נגישות
נגישות

ארזים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על ארזים

גלעד - תמונה
גלעד 3 ביקורות
מומלץ
5.0
02/09/17

הגענו משפחה של 4 נפשות בעקבות המלצה של חברים, ומאוד נהנינו שרות חייכני ומהיר אוכל טרי וטעים אווירה נעימה ומחיר סביר ביותר.מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
בסדר גמור
4.0
15/08/17

היינו באזור הגליל המערבי ואכלנו במסעדה את הדיל של 55 שח לאדם שכלל מגוון סלטים ואורז ופלפל ומזדרה היה טעים מאוד וטרי מאוד המסבחה טעימה מאוד שירות חייכני סהכ בסדר גמור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
anna tsymbal - תמונה
anna tsymbal 4 ביקורות
ממליצה לחברים מאוד
4.8
02/06/17

שירות מהיר , אוכל טעים, מנות גדולות, שולחן סלטים ענק ויוקראתי . יחס נעים לאורח. ממליצה בחום למשפחות ולחברים תהנו מהמסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילז - תמונה
אילז 2 ביקורות
המסעדה היייתה טובה בסך הכל
3.8
13/03/17

המסעדה נחמדה והאווירה מזכירה את לבנון. האוכל טעים והמנות מפנקות מספיק לשתי ילדים. המחירים סבירים ולא יותר יחסית למסעדה בצפון הארץ והשירות ככה ככה: איטי יחסית והמלצרים לא מסבירי פנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
.food. - תמונה
.food. 56 ביקורות
אכזבה קשה
2.3
15/01/17

ארזים היא מסעדה לבנונית שבעיקרה מפורסמת בשל החומוס הידוע שלה, בארזים הייתי עשרות פעמים בשל החומוס והטחינה המצוינים שהמקום הגיש. אך בשבת האחרונה שישבתי עם משפחתי במסעדה הייתה חוויה מאוד... לא נעימה , הזמנו שולחן מראש ושהגענו התברר שלא שמרו לנו מקום, בסוף מצאו סידור לשולחן פינתי על המזגן, האוכל הגיע קר ובאיחור של 40 דקות , המחירים מאוד עלו במסעדה והשירות מאוד ירד, לא הבנתי כל הארוחה איך ומדוע המסעדה מלאה ולמה לא הסכימו לכבות את המזגן שבמקום כפי שביקשנו אולי שלוש פעמים. לסיכום היה לא טעים ולא מזמין ואין ספק שייקח לנו הרבה זמן להתאושש מהמפגש הלא נעים הזה במסעדה שפעם כה אהבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
מקום נהדר עם אוכל טעים ושירות אדיב
3.8
11/01/17

הגענו בשבת בצהריים המסעדה (ענקית) הייתה ממש מלאה - סימן טוב!! המלצרים היו די מהירים ואדיבים, לא רצינו בשר או סלטים חופשי לכל השולחן ולא ניסו לדחוף לנו משהו שלא רצינו לקחנו כמה מנות... חומוס טובות (עם בשר\פול\צנובר\פטריות) , פלאפל, צ'יפס, סלט, עלי גפן, סלט טבולה הכל היה ממש ממש טעים, קבלנו גם פיתות וחמוצים שהיו מצויינים בסוף על חשבון הבית - קפה ובקלאווה שהיו במקום אחלה ארוחה במחיר ממש טוב (8 אנשים שאכלו בכיף ונהנו השארנו 300 כולל הטיפ!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 3 ביקורות
מומלץ בחום למי שהצפין עד שלומי חניתה או סאסא
4.5
27/05/16

אוכל מעולה ואווירה נעימה. מתאים מאד לארוחה משפחתית, או מספר משפחות עם ילדים בסיום טיול באיזור. מחיר שווה לכל כיס. הכופתא והמנסוף מומלצים. החומוס קרמי וקליל, אחד הטובים שאכלתי אי פעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלדד שהם - תמונה
אלדד שהם 2 ביקורות
פחות מלח במנות והייתי חוזר למקום פעם נוספת אבל לא בשבת בצהריים
3.0
27/02/16

באנו ששה סועדים, מהם שתי בנות בגיל מתחת לחמש, בשבת בצהריים. נסיוננו להזמין מקום מראש או לוודא אם יש מקום נענה בתשובה שאין הזמנה ומגיעים ונכנסים כי יש תחלופה גדולה. אז הגענו ...ונאלצנו... להמתין מחוץ למסעדה על מדרגות הכניסה והמדרכה יותר מרבע שעה. לא נעים כשעמך שתי ילדות שכבר די עיפות מהיום. המלצרית כבר היתה מותשת והתנהלה בכבדות מה. כשהגיעו הסלטים שהזמנו, התברר שכנראה המקום סגר דיל טוב עם ספק המלח משום שכולם, המעט החומוס, היו מלוחים עד כדי פגיעה ממשית בטעמם וחבל.המחיר הממוצע לסועד יצא זול יחסית אבל זה בין היתר משום שמחצית האוכלים הם טבעוניים. המנות היו נדיבות ולולא המליחות היתרה הייתי יכול לציינן כטובות יכול להיות שבמועד שאינו צהרי שבת השרות מהיר יותר ומתאים למשפחות. סך הכל היה רצון לרצות ובעומס שהיה שם (אין באזור הרבה מסעדות עממיות פתוחות בשבתות) זו היתה משימה לא פשוטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית 2 ביקורות
מסעדה מעולה!
4.8
14/09/15

שירות מעולה, לא יקר, כל המנות מצוינות והחומוס במיוחד מושלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
מלאה, ובצדק
4.0
29/09/14

הגענו במקרה, תוך טיול בגליל המערבי בשבת האחרונה. מבחוץ המסעדה נראית קטנה ושקטה, אבל בפנים שני חללים הומים אדם. כל השולחנות מלאים, בעיקר במשפחות מטיילות, וצוות המסעדה עובד במהירות שיא... לערוך ולפנות שולחנות, לקחת הזמנות ולהגיש. נצמדנו למנות פשוטות יחסית של חומוס וקובה. הקובה מוכן ומטוגן בעת ההזמנה, ומומלץ מאוד. המנות אינן גדולות, ולכן נותנות תחושה של "בדיוק מספיק". את הפינה הזו יסגרו הקפה והבקלאווה שיגיעו עם החשבון. המחירים עממיים, ואפילו נמוכים מעט ביחס למסעדות דומות בצפון ובמרכז. השירות, לעומת זאת, הוא הרבה מעל הממוצע- למרות המהירות בה הכול קורה, ולמרות גילם הצעיר יחסית של המלצרים, האדיבות והסבלנות שלהם בעת ההזמנה, ההגשה והטיפול בחשבון ראויה לציון. בולט לעין גם הניקיון של אזור המסעדה ושל השירותים- דבר כלל לא מובן מאליו עם כמות כזו של סועדים המתחלפים במהירות. לסיכום- מומלץ, ונא לבוא רעבים.

עוד פרטים
הוספת תגובה