נגישות
נגישות

מרתף היין העתיק ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

146 ביקורות וחוות דעת על מרתף היין העתיק

eytan - תמונה
eytan 4 ביקורות
4.3
09/03/08

גן עדן למטיבי אוכל,אחד המקומות היותר שווים בארץ ואני לא מגזים המחירים לגמרי לא בשמיים האוכל בשר וגבינות לא מהעולם הזה עשוי בטוב טעם מעושן כמו שכתוב בספרים +הרוטב העדין והטעם רבותיי גן... עדן,וכמובן הבעלים עמוס מרוז אדם ציורי בפני עצמו שלוקח את ההזמנות מסביר ומביא אותן בעצמו לשולחן. אכן שווה שווה שווה.איתן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
3.0
03/03/08

לאורחים גברי וליזי, לא צריך להרגיש מרומים, צריכים הייתם רק להעיר כי אינכם מרוצים והמנה היתה נלקחת מכם ולא צריכים הייתם לשלם עבורה. היות ולא אמרתם דבר סביר היה להניח כי היתם מרוצים כשאר... אורחי המרתף אשר 17 שנה פוקדים המקום כעליה לרגל. אני מנהל המרתף שנים רבות ונותן לאורחי הרגשה שהם חשובים לי ביותר, כי זו האמת. מזמין אתכם בזאת א. לבא ולקבל כספכם בחזרה. ב. לטעום משאר הדברים שבתפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
29/02/08

אז ככה המקום ממש יפה ונעים מאוד כחוויה רומנטית. מבחר היינות עצום וטוב וגם השירות מעולה. אנחנו הרגשנו מרומים כשקיבלנו את פלטת הבשרים, כמו שקראתם בביקורות הקודמות זו אכן היתה פלטת פסטרמות... ברוטב כלשהו. מקום רומנטי ומיוחד שכזה לא צריך להגיש פלטה שכזו ובמיוחד לא לגבות עבורה 125 ש"ח לזוג. יתכן ופשוט היינו צריכים ללכת על פלטת הגבינות, אני מקווה שאז לא היינו מקבלים כמה פרוסות גבינת עמק ... :), נראה אולי נחזור לבדוק מתישהו (למרות שאני בספק).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
27/02/08

מקום רומנטי מאד, יחס אישי של הבעלים שנותן שירות מעולה. אכלנו פלטת גבינות, בהחלט דברים מיוחדים וטעימים. וכמובן בליווי יין אדום. שילוב מנצח. אם אתם מחפשים מקום רומנטי וטעים אז אני ממליץ. ... ושוב תודה לבעלים על היחס האישי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ido - תמונה
Ido מבקר מתחיל
5.0
25/02/08

היינו בשבת והתענגנו, אירוח כזה לא מכירים בארץ. יחס כך כך מקסים ומכל הלב. למרות שהמקום הקטן הזה היה מפוצץ. ועל כך אנו מודים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.7
19/02/08

חגגנו בשבת יום נישואין. בהמלצת חברים הגענו למרתף היין העתיק וחווינו את אחת החוויות הנפלאות אי פעם. אווירה כל כך לא רגילה ממש כמו באירופה. מוסיקה רומנטית ונוסטלגית. האוכל כולו דליקטס אחד... גדול והשרות של עמוס מלא הומור ומפנק. כשיוצאים החוצה חוזרים למציאות הישראלית, כבר מתגעגעים לחזור, ונחזור מבטיחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
17/02/08

ביקרנו במקום בשבת. המקום קטן וצפוף.הזמנו פלטת בשרים מעושנים וקיבלנו את המנה אחרי כ-40 דקות של המתנה.המנה אמורה להיות זוגית ומחירה 125 ש"ח.המנה כוללת פלטה של פסטרמות רגילות ואין לזה שם... אחר. פשוט פלטה של נקניקים ב-125 ש"ח ובתוספת מקבלים לחמניות חמות.המנה באה ברוטב שנראה כמו צ'ילי עם צימוקים קשים כמו אבן וחשוב לציין שהמנה הייתה קרה.גם השירות שלאחר האוכל על הפנים צריך להמתין זמן רב כדי לקבל חשבון.כמו כן חברה שלי ביקשה מפתח לשרותים והמלצרים נפנפו אותה מאחד לשני או לא התייחסו.בקיצור על הפנים. תשפטו לבד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maratgld - תמונה
maratgld 5 ביקורות
4.3
02/02/08

מקום קטן וצפוף אבל בזה כל הקסם שלו והרומנטיקה. בעל הבית מסביר ומגיש את המנות, כולל היין כמובן. אווירה כיפית, מוסיקה שקטה ברקע, מאפשרת לדבר ולהנות מהיין והאוכל והחברה'.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
5.0
20/11/07

בקרנו במקום בפעם השלישית והפעם ליום הולדתו של אבינו וזו היתה חגיגה של ממש. אווירה כזו אפשר למצא רק בחול. מקום קטן ומיוחד עם תשומת לב לכל אורח. לא גורמה ולא פלצנות פשוט ומקסים. ,תודה... לכם, אנחנו נחזור ועוד איך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/10/07

המקום האהוב עליי בארץ. אני מקפיד להגיע למקום עם מי שחשוב לי ואהוב עליי. אין עוד כזה מקום. 40 דקות מתל אביב ואתם נוחתים באירופה הקסומה של מר מרוז. אל תבואו בהמוניכם כדי שתמיד יהיה לי... מקום. אורי ביילין

עוד פרטים
הוספת תגובה