נגישות
נגישות

אלפרדו - Alfredo ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

135 ביקורות וחוות דעת על אלפרדו

 - תמונה
מבקר מתחיל
יום הולדת לאשתי
2.8
08/11/14

הגענו למסעדה בעקבות המלצות חמות מחברים אך לצערנויצאנו מאד מאוכזבים מהמסעדה האוכל מוגש במנות קטנות והאוכל ברמה בינונית האוכל לא היה חם התיבלון היה גרוע המחירים מאוד גבוהים לא מצדיק את... התמורה ששילנו האוכל יחסית הגיע מהר, למסעדה הזו בטוח לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירה וגיא - תמונה
שירה וגיא מבקר מתחיל
בריתה באלפרדו רעננה
4.5
18/10/14

שמענו על המקום מחברים. ערכנו בריתה במסעדה ל80 איש. סגרנו עם רן את התפריט אחרי שנתנו לנו קצת טעימות. מגוון עשיר של ראשונות ועיקריות. אנחנו הוספנו סכום לדגים יין ובירות ועדיין המחיר... לדעתנו היה סביר בהחלט! סגרו לנו את כל החלק הפנימי של המסעדה וסידרו את השולחנות מאוד יפה! היתה אווירה נחמדה מאוד! המלצרים הסתובבו והציעו יין כפי שסוכם. לקח קצת זמן עד שפתחו את העיקריות, אבל לא היה קריטי בכלל... קיבלנו תגובות מאוד טובות מהאורחים על האוכל! אנחנו נגיע למסעדה גם לאכול... רן ענה לכל שאלה שהיתה לנו לפני האירוע בסבלנות.. ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Batel370 - תמונה
Batel370 מבקר מתחיל
אין מילים. בעצם יש והרבה.
1.5
18/09/14

אתחיל במובן מאליו - המחיר. אין לי בעיה לשלם, אבל אני בהחלט מצפה לתמורה הולמת. כאשר סלט עולה 60 ש"ח, אני מצפה שהוא יהיה לא פחות ממצוין. בפועל, הוא היה מתחת לבינוני, לא טעים, לא מתובל... ובכמות קטנה מאוד. נוסף חטא על פשע והסלט לא מגיע עם לחם, יש להזמין אותו בנפרד. 12 ש"ח על ג'בטה. מחיר סביר בהחלט כאשר מדובר בג'בטה. מחיר מופקע כשמדובר בלחם יבש ולא טרי שלא עונה על ההגדרה של לחם שחור בסופר. שוב, ענין של תמורה הולמת למחיר. הפיצה שהוזמנה היתה לא יותר מסבירה. טעמתי טובות בהרבה בפיצריות מהזן הפשוט ביותר. לא פיצה ברמה של מסעדה חלבית ברמה ש'אלפרדו' מתהדרת בה ללא שום הצדקה. כבר יצא לי לשבת במסעדות פועלים איכותיות הרבה יותר. אחרון ולא פחות חשוב - היגיינה. בתור התחלה הצלחת שלי היתה מלוכלכת. מאוד. במקרה שלי זה באמת קורה הרבה (תשומת לב יתרה לפרטים וכאלה) אז החלפתי בלי לעשות ענין. הטאפסים שהובאו לנו היו בתוך צנצנות קטנות וסגורות, ולא בקערונת קטנה ופתוחה, כמו בכל המסעדות במדינת ישראל. למה אני מציינת את זה? כי זה אומר שאני צריכה לסמוך על הסועדים שאכלו מהצנצנות לפני שלא הכניסו את הסכו"ם שלהם ואכלו ישר מהצנצנת. ועל המסעדה ששוטפת את הצנצנות לאחר כל פעם. מה שבפועל אני די בטוחה שלא קורה (צנצנת אחת נראתה חצי אכולה). ומפאת ייאוש אני לא אזכיר את רמת הטפאסים. בקיצור, תרגישו כמו בבית ותשלמו כמו על מסעדת כוכב מישלן. לא חוויה שאחזור עליה שוב, וחבל. אני זוכרת את 'אלפרדו' בימים טובים יותר. היה עדיף להישאר עם הזיכרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex מבקר מתחיל
מאוד מאכזב - לא ממליץ בכלל
1.0
01/07/14

היום 0/7 הינו במסעדה הזמנו סלט אלפרדו. הוגש עם נבטי חמניה עם שורש וגרעיני חניה (הקליפה) הצלחת היתה שבורה בצדדים. הזמנו גם טוסט שהגיע שרוף מידי ופוטוצ'יני שהיה קר והרגשה שחומם במיקרוגל. ... ביקשנ חשבון וחיכנו כ-20 דקות לחשבון עד שלא עירבנו את המנהל משמרת שרצה לפצות אותנו בקינוח. בחרו לא לקחת את הקינוח ועזבנו את המקום מאוזבים מאוד! גם המחירים מאוד יקרים לרמה כזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
saritmam - תמונה
saritmam 2 ביקורות
מקום מעולה לשומרי כשרות
3.5
22/06/14

אכלנו ארוחת ערב משפחתית, המלצר לקח את כל ההזמנות בצורה טובה והאוכל יצא כולו יחד עבור כל האורחים ובדיוק בהתאם למה שהזמנו. המנות מאוד גדולות. מקלבים את התמורה בעד הכסף. יש מגוון מנות... שניתן לבחור מתוכן כך שכולם מוצאים מה לאכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
writeere - תמונה
writeere 4 ביקורות
לא ממליץ
1.8
03/06/14

מלצרים לא היו קשובים התעלמו ממנו בעשרים דקות הראשונות הוציאו את כל המנות אך שכחו מנה אחת בלבד. בסוף היא הגיעה, ולכן ביקשנו לחמם שוב את אחת המנות - אך במקום לחמם שמו עוד רוטב חם וכך... למעשה הרסו את המנה. בנוסף שכחו להוציא אותה עד שהזכרנו להם. כשביקשנו תפריטים התעלמו. גם כשביקשנו מים. קשה היה להזמין קינוח. אפילו אחרי שהמלצר ניגש אלינו הוא אמר שאין לו זמן לקחת הזמנות. יצויין שהמארחת היתה בסדר ואפילו דאגה לשאול אותנו אם נרצה לעבור לחלק שללא מעשנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
מסעדה חלבית טובה במחירים שפויים
4.0
25/02/14

מסעדה שנעים לשבת בה . מפל מים מלאכותי ומעיין מלאכותי צמודים ליושבים . שירות טוב , אוכל טוב אם כי לא "מפיל" . לא מורגש שנמצאת בפארק היי טק , בטח לא בערב . חנייה חינם . ארוחות בוקר... מושקעות ומגוונות , לחמים חמים ופריכים , עיסקיות זולות . סלט הירקות תמיד טרי . חביתת הפונגו כוללת פיטריות ומוקרמת . מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודית - תמונה
יהודית מבקר מתחיל
שלילת הזכות לנשום אוויר צח בזמן הארוחה
2.3
07/12/13

במסעדת אלפרדו בפ"ת בדרך אם המושבות87 שוללים את זכותו של הסועד הרוצה להינות מאוויר צח ושכשוך המים ומאלצים אותו לאכול בסביבה מזוהמת מעשן סיגריות. למרות השלט המאיר עיניים שאוסר על עישון... מרשים במסעדה לכל הסועדים המעשנים לעשן בחלק החיצוני וכשהתלוננתי נאמר לי שבחוץ מותר לעשן ואין הם יכולים לעזור לי בנושא למרות שזה בניגוד לתקנות. ז"א שאם חשקה נפשכם לסעוד באוויר נטול עשן עליכם לאכול בתוך המסעדה ואינכם יכולים להינות ממזג האוויר הנעים ומראה המים הזורמים. חבל מאד שמאלצים את הלא מעשנים לסבול או לוותר ולהיכנס פנימה. לא בכל מסעדה יש פוטנציאל כזה של חצר עם מפל מים. כדאי מאד גם להוסיף גבינה לארוחה זוגית ולא לתת כמות מזערית שמספיקה בקושי לאדם אחד. כל תוספת כרוכה שם בתשלום.נראה לי שמנצלים את העובדה שזה פארק היי טק גדול ומלא סועדים ומזלזלים באזרח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינה - תמונה
רינה מבקר מתחיל
כלים מלוכלכים' שרות מחריד
1.0
04/12/13

10 דקות חיכינו למלצרית,(היו רק 5 שולחנות מלאים) למנות חיכינו 30 דקות, לבסוף הגיעה מנה אחת(מתוך 3 שהוזמנו) הצלחת היתה מלוכלכת ומוכתמת בשאריות יבשות של אוכל, המנה השניה הגיעה בתוך צלחת... שהיתה שבורה בשוליה בכמה מקומות.רב המלצרים התעלם מאיתנו לחלוטין, אנחנו לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
n - תמונה
n 15 ביקורות
מסעדה איטלקית ברמה ממוצעת.
3.5
17/09/13

היא כשרה וזה יתרון לדתיים - אבל למרות הקהל הרב שבדרך כלל שוכן שם אלפרדו היא מסעדה ממוצעת ואף ממוצעת מינוס. המקום מנסה לעשות רושם עם שמות באיטלקית אבל כמו רוב המסעדות... האיטלקיות-אמריקאיות אין אף טיפת אותנטיות בדברים. האוכל עצמו יכל להשתפר גם ברמה הממוצעת. המבחר הגדול מדי רק מוכיח שהכל במסעדה כזאת יכול להסתבך וחבל שהשף לא דובק במספר מוצלח ומועט יותר. יתרונות בכל זאת? -שירות טוב מאוד -בר שנראה די מרשים -המקום עצמו די מרשים מבחינה חיצונית. מומלץ לדתי עם טעם פשוט באוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה