הזמנתי ארוחת בוקר ישראלית הלחם יבש כשביקשתי להחליף קיבלתי שוב ושוב לחם יבש מבאס. בקשתי סלט עלים אמרו שיביאו לי עם חסה והביאו לי סלט ירקות עם גזר וכרוב
הכי טעים שאכלתי עד היום היה מצויין. פעם ראשונה שהרגשתי שהאוכל מנחם ומשמח אותי. היה שווה לשלם את הכסף.
היה אוכל מאד טעים ובשפע המחיר קצת יקר והמלצרים צריכים להיות קצת יותר עירניים המיקום של המסעדה מדהים ומאד רומנטי מיד אחרי האוכל אפשר לצאת לטייל בשקט וברוגע
הזמננו דגים - האוכל היה טוב מאוד!!! המחיר היה מעט יקר - אבל שווה את ההשקעה המנה היתה גדולה ומספיקה. היתה אוירה טובה סכ"ה - היתה מוזיקה גבוהה מידי ברקע... לקינוח אכלנו וופל בלגי - היה... קצת יבש אבל בסך הכללי היה אחלה :)
המסעדה מאוד נעימה ומאוד שקטה יש הרבה סוגים של אוכל והאוכל מאוד טעים והמנות של האוכל גדולות נהניתי מאוד במסעדה מומלץ
מקום נעים,שרות אדיב. מנות עשירות. בקיצור שווה להגיע למקום .חנייה בשפע.(הדבר היחידי שיש לשפר רעשי רגע...תינוקות בוכים וילדים מרעישים)לא נעים כל כך.
הגענו למקום לחגוג יום הולדת, הציעו לנו תפריט הכולל מנה ראשונה עיקרית וקינוח ב99 שח. הזמנו ניוקי מטוגן שהיה מיוחד ופריך, מנות עיקריות סלט חלומי נדיב מאוד ופסטה ארטישוק מיוחדת עם רוטב שלא... טעמנו עד כה. שירות אדיב יעיל ומהיר! מחיר הוגן. כמובן הנוף והעיצוב של המסעדה מרהיבים! מומלץ.
מקום טוב אני ממליצה על המרקים שלהם בעיקר על המנה הזאת שאני ממש אוהבת מרק פטריות שמפיניון בשמנת, מוגש בלחם כפרי והמחירים ממש סבבה בכלל לא יקרים
אכלנו ארוחות בוקר זוגית. כמות האוכל בארוחה זוגית לא הייתה מספיקה לשניים, האוכל היה רגיל לחלוטין ללא נסיון לשדרדג קצת את ארוחת הבוקר, והשירות היה איטי יחסית. בקיצור לא מומלץ.
התפריט מגוון והשירות במסעדה תמיד טוב. מה שכן, המנות תמיד יוצאות באיחור, קרה פעמיים בשולחן ואני חייבת לציין שהפסטות היו טעימות מאוד, אבל הסלטים שהזמנו וגם הפיצות היו מאכזבות, חבל, מצפים... ממקום שמתמחה באוכל איטלקי שידאג לפיצה בטעם פחות תעשייתי.