נגישות
נגישות

מקסיקנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

163 ביקורות וחוות דעת על מקסיקנה

מירי - תמונה
מירי 2 ביקורות
4.0
06/07/09

היה בסדר גמור. השירות מהיר ויעיל. התפריט: מנה ראשונה הזמנו מוצ'צוס ופלאוטס. אלו 2 מנות שלא הכרנו מהתפריט הקודם, הופתענו לטובה, היה טעים מאוד ומצא חן בעיני כולם . בעיקריות : צ'ילי קון... קרנה, המבורגר ופהיטה קון פויו שהכרנו מהתפריט הקודם ובוריטו (שלא טעמנו בפעם הקודמת). הבוריטו היה טעים, מנת הצ'ילי ע נ ק י ת וטעימה, ההמבורגר מצא חן בעיני בתי הקטנה והפהיטה היה בסדר. בעלי חשב שהכל היה קצת מלוח מידי. בסכ"ה נהנינו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
27/05/09

טעים וכיף לשבת במקסיקנה תמיד. אנחנו לקוחות קבועים שגרים בקרבה ובאים לפחות פעם בשבוע. לכו ותנסו את הפהיטה עם העוף. חבלז. כדאי כדאי.לא יקר בכלל וסבבה אווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
26/05/09

יופי של אוכל יש להם שם במקסיקנה. הזמנתי פהיטה עם עוף והיה מוצלח ביותר. אין הרבה מסעדות שמשקיעות כך בכל פרט במנה. השירות היה נחמד ונוח. מוסיקה מקסיקנית (נראה לי) ונעימה.מומלץ מאוד לבילוי... של כיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
12/05/09

היינו במקסיקנה והופתענו ממש לטובה אחרי שזוג חברים אוכל אצלכם בקביעות והמליצו ! האומנם לא הכל חריף וזה טוב לשנינו היה ממש טעים,אבל רציתי דווקא לברך את הקינוחים המעולים שלכם שאין באף... מסעדה בארץ לא זוכרת את השמות אבל הטעם זכור מצויין ! איזה כיף מקסיקנה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/05/09

איזה כיף שיש מסעדה כזו בעיר. נמאס כבר מסושי ועוד סושי. האווירה הייתה קסומה וכך גם האוכל. את המרגריטה הייתי מתקנת עם קצת פחות מתיקות אבל חוץ מזה הכל היה מושלם. כדאי לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 2 ביקורות
2.0
03/05/09

קיבלנו שובר מישראכרט והחלטנו ללכת למקסיקנה. מניסיון קודם עם אוכל מקסיקני (במסעדה אחרת) היה טעים. הזמנו מקום ל 4 ל8 בערב, קצת איחרנו (חניה...) כשהגענו התקבלנו בחביבות והושבנו במקומנו.... מיד הגיעו 2 מרגריטות קטנות לטעימה, מצא חן אז הזמנו עוד. הילדים שתו קולה. קיבלנו את הנאצ'וס, היה טעים ואפילו אמרנו למלצרית שבחים ושנבוא בטוח עוד פעם... אוי, כמה טעינו! הזמנו מנות עיקריות וחיכינו. בינתיים המסעדה התמלאה, גם בחוץ, וסועדים מסביבנו סיימו לאכול ויצאו ,אחרים באו במקומם ואנחנו עוד מחכים לעיקריות, ומחכים, ומחכים המלצריות לא ניגשו אפילו להסביר כשראינו שמי שנכנסו למסעדה אחרינו מקבלים את המנות ואנחנו עוד מחכים הפנינו את תשומת ליבה של המלצרית שחזרה עם תשובה:"היתה תקלה במטבח, ההזמנה שלכם לא בוצעה, אנו מכינים הכל עכשיו ויגיע" הילדים כבר לקחו עוד קולה. זה היה כשעה אחרי שהזמנו עיקריות. המנות התחילו להגיע, כל מנה בנפרד, בתי קיבלה ראשונה כשהיא סיימה הגיעה המנה של בעלי וכן הלאה. לאוכל כבר לא היה טעם ולנו כבר לא היה שום חשק לאכול. לילדים כאבה הבטן מרוב קולה ואף אחד מאיתנו לא סיים את המנה העיקרית. הזמנו חשבון. חושבים שהציעו פיצוי? הנחה? ניגשו לפחות להתנצל? שום כלום! שילמנו והלכנו מאוכזבים מערב שהיה אמור להיות בילוי משפחתי מהנה. הלו, מקסיקנה? מישהו שומע? נהוג להציע פיצוי כלשהוא ללקוח שפישלתם איתו, לסגור עניין ברוח טובה. חבל שלא עמדתם בכך כי יש על המסעדה ביקורות טובות באתר זה. אנחנו התאכזבנו מאוד!!! ממש הרסתם לנו ערב! ולכן, אני לא ממליצה ללכת למקסיקנה. מניסיון!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/05/09

היינו ביום שבת 6 חברים. הכל היה מצוין. אווירה כייפית , מלצריות סבבה. האוכל היה עשוי בול במידה הנכונה. בטוח נבוא שוב. תמשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
26/04/09

אווירה נעימה ומלצריות נחמדות. האוכל היה טעים והמנות גדולות. אנחנו לא מכירים אוכל מקסיקנית אבל באנו יחד עם זוג אמריקנים שמבינים וגם הם מאוד התרשמו מהטיב והטעם. בקיצור - מומלץ !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
14/04/09

ביום-הולדתה של אישתי חיפשנו מסעדה מקסיקנית טובה, ולפי המלצה של חברים הגענו למקסיקנה. למזלנו באנו קצת לפני העומס, והיה פשוט מצוין. השירות היה מקצועי ועם זאת חברי ועם המון חיוך, האוכל היה... מצוין וכל ההמלצות קלעו "בול". חוץ מהעובדה הפעוטה שהמסעדה נמצאת בלב עיר ה"אין חניה" מומלץ בחום לשבת שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
08/04/09

Not a place to go for a second time

עוד פרטים
הוספת תגובה