נגישות
נגישות

אלפרדו - Alfredo ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

135 ביקורות וחוות דעת על אלפרדו

michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
מומלץ לדייט
4.5
16/02/17

האוכל מאד טעים ומגוון. השירות מהיר ומקצועי. אוהבת את האווירה של המקום, היופי והניקיון. גם האזור יפה, מרכז הייטק חדשני עם מזרקות ונוף יפה. בקיצור, מומלץ לדייטים רומנטיים, בייחוד עם בן... הזוג הקבוע שאפשר לאכול איתו חופשי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה 48 ביקורות
חוויה נהדרת, שירות ואוכל באיכות גבוהה
5.0
15/11/16

הגענו למקום לחגוג יום הולדת, הציעו לנו תפריט הכולל מנה ראשונה עיקרית וקינוח ב99 שח. הזמנו ניוקי מטוגן שהיה מיוחד ופריך, מנות עיקריות סלט חלומי נדיב מאוד ופסטה ארטישוק מיוחדת עם רוטב שלא... טעמנו עד כה. שירות אדיב יעיל ומהיר! מחיר הוגן. כמובן הנוף והעיצוב של המסעדה מרהיבים! מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
פסטה מעולה
4.0
20/07/16

הגענו למסעדה שני אנשים לארוחת ערב נחמדה. אני הזמנתי את הפסטה הסיציליאנית, והחלפתי את החציל בבטטה. שותפי הזמין מנה של מחבת דגים ברוטב אדום. 2 המנות היו מצויינות, מאוד גדולות ומשביעות,... ונהנינו מהן מאוד. השירות היה נחמד, והאווירה מאוד נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 31 ביקורות
מקום מקסים
4.5
13/07/16

אכלתי באלפרדו בפארק אזורים, המקום יפיפה, גורם לאוירה נעימה. השירות היה מצוין, המנות טעימות וגדולות. המחירים די גבוהים, אך המנות איכותיות ללא ספק. הזמנתי פסטה פונגי בפנה- מנה מומלצת... מאוד.. ופיצה אישית- שיחסית קטנה. מתאים לארוחה רומנטית. יש גם אחלה קינוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
daniazaf - תמונה
daniazaf 2 ביקורות
חוויה לא מומלצת בעליל
2.3
17/04/16

אל מסעדת אלפרדו הגעתי דרך ידיד, בהזמנה טלפונית. נכון שישראל אינה מדינה זולה, אך כזו תמורה נמוכה עבור האגרה אפילו בשביל מדינה כזו הינה בגדר ההגזמה גסה. הזמנו שתי מנות:סלט חלומי- בטטה... ופסטה ארביאטה. אציין קודם כל, כי לא מדובר במסעדת שף, אך המחירים לא מביישים מסעדה במרכז תל אביב. סלט חלומי- מורכב 80 אחוז מחסה לא יוקרתית במיוחד. בצד מעט בטטה מושחרת מעודף זמן בתנור, ומעט גבינת חלומי. מחיר 62 שח ! פסטה ארביאטה- מדובר בפסטה ביתית,פשוטה, תפלה לחלוטין, לא קרובה לתיאור ולתמונה המפוצצת באתר.- מחיר גם 62 שח! בשורה תחתונה מסעדה צריכה להחליט או שהיא איכותית ויקרה או עממית וזולה שירות מהיר יחסית אך תמורה עגומה מאוד לאגרה מצפה- לתגובה ופיצוי הולם

עוד פרטים
הוספת תגובה
נתלי ושלומי - תמונה
נתלי ושלומי מבקר מתחיל
לא נשוב
2.0
13/04/16

המקום יפה אך השירות גרוע ביותר. מלצרים שלא מקשיבים ומתלוננים: המגש כבד לי, אי אפשר לעבור, כשעבנו שולחן התבקשנו לקחת בעצמנו את האוכל וכו'. אקוסטיקה גרועה כך שבגושי הצלחנו לשמוע את... עצמנו. לא נשוב למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכה - תמונה
מיכה 2 ביקורות
לא נחזור לשם אף פעם
1.0
16/02/16

הגענו עם אשתי למסעדה כדי לאכול ארוחת בוקר. למרות שהמסעדה הייתה חצי ריקה אף מלצר לא ניגש אלינו כדי לקחת את ההזמנה. לאחר 25 דקות המתנה אשתי ביקשה לעזוב. ניגשתי לאחראית ושאלתי מדוע צריך... להמתין 25 למלצר שייקח את ההזמנה. האחראית פנתה למלצר, אבל הוא סירב לגשת לשולחן בטענה שאמרנו לו מקודם שאנו עדיין לא מוכנים להזמין (לא היה ולא נברא, היינו מוכנים להזמין ברגע שקיבלנו תפריט, אך אף מלצר לא התקרב אלינו). לאחר שמלצרית אחרת לקחה את ההזמנה אותו מלצר ניגש אלינו ובטון גבוה שאל מדוע הלכתי להתלונן לאחראית ואז עזב כולו נסער. באמצע הארוחה אותו מלצר ניגש אלינו ושאל "נו הכל בסדר או שיש לכם עוד תלונות ואתם רוצים להתלונן לאחראית?". טעם של המנות טוען שיפור. בסלט היו מלא נוזלים. רמת המחירים במסעדה די גבוהה ובמחיר כזה ציפינו לקבל אוכל יותר טוב. כפי שאתם מבינים אחרי חוויה כזאת לא נחזור למסעדה הזאת אף פעם. אם גם אתם לא רוצים לעבור חוויה כה משפילה ולא נעימה עדיף שתחפשו מסעדה עם שירות טוב יותר. לא חסר מסעדות טובות יותר וגם יקרות פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
avi - תמונה
avi 5 ביקורות
לא חובה בכלל
1.5
13/12/15

בוקר יום שישי ארוחת בוקר עם המשפחה באלפרדו , כמה אפשר להרוס ארוחת בוקר ?? המוני , רועש , חוסר אינטימיות משוועת לצעקה , אוכל פשוט לא טעים ולא טרי , לחמים מחוממים , חביתות שרופות בקיצור... לא , ממש לא

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbal - תמונה
Inbal 2 ביקורות
בורג בקפה
1.3
13/11/15

אוכל סביר ...מזכיר בתי קפה בשנות ה90... אבל השירות היה זוועה ...נקלענו לויכוחים עם המלצריות... הלקוח לא תמיד צודק... חויבנו בטעות ולקח זמן עד שמנהל המשמרת הבין שנעשתה טעות...מצאתי בורג... בקפה שלי בסוף הארוחה זה לא ממש עניין אף אחד כי כבר היו בתהליכי סגירה

עוד פרטים
הוספת תגובה
HADAS - תמונה
HADAS 3 ביקורות
פשוט מעולה!!!
4.0
07/10/15

ביקרנו שם בחול המועד וממש נהננו שם האוכל מדהים, שירות טוב ומהיר. מנות מעולות ונדיבות. נחזור לשם בהחלט!

עוד פרטים
הוספת תגובה