נגישות
נגישות

אלפרדו - Alfredo ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

134 ביקורות וחוות דעת על אלפרדו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/05/06

בילינו ערב משפחתי מהנה ביותר במסעדה ששמענו עליה מחברים.אנו שמחים ששמענו בעצתם קיבלנו שירות מעולה ממלצרית ששמה שני שהייתה מקסימה. כמו כן קיבלנו יחס חם ואוהב מהמנהל אלעד שהראה מקצוענות.... בקיצור, ללקק את האצבעות ולחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 17 ביקורות
1.7
29/04/06

עוד מסעדה איטלקית כשרה. כך ניתן להגדיר את אלפרדו. ישבנו אני וזוגתי במקום לפני כיומיים לארוחה שחשבנו שתהיה באוירה שקטה ונעימה - נוכחנו לגלות ששקט לא נקבל שם. המקום הומה אדם וכתוצאה מכך... רועש מאד. המנות העיקריות לא מפתיעות בטעמן אם כי גדולות ומשביעות. כמנת פתיחה - גלילוני חצילים ממולאים גבינת עיזים , מנה טעימה וגדולה , לצידה לחם פוקצ'ה הנאפה במקום. כעיקרית - לזנית 4 הגבינות שהייתה דלת טעם וכן טורטליני תרד שהיה בסדר, לא יותר מכך. בקינוחים טעמה של אלפרדו מפתיע מאד. מנת הבולרו - שכבות מוס שוקולד לבן, על מצע שוקולד מריר אפוי במילוי קרם ברולה , היתה מעדן לחיך וסגרה את הארוחה שהייתה משביעה עם כי ממוצעת. בקצרה - מסעדה איטלקית ממוצעת וטיפה רועשת, למי שרוצה ארוחת ערב משביעה עם פינוק בסופה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
24/04/06

אוכל חובבני ביותר.מנת פסטה מהגרועות ביותר שאכלתי בחיי.אין לי למה לחזור למסעדה כזאת שלוקחת יותר מדי כסף על איכות אוכל רדודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור מבקר מתחיל
4.7
24/04/06

בס"ד סוף סוף מסעדה כשרה ומעולה!!! אוכל מדהים ושירות מעולה!!! נהנים כל פעם לאכול שם מחדש!! ליאור ומירב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/02/06

חגגתי יום נישואים ב 2.2 והרבה זמן לא נהניתי מחוויה קולינארית שכזאת.זה התחיל בקבלת הפנים החמה,בקבוק יין+נר על השולחן,והמשיך במלצרית חמה ולבבית ששרתה אותנו נאמנה במהךך הערב ופנקה... אותנו.המנות הראשונות היו עשירות אולם המנה העקרית דג דניס אלפרדו היה טעים בטרוף.להשלמת ההנאה עלי לציין את גלעד שגודלו הוא כאיין וכאפס לרוחב ליבו ולמענה המיידי לכל בעייה.בקיצור נהננו מומלץ בחום רב

עוד פרטים
הוספת תגובה
ז'ק - תמונה
ז'ק 6 ביקורות
1.7
10/08/05

כן , המחירים לא בשמיים אז המסעדה מפוצצת וזה היה בסתם יום באמצע שבוע. לכן לחוץ ,לכן לא רומנטי בכלל כמו שכתוב באתר . לגבי השרות -אין אדיב ממנו - אולם אין חובבני ממנו אני מצפה שבשולחן... -לא אצטרך לבקש פלפל ומלח אני מצפה שיהיה קשר עין מצד המלצרית וביוזמתה וכך לא צריך לחפש/לקרוא/לשרוק/לסמן לה!!! לגבי האוכל - צפוי מאוד לאוכל איטלקי אבל טוב , שלא תטעו !! - האוכל מאוזן. האווירה , אני חוזר - אווירה של סלון תה , המון שולחנות של בנות בלבד ואוריינטציה של קלינטורה חובשת כפיה זהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פיליפ - תמונה
פיליפ 10 ביקורות
4.0
20/02/05

פתח תקוה לא ידועה כעיר עם מסעדות טובות, ולכן עוד יותר נעים לשבח את אלפרדו. לארוחה עיסקית הזמנו את ה"דניס אלפרדו" וכאחד שאוהב דגים, היתה בחירה מוצלחת. עשוי כמו שצריך, עם הרבה טעם.... שיורת בסדר גמור, מקום נעים לשבת, וחבל שיש מעשנים. אבל ישבנו בחוץ ביום יפה, ואני מוכן לקחת אורחים מחו"ל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה - תמונה
שלמה מבקר מתחיל
3.0
29/01/05

המלצרית הציעה לנו את דג היום: דג בציפוי פריך והתגאתה בטיב המנה . מה שקיבלנו היתה בעצם מנת פילה של פעם ..... מאוד מאכזב!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוסבי - תמונה
מוסבי מבקר מתחיל
4.3
21/11/04

נהנתי מכל רגע, האוכל המעולה,ההגשה האסטתית,יחס האדיב והמהיר של המלצרים. אני לשם חוזרת שוב ושוב

עוד פרטים
הוספת תגובה