נגישות
נגישות

אלפרדו - Alfredo ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

135 ביקורות וחוות דעת על אלפרדו

משה מיכאל - תמונה
משה מיכאל מבקר מתחיל
מעולה,מצויין.
5.0
26/07/18

מקום נעים,שרות אדיב. מנות עשירות. בקיצור שווה להגיע למקום .חנייה בשפע.(הדבר היחידי שיש לשפר רעשי רגע...תינוקות בוכים וילדים מרעישים)לא נעים כל כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ziv - תמונה
ziv 76 ביקורות
שירות הכי טוב!
4.5
18/03/18

הגענו למקום לחגוג יום הולדת, הציעו לנו תפריט הכולל מנה ראשונה עיקרית וקינוח ב99 שח. הזמנו ניוקי מטוגן שהיה מיוחד ופריך, מנות עיקריות סלט חלומי נדיב מאוד ופסטה ארטישוק מיוחדת עם רוטב שלא... טעמנו עד כה. שירות אדיב יעיל ומהיר! מחיר הוגן. כמובן הנוף והעיצוב של המסעדה מרהיבים! מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tehila - תמונה
tehila 11 ביקורות
מקום טוב שווה ללכת
4.0
11/03/18

מקום טוב אני ממליצה על המרקים שלהם בעיקר על המנה הזאת שאני ממש אוהבת מרק פטריות שמפיניון בשמנת, מוגש בלחם כפרי והמחירים ממש סבבה בכלל לא יקרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lev - תמונה
Lev מבקר מתחיל
לא מומלץ
2.5
16/02/18

אכלנו ארוחות בוקר זוגית. כמות האוכל בארוחה זוגית לא הייתה מספיקה לשניים, האוכל היה רגיל לחלוטין ללא נסיון לשדרדג קצת את ארוחת הבוקר, והשירות היה איטי יחסית. בקיצור לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
השירות טוב, האוכל קצת פחות
3.5
15/05/17

התפריט מגוון והשירות במסעדה תמיד טוב. מה שכן, המנות תמיד יוצאות באיחור, קרה פעמיים בשולחן ואני חייבת לציין שהפסטות היו טעימות מאוד, אבל הסלטים שהזמנו וגם הפיצות היו מאכזבות, חבל, מצפים... ממקום שמתמחה באוכל איטלקי שידאג לפיצה בטעם פחות תעשייתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ראומה - תמונה
ראומה מבקר מתחיל
ביום שישי בבוקר, לא מומלץ.
3.3
21/04/17

קיבלנו שובר לארוחת בוקר למגוון מסעדות וכשראינו ש'אלפרדו' ברשימה, התלהבנו ונסענו במיוחד (לא גרים באזור פ"ת) כי היו לנו רשמים טובים מביקורים קודמים במסעדה. הגענו ביום שישי בבוקר, המסעדה... נפתחת רק ב9. היתה כמות של קרוב ל20 איש שהמתינה בכניסה. תוך מס' דקות הגיע מלצר חביב ולקח הזמנה ומאז חיכינו קרוב לחצי שעה (!) עד שהאוכל הגיע. מלכתחילה ביקשנו בלי טונה ומגש הממרחים שהגיע היה דל מאוד: 2 גבינת שמנת (זהות), זיתים, טחינה, ריבת עגבניות ובורגול לבן ורטוב שבכלל לא היה מתובל ולא נגענו בו. בצד היו 4 לחמניות מרובעות קטנות שלא היוו מנה משביעה (לזכות המלצר ייאמר שכשביקשנו תוספת לחם, הביא לנו עוד לחמניה אחת...). גם לאספרסו לקח 10 דק' להגיע. הביצים היו עשויות בסדר, הסלט סטנדרטי. בשורה התחתונה: יש לנו זכרונות טובים וטעימים מביקורים קודמים. המקום נקי ויפה, הבריכה והצמחיה מוסיפים לאווירה. עם זאת, לארוחת בוקר ביום שישי, לא ממליצה. גם עם שובר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dor - תמונה
Dor 33 ביקורות
אחלה מקום וכשר
4.8
13/04/17

פשוט אחלה מקום עיצוב יפה ומתאים לזוגות ולחברים הזמתי מרק שעשוי מלחם. משו מקורי וטעים. התפריט יקר אך האוכל טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
אוכל מעולה במחיר סביר, שירות טוב מאוד
4.5
02/04/17

היינו כל המשפחה במוצא"ש בערב, חגגנו יום הולדת. המקום מרווח ומעולה לחגיגות עם משתתפים רבים, התפריט מאוד מגוון וכולל מנות רבות של סלטים, פסטות, מנות איטלקיות שונות וקינוחים טעימים. השירות... היה טוב מאוד, נהננו מאוד, נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חנה - תמונה
חנה 48 ביקורות
בילוי חלבי מושלם!!
4.5
31/03/17

המסעדה המושלמת לבילוי חלבי!!! הגענו למקום בערב, שירות אדיב ונעים החל מהרגע הראשון. הזמנו מנות פתיחה מעולות של לחם שום עם מטבלים וברבוניות מטוגנות. בהמשך מנות עיקריות- סלט סלמון חם שהיה... ענק ובקושי הצלחנו לסיים חצי, כריך סלמון קר מצוין ומנת פסטה אלפרדו- מדהימה. לקינוח לקחנו עוגת גבינה אמריקאית שהיתה מפנקת ביותר. המלצרים נענו בשמחה לכל בקשה שלנו. מחירים מעט גבוהים אך המנות גדולות כל כך שזה הוגן לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
כשרה ואיכותית
5.0
26/02/17

מסעדת “אלפרדו” מספקת בריחה מושלמת מהשגרה. בשעות הבוקר והצהריים נוכל להנות ב”אלפרדו” מעסקיות משתלמות ובכל שעות היום מציע התפריט טעמים איטלקיים אהובים, הכוללים פסטות, פוקצ’ות, לזניות,... סלטים, מנות דגים ועוד. יצאנו בערב יום חמישי האחרון והאמת הופתעתי לגלות כי המסעדה חיש מהר התמלאה לה עד לכדי 0 מקום (ובחוץ תור ארוך השתרך לו)- המלצה אישית- אל תשכחו להזמין מקום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה