נגישות
נגישות

לופט - Loft ביקורות וחוות דעת - עמוד 39

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

429 ביקורות וחוות דעת על לופט

שמוליק - תמונה
שמוליק 6 ביקורות
2.0
27/07/07

שבת שלום היום יום וחגגנו יום הולדת בצהרים .לחם סתם לא מעניןמנות ראשונות טעים הגשה יפהמנות עקריות בינוני נודלס ירקות לא טעים.נודלס עוף לא טעים המבורגר פעם ראשונה שאני נתקל בהגשת המבורגר... במסעדת "בשרים" בהגשת 2 קציצות בשר בטעם תעשיתי בתוך הלחמניהאנטריקוט בסדרמנת היום סטייק בינוני קשה ומלא סיביםלקינוח קיבלנו תמורת הקופון קינוח לזוג למרות שרשום קינוח על כל עיסקיתלסיכום אבקש מאנשים לרשום המלצות אמת היות וטרם הזמנתי קראתי המלצות והתרשמתי לטובה באנו מרחוק ודי התאכזבנו חבל תודה על המתנה הנר. למלצר החמוד שלנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raanan Chasdai - תמונה
Raanan Chasdai 23 ביקורות
4.3
06/07/07

עסקית מעולה.יחס מחיר תמורה מצויין. נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
13/06/07

אני ומשפחתי הגענו למסעדה לאחר התלבטויות רבות מכיוון ולא ממש הכרנו את המסעדה. חגגנו אירוע משפחתי והיה ממש כייף. האווירה ממש נעימה, אולי מפני שבאו בשעת בן ערביים. האוכל היה מפתיע- מנות... גדולה ומשביעות, אבל גולת הכתורת היה שירות המקסים של שרון המלצרית. מהרגע הראשון שירתה אתנו באדיבות עם חיוך רחב על הפנים. פשוט היה כיף לקבל שירות כל כך מקצועי. תודה רבה ונתראה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/06/07

אחרי המתנה מייגעת ביום שישי אחר הצהריים החלטנו בעלי ואני לבדוק מה קורה אצל השכנים. גם בלופט הייתה המתנה אך המארחת הייתה כה לבבית ונחמדה שלא היה לנו אכפת לשבת במבואה על הספות הנוחות... ולהמתין כמה דקות עד לכניסתנו. כאשר המארחת השניה הוציאה כוסות עם לימונדה קרה לממתינים כבר ידענו שהגענו למקום הנכון. לאחר ההמתנה הקצרה נכנסנו והתיישבנו באיזור הסלון. הספות היו נוחות ומרווחות והרגשנו כמו בבית. הופתענו לטובה שבמקום יש עסקיות גם ביום שישי בצהריים. אכלנו למנות ראשונות את הפטה כבד עם ריבת תאנים שהיה מאוד טעים ואת הלביבת עוף עם רוטב שמנת שגם היה טעים ומעניין. לעקריות בעלי אכל את האנטריקוט שהיה עשוי בדיוק במידה הנכונה ואני אכלתי מנה של פילה סלמון מיוחדת במינה עם בטטה ורוטב אלוהי שלא הפסקתי "לנגב" אותו עם הלחם. לקינוח אכלנו פונדנט סופלה שוקולד מהטובים שאכלתי. הגלידה המוגשת איתו ברמה גבוהה מאוד. לשם נחזור מאוד בקרוב. פשוט כי יש עוד כמה מנות שאני חייבת לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/05/07

אתחיל מהסוף יצאתי מרוצה. זהו ביקורי השני במסעדה, לאחר ביקור ראשון מוצלח לפני מספר חודשים. אווירה נעימה עם מוזיקה בדיוק בווליום הנכון. אציין לחיוב את המלצרית עדי, אשר נתנה את ההרגשה, הדי... נדירה אני חייב לציין שאנחנו רצויים. הא כן, האוכל, מנה ראשונה הזמנו פטריות ממולאות, מהיותר טובות שאכלתי. למרות שאני לא מתיימר להיות יינן, ההמלצה על היין התבררה כמוצלחת. לא פחות הפילה סטרט שמי כמוני יודע כמה קשה לעשות אותו במידה הנכונה (מדיום). גם על ההום פרייז אין לי מילים. פשוט טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/05/07

לאחר שנים שהיינו לקוחות קבועים של הסוהו הצמוד, ולאחר שכל פעם מחדש היינו יוצאים מאוכזבים מרמת השירות והאוכל אך משום מה תמיד חזרנו לשם. החלטנו לגוון ולבדוק מה יש מעבר לקיר. והופתענו מה... הפסדנו במשך שנים.מהרגע הראשון שהגענו לא הפסיקו לחייך אלינו. המלצרית הייתה מקצועית ואדיבה. הסבירה, המליצה וקלעה בול כל אחד לטעמו. המנות משביעות מעניינות ומושקעות. וגם כאשר אחת המנות לא היתה לטעמנו קראו ישר למנהל שהציג עצמו. עזר לנו לבחור מנה חדשה ודאג להביא לנו את המנה אישית לשולחן ולבדוק שזאת כן טעימה לנו. והכל עם חיוך ותוך מתן הרגשה נינוחה שלא קרה שום דבר ושאין לנו מה להרגיש לא נעים. בקיצור, האכזבה היחידה שהיתה לנו מאותו שישי היא שההחלטה לבדוק מה יש בלופט ולנסות משהו אחר מלבד הסוהו לא באה מוקדם יותר. פשוט חוויה, נמליץ לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/05/07

משפחתי ואני חובבי בשר וככאלה אנו אוכלים המון במסעדות בשר. הגענו למיט לופט דרך המלצה מחבר (פעם 10 שהוא המליץ) וסוף סוף החלטנו להגיע...פשוט היה מעולה, אנטריקוט הכי טוב שאכלתי, מידת עשייה... מוקפדת והאיכות של הסטייק פשוט מעולה. גם זוגתי שאכלה פילה בקר מאוד נהנתה ואפילו הילד שאכל את ההמבורגר. השירות שקיבלנו היה מקצועי (הסבר קצר על כל סוגי הבשרים וצורת הגשתם). חוויה נהדרת ובהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/05/07

אכלנו בלופט ביום שישי, 10 אנשים ממשפחתי בפעם הראשונה והיה פשוט מדהים. האוכל היה טעים בטירוף וקיבלנו שירות מהמלצרים שלא ראינו באף מסעדה אחרת. בוא נגיד שהתחלנו מיום שישי רומן עם המסעדה... החמה והמפנקת הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
28/04/07

אכלתי אתמול בלופט מנה של 450 גר' של כל מגוון הבשרים. המנה נקראת מיט לופט. הבשר היה כל כך עסיסי וטעים שלא הרגשתי שפירקתי כמעט חצי קילו תוך 7 דקות. חברה שלי אכלה מנה של שרימפסים וגם מאוד... נהנתה. בקיצור, נורא נהננו, ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 8 ביקורות
2.7
28/04/07

הגענו אחרי חיפוש ממושך לארוחה טובה ביום חול ב12 בלילה. אחד מהמקומות היחידים שהיה פתוח בשעה שכזו. האוכל מאכזב ולא תואם את המחיר הגבוה שדפקו לו. ציפינו לאוכל טוב תמורת המחירים והתאכזבנו... קשות. תוסיפו לכך שהיו עוד 3 שולחנות פעילים ו-4 מלצריות וכדי להסב את תשומת ליבן לקח לנו 15 דק, בערך.

עוד פרטים
הוספת תגובה