נגישות
נגישות

אלפרדו - Alfredo ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

134 ביקורות וחוות דעת על אלפרדו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/06/07

היינו באלפרדו בארוחת בוקר אני ובן זוגי. אני הזמנתי ארוחת פוקצ'ה ובן זוגי את ארוחת בוקר אה לה פונגי. ארוחת הפוקצ'ה הייתה מדהימה, ארוחה המספיקה לשניים לפחות- קיבלתי מנה גדולה וטעימה, מאוד... מיוחדת שלא טעמתי בשום מקום פוקצ'ה גדולה כמו פיצה בינונית עם רוטב פסטו שמנת עגבניות שרי עם גבינה ולמעלה שתי ביצי עין אפויות. המנה הגיעה עם סלט ירקות גדול, שני סוגי גבינות. מנה עשירה מאוד ובן זוגי קיבל מנה גדולה של אומלט אוורירי בתוספת פטריות פסטו מוקרם בגבינה שהגיעה עם סלט ירקות גדול, רטבים, לחם שיצא הרגע מהתנור. היינו במקומות אחרים בארוחות בוקר והמנות היו קטנות ולא משביעות. אהבתי את ארוחות הבוקר שהן מיוחדות ולא מקבלים את הדברים הסטנדרטיים של חביתה, סלט ושתיה. המקום פשוט ולא פלצני, האווירה מאוד נינוחה, מקום פשוט מדהים. נחזור שוב....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
31/05/07

השירות מעולה והאוכל... ממש כמו באיטליה. שווה לבקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
03/05/07

אכלתי במסעדה אתמול. המסעדה היתה מלאה בסועדים והיתה אווירה ממש נחמדה. אני אמנם הזמנתי רק כריך אולם הוא היה מצוין ולווה עם תוספות מצויינות. לסיכום - מקום נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
03/05/07

שלום שמי יעל רק רציתי לציין שהאוכל ממש ברמה. אבל השירות ממש גרוע. אני לא אנקוט בשמות של המלצרים. דבר ראשון עד שהמנות יוצאות המון זמן. ואם כבר רוצים להזמין עוד משהו נוסף אז כבר מתבאסים... כי עד שזה יוצא ממש חבל. וקצת חיוך לא יזיק למלצריות יחס חם ואוהב ללקוח מאוד מפצה בסוף. אני אומרת את כל זה כי אני בעצמי מלצרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/04/07

אני מבקר במסעדה הזאת לפחות פעם בשבוע ובמקרה אני עובד גם במקום אז לכל הלא מפרגנים גם בשעות הערב אני חוזר עם משפחתי לאכול שם. אז תעשו טובה, מקום שכל ערב מלא מדבר בעד עצמו. חברה, תמשיכו... להיות כמו שאתם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
26/03/07

אכלנו שם ביום חמישי שעבר. האוכל יצא קר ובלי טעם. המלצרית היתה בסדר אבל המנהל גרוע. גם המקום לא היה מלא ואף אחד לא ניגש אלינו. חוסר ניסיון וידע מורגש במקום. גם אין שירותים, מה זה???

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל - תמונה
מיטל מבקר מתחיל
2.3
08/03/07

פעם ראשונה שלי שם. באתי לחגוג את יום ההולדת שלי עם חברים היום.האיזור מהמם, המסעדה מעוצבת יפה, היה די חם בעיקר כשהתמלא המקום ולמרות שביקשנו לא דאגו להדליק מזגן. 2 חברים ביטלו ברגע האחרון... וכשסיפרנו למלצר הלא -הכי -אדיב שלנו  הוא עשה פרצוף של מאוכזב.נראה היה כי הוא ממש שונא את העבודה הזאת (או אותנו). הוא לא חייך פעם אחת,הוא הביא לנו את המנות הראשונות עם העיקריות ואת הלחם בסוף (נאלצנו לבטל), את הקיסמים באמצע - היה לנו מוזר- היו דברים שביקשנו פעמיים או שלוש עד שקיבלנו אבל יש לציין את האחמ"ש (אם אני לא טועה שמו דובי) שהיה מקסים וחברותי ועשה מעל ומעבר.לסיכום- אוכל מדהים,מקום נחמד (לא היתה כלל מוזיקה), מלצרית אחרת היתה מקסימה, המלצר שלנו לא. תלוי על מי נופלים...ממליצה בכל זאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzion Keren - תמונה
Tzion Keren 37 ביקורות
1.7
22/01/07

הגענו למקום עם קופון ארוחת הבוקר מהאתר. אמרו לנו שהוא לא תקף כבר שלושה חודשים.סירבו לכבד אותו.אז למה הוא עדיין באתר? חוצפה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.4
01/01/07

שמעתי המלצות טובות על האוכל במסעדה ורציתי להזמין מקומות. התאכזבתי מאוד לגלות שהיחס ללקוח לא מתקרב ללהשביע רצון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
31/12/06

אני מאוד אוהבת את המסעדה הזאת, מומלץ מאוד.כל מנה שהזמנתי הייתה טעימה.סלט חלומי, המוקרמים, טוסט.בבוקר יש פוקצ'ה עם עלי תרד וגבינה ועליה ביצים רכות - מומלץ.טעים טעים טעים...

עוד פרטים
הוספת תגובה