נגישות
נגישות

מקסיקנה ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

163 ביקורות וחוות דעת על מקסיקנה

אלונית ושלומי - תמונה
אלונית ושלומי 8 ביקורות
2.7
18/08/10

ישבנו היום ב6 וחצי בערב לבד במסעדה. היה בעיה במזגן והיה חם מדי, אבל מאוד ניסוי לעזור עם המזגן והשירות היה נפלא. אני אכלתי את הבוריטו קון פויו שהיה נחמד אבל לא נפלתי. שתינו מרגריטות... Cancun ו- Tulum שהיו מצויינות. בעלי אכל את הצ'ילי קון קרנה שהיה מצויין. למנה אחרונה לקחתי את הצוריטוס, לטעמי מתוק מדי- הייתי מוותרת ובעלי לקח את הסופלה שוקולד עם גלידה שלדעתו הייתה נוראית אבל הסופלה היה טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
17/08/10

אוכל מעולה, ושירות מצוין. לכותב לפני : כנראה אתה לא מבין כל כך באוכל מקסקיני . אכלתי את הטאקו והטורטיה בכלל לא מטוגנת אלה אפויה בתנור. גם רואים איך הם אופים אותה בתנור על המקום.הסלסה... מעולה ובדיוק כמו שאכלתי בארה"ב. אכלנו גם צילי קון קרנה , חריף וטעים בדיוק במידה. אנחנו ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
16/08/10

לכל מי שחושב שסלסה מקסיקנית זה רסק עגבניות מקופסה + הרבה קטשופ וכמה טיפות חריף - לא תתאכזבו מהאוכל.לכל מי שאכל במקסיקו או בקליפורניה אוכל מקסיקני ומחפש אוכל מקסיקני בישראל- פה זה לא... המקום... אפילו הטאקוס עשויים מטורטיית קמח לבן מטוגנת.. אחלה המצאה חברה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/08/10

אחד המקומות שיותר נעים לשבת מבחינת האווירה המוזיקה מדהימה ! לא חשבתי שהאוכל המקסיקני כ"כ טעים , אכלתי אנצ'לדה בקר וזה היה מעדן : ) ברור שאחזור !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
9 ביקורות
4.7
19/06/10

באנו ביום שישי ב16:30. זוג. המקום לא היה מלא. הזמנו 3 מנות עיקריות: קסדיה קרנה, פהיטס קון קרנה, בוריטו קון קרנה. שלושת המנות מצויינות, טעימות מאוד, נדיבות בגודלן. בירה מקסיקנית טובה.... קינוח: צורוס- מאוד טעים (קצת מתוק מדי). השירות היה מצוין, המלצרית היתה כל הזמן בסביבה, שאלה אם טעים לנו, הסבירה לנו על המנות - היתה ממש בסדר. המחירים הגיוניים. לסיכום, מאוד נהנינו. נבוא שוב. בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
01/06/10

פשוט מעולה, אין מילים בפי. המליצו לנו מזמן כבר על המסעדה ואף פעם לא יצא להגיע. הפעם הגענו, שישי בערב , המסעדה מלאה עד אפס מקום+ממתינים בחוץ אבל בפנים לא מרגישים לחוץ. נעים, מוקפד וטעים.... שירות מעולה של ירדן המלצרית. תודה לכם, בטוח נבוא שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
26/05/10

מצוין , כדאי לנסות , אין מסעדות מקסיקניות בארץ וחבל. מקסיקנה עושה את זה כמו שצריך. האכל מדויק והאוירה מצוינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
pilo - תמונה
pilo 2 ביקורות
1.3
23/05/10

מקום מאכזב וחוויה מרגיזה.היינו זוג ו 2 ילדים קטנים .המתנו למנת ילדים של מקלות עוף וצ'יפס חצי שעה(כמה זמן סביר לתת לילדים קטנים להמתין?) מנת חזה עוף הגיע לא עשויה , הסלט ליד היה קטן... ומסכן. אתם מכירים את המקומות שמבקשים משהו ואומרים לכם "אני אחזור אליך" ולא חוזרים ? זה בדיוק מקום כזה.אם השרות לא היה כזה גרוע, לא היתי כותב פה מילה אחת על המסעדה ועל האוכל הסתמי שלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכה - תמונה
מיכה 2 ביקורות
4.7
22/05/10

ב-3 מילים:  א י ן ד ב ר י ם כ א ל ה!!!מסעדה מעולה! אוכל כמו שאוכל צריך להיות!שירות מפנק, מהפרט הקטן ביותר ועד בכלל!יחס לבבי! אוירה של חו"ל!כיף גדול. נחזור עוד הרבה.תודה מיוחדת למלצרית... אדלה. את מתוקה שחבל"ז!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
02/05/10

אתמול הייתי עם המשפחה בפעם השניה מסעדה ביום שבת בצהריים שנעים לשבת בה ,השירות היה מעולה מדי פעם ניגשו לשאול אם חסר משהו כאשר הרמתי יד נגשו מיד ,האוכל טעים מאוד ותובל בצורה מאוזנת לא... חריף מדי לא מלוח פחות טעמתי מכל המנות וכולן היו טעימות וגדושות , המחיר סביר מאוד והקופון מוזיל את המחיר, כנסו לאתר שלהם ותראו את המנות . ממליץ בכנות

עוד פרטים
הוספת תגובה