נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9440988 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד בתי קפה בחיפה

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על סילבה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
ביקור חוזר
4.0
27/11/21

חזרתי אחרי 4 חודשים. הכל טעים ונעים באותה מידה שזכורה לי מביקורי הקודם. לא עשיתי רישום מדויק אך לתחושתי המחירים עלו. בית הקפה היום מציג מחירים בצד הגבוה של הסקאלה. זה חבל אך הכל בהחלט... טעים, האווירה נחמדה והשירות טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe - תמונה
moshe 173 ביקורות
אוכל מאוד טעים ויפה לעין
5.0
07/08/21

חיפשנו מקום לארוחת בוקר בשבת. לא כולם פתוחים ובהחלט חשוב לעודד את אלה שכן. התפריט מגוון. המנות טעימות מאוד. הרגשה כיפית של מקום שאינו רשת בה כל הסניפים הם העתק הדבק. השירות היה יעיל... ונעים. מאוד מומלץ למי שמקפיד על איכות וטעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilona - תמונה
ilona מבקר מתחיל
האוכל טעים חבל שהשירות לא טוב
2.8
03/01/19

התקשרתי בצהריים לברר עד מתי עובד הבית קפה ומתי נסגר המטבח, אמרו לי שהמקום עצמו עובד עד 22:00 והמטבח נסגר ב21:30. אני התקשרתי בשעה 21:10 לבקש שיתחילו להכין אוכל ואני אבוא בכמה דקות... הקרובות וזאת מתוך הבנה והתחשבות שהמטבח נסגר ב21:30. לקחו מימני את ההזמנה. ואחרי 2 דקות התקשרו אליי בטענה ש״המטבח ממש כבר תכף נסגר והטבח לא יספיק להכין את האוכל״ לא הבנתי מה זאת אומרת שהטבח לא מספיק להכין את האוכל אם רשום קודם כל בפירוש שהמקום עובד עד 22:00 ואמרו לי שהמטבח נסגר רק ב21:30. האם הטבח יכול פשוט להחליט על דעת עצמו מתי בא לו לקום וללכת? ועוד בעיקר כשכבר לקחו מימני את ההזמנה הוא פשוט החליט שלא בא לו להכין אותה? אחרת למה לקחו הזמנה אח המטבח נסגר? לדעתי זו התנהגות לא ראויה למקום שאמור לכבד את עצמו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר
3.0
22/09/18

יש בתפריט הפתעות כמו שאומרים. כוס יין ב20 שח ולעומתו אספרסו ב10 שח. אכלנו קוראסן תפוחים טעים ושקדים סביר. הטוסט סביר עם סלט עלים. והקפה הקר בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lee - תמונה
Lee 9 ביקורות
צפוף ולא זול, אבל טעים ושווה
4.0
19/01/18

האוכל מעולה, גם אם המנות לא מאוד נדיבות. השירות חביב ביותר: היה בלבול במטבח לגבי אחת המנות שלנו שלא יצאה עם האחרות, וכשהתברר מה קרה המלצרית באה להתנצל ואמרה שלא יחייבו אותנו על המנה הזו... וכבר יוציאו לנו אותה. לא היינו צריכים לדרוש כלום (אפילו לא לבקש), ולא הציעו שטויות כמו בדרך כלל - מנת קינוח מיותרת או 10% הנחה מצחיקים. בעקבות היחס נשארנו עוד קצת ובסופו של דבר הזמנו עוד סיבוב קפה וקינוח, כך שהמהלך שלהם היה מוצלח. המחירים קצת יקרים, ומחירי העוגות שאפשר לקנות במקום ולקחת הביתה יקרים מאוד וללא הצדקה, וחבל, אחרת היינו קונים גם אחת כזו. בנוסף, המקום ממש קטן ומספר השולחנות שדחסו לשם מוגזם וצפוף, אבל אנחנו רגילים לזה בכל מקום. האוכל שווה את זה!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
מומלץ לארוחה עם חברים
1
בראנץ' מעולה
1
עסקית משתלמת
0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-8114442

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה