. בנוסף - המנות מגיעות עם צלוחיות רטבים - גוואקמולה, גבינה, סלסה... ושעועית. מכיוון שצלחויות קטנות והרטבים הגיעו הרבה לפני המנה, הם חוסלו עד שהמנה הגיעה. ביקשתי תוספת רטבים וקיבלתי -אך במחיר של שקל לצלוחית... משאיר טעם מר וקטנוני. האמת - לא הייתי חוזרת בכל מקרה כי לא היה טעים אבל התוספת שקל הזאת בכלל הייתה גראנד פינאלה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
06/07/07

היי שלום לכולם אנחנו חובבי אוכל מקסיקני ואין אף מסעדה בארץ שכוללת את המגוון של "מקסיקנה בוגרשוב" כל הפאסט פוד שנפתח לאחרונה הוא גימיק נחמד ולא משביע ! ארוחת בוריטו ב37 ש"ח יותר משביעה... בהחלט. תנסו.חוץ מזה ממש כיף לשבת שם ליד הים במיוחד על הבר בריזה מדהימה עם מרגריטה "קאנקון" : ) (זוכר את השם אפילו )בקיצור זה עניין של טעם ואנחנו ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה