נגישות
נגישות

ארזים ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

72 ביקורות וחוות דעת על ארזים

מיכל - תמונה
מיכל 2 ביקורות
מסעדה בינונית ביותר - חומוס/טחינה טעימים. בשרים - רמה בינונית
2.5
29/08/14

אם אתם מחפשים מנות ראשונות - אז פה יודעים להכין חומוס/טחינה/חצילים. במנות העיקריות הילדים לא יכולים לבחור צ'יפס כתוספת לבשר, אז נאלצנו להזמין צ'יפס בנפרד. קיבלנו מנה קטנה ב-16 ש"ח. יקר... מדי! והבשרים: הזמנו אנטריקוט ב100 שח!!! חבל על הכסף. שאר השיפודים היו בינוניים ביותר. בנוסף, נאמר לנו שאם נגיע דרך אחד המקומות פה בצפון, נקבל 5 % הנחה. אבל כשבאנו לשלם, נאמר לנו שנקבל רק 3% הנחה כי אנחנו משלמים באשראי. לפה הייתי חוזרת רק כדי לקנות חומוס הביתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mina Manor - תמונה
Mina Manor 17 ביקורות
אוכל טעים מאוד
3.5
13/06/14

הזמנו שבוע מראש שולחן ל18 לשבת בצהרים. הובטחה לנו ההזמנה אך כשהגענו היינו צריכים לחכות בחוץ על טפינו וזקנינו. האוכל היה מצוייןוהשירות בסדר. לא מומלץ לקבוצה גדולה בצהרי שבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
ארזים
2.3
26/10/13

ישבנו במסעדה ביום שבת בצהריים. השירות היה איטי, המסעדה עמוסה לעייפה ובעיקר כאוס שורר במקום. המלצרית לא ממש נתנה לנו המלצות מה כדאי, מה לא כדאי. בסופו של דבר הזמנו 2 מנות חומוס עם צלחת... פלפל ושתייה. החומוס סביר, לא נפלנו מהרגליים. הפלפל דיי סתמי. לא הכי נהננו. אוכל סביר, עם שירות דיי איטי ובעיקר רעש נוראי של כל כמות הסועדים במסעדה. יש מקומות הרבה יותר רגועים וטובים ובאותו מחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעין - תמונה
מעין 40 ביקורות
נהדר
4.3
28/03/13

אם מישהי צמחונית כותבת על מסעדת בשרים שהיא טובה, כנראה יש שם משהו טוב. המשפחה אכלה כל מני שיפודים ופרגיות, אני נגד, אז הלכתי על מנה של סלטים שלהם- שהיתה נהדרת, ומג'דרה. מלצרים נחמדים... ואוירה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir Ben-Zvi - תמונה
Nir Ben-Zvi 6 ביקורות
פתרון לא רע למשפחה רעבה בשבת בצהרים
3.3
26/08/12

היינו בדרך חזרה מחוף אכזיב למלון, 5 רעבים, החלטנו להמר למרות הביקורות הלא מחמיאות ששמענו. היה בסדר גמור! למרות העומס השירות היה בסדר, המנות היו טריות, נדיבות וטעימות. מבחינתנו ענה עלח... הציפיות והשאיר רושם חיובי לעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירי - תמונה
שירי 3 ביקורות
מסעדה נחמדה
3.3
04/08/12

הגענו למסעדת ארזים שבשלומי ,אחרי שנפשנו בקיבוץ קרוב- קיבלנו המלצות מהצוות אך לא התרשמנו. הסלטים נחמדים, השיפודים שהגיעו היו בסדר בלבד- עם סחוס, לא נקיים במיוחד, השירות היה בסדר והמחירים... סבירים. סך הכול נחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת קורן - תמונה
ליאת קורן 2 ביקורות
הפתעה לטובה
4.3
20/07/12

אוכל מצויין, שירות אדיב ומהיר, כל המנות היו נדיבות וטריות. תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Julia Hayat Ben Moshe - תמונה
Julia Hayat Ben Moshe מבקר מתחיל
אוכל מעולה! תענוג!
4.0
28/04/12

האוכל פשוט מעולה! משובח, טרי, טעים, מענג ובשפע! נהנינו מאוד! המקום לא מאוד יפה, אבל זה לא גרע מההנאה שלנו. מחכים לפעם הבאה שנבקר בצפון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון מבקר מתחיל
השרות הגרוע ביותר בו נתקלנו
1.5
31/03/12

בשבת הגענו למסעדה בצהריים,הזמנו 3 מנות כשל-2 מהם צריך היה להיות מצורפת מנת צ'יפס,המנות הגיעו בלעדיו.לאחר כרבע שעה שאלנו את המלצרית מה קורה,היא מלמלה משהו לא ברור שיש בעיה עימו אבל שהוא... עוד מעט יגיע,כמו כן הובאו החמוצים רק לקראת סוף הארוחה.בסופו של דבר סיימנו את הארוחה ללא התוספת שמגיע למנה,וכשבקשנו לראות מנהל,חזרו לאחר רבע שעה ואמרו שהוא עסוק.לאחר שהתעקשנו הגיע לבסוף בעל המקום,שלא הבין על מה אנחנו כועסים,הוא לא הסכים להתנצל וצעק בזלזלול שיזכה אותו ב-10 ש"ח. אנו לא נדרוך במסעדה זו יותר,ונשמח שגם אתם לא,מגיע לנו ולכל אחד אחר יחס טוב יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Shahar Berco
Shahar Berco
14/10/2012
Ami Sayag - תמונה
Ami Sayag מבקר מתחיל
1.7
14/10/11

יום שישי בצהריים עצרנו לאכול בטיול בצפון במקום שנראה מלא ומבטיח. הזמנו את מנת הסלטים הלבנוניים דבר שהתברר כטעות. כשמונה סלטים וצלחת אורז עם בשר הגיעו לשולחן. שלשה מהם וריאציות שונות על... חומוס ועוד ארבעה מירקות שונים. כל סלטי הירקות היו מלוחים במידה שאי אפשר כמעט היה לאכול. לא כל כך היה אפשר לדבר עם מישהו במקום מכיון שהמסעדה היתה רועשת ומלאה בצורה שכל דו שיח לא היה אפשרי בה. לטובה: הקפה והבקלוואת בסוף היו מצויינות והשולחן לידנו די התפעל מהמנות הבשריות שהם קיבלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה