נגישות
נגישות

לופט - Loft ביקורות וחוות דעת - עמוד 41

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

429 ביקורות וחוות דעת על לופט

 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
08/12/06

אוכל מצוין, שירות מעולה, עיצוב יוצא מן הכלל ואווירה מדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/10/06

הייתי שם אם משפחה חגגו לי יום הולדת. בקיצור, האוכל היה מצוין, נהנתי מכל ביס וביס והיה פשוט גן עדן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדס - תמונה
הדס 6 ביקורות
2.7
22/10/06

אני וחבר שלי הגענו בללופט לאחר הביקורות המהללות (לא האחרונות) שנתנו למסעדה. הזמנו מקום ליום שישי בערב ועד פה הכל טוב.המלצרית הייתה אדיבה והביאה לחם לשולחן, לחם יותר מגעיל מלחם יבש, ללא... טעם, סתמי ופתטי. 3 פרוסות שלו עם ממרח חציל בטעם כבד שהיה מעולה וחמאה. למנות ראשונות לקחנו את הטרין חצילים שהיה טעים אבל מנה די קטנה,פרוסה אחת דקה של הטרין ואת הפטריות הממולאות שהיו מעלפות..הדבר היחיד בערך שאולי שווה לחזור בשבילו ללופט.התלבטנו המון לגבי איזה עיקרית להזמין ואחרי המלצת המלצרית אני לקחתי פרגית בטריאקי עם תפודים וחברי הזמין המבורגר 500 גרם. קיבלנו את המנות וכמעט התעלפתי. א. חברי קיבל המבורגר 250 גרם וכמה ירקות (עגבניה, חסה, מלפפון חמוץ ובצל) על צלחת (ההמבורגר לא מגיע עם שום תוספת - רק בתשלום. התלוננו ואמרו לנו שכבר יביאו לנו עוד המבורגר של 250 גרם).ב.אני קיבלתי צלחת עם 3 "נתחי פרגית", יותר דקים משערה בזילוף טריאקי ומלאאאאא תפודים..אשכרה לחפש את הבשר, לא האמנתי למראה עיניי ונראה לי שרק מהשוק לא התלוננתי! חוצפה לקחת על מנה כזאת עלובה 63 ש"ח!!!!לאחר כמה זמן חברי קיבל את ההמוברגר השני שהיה נא למדי... מיותר להגיד שלא "טרפנו" את העיקריות.טוב הגיע הזמן של הקינוחים המליצו לנו על הפונדנט ועל ההוט פאדג' סאנדיי. הפונדנט היה אחד הטעימים שאכלתי מימי....הסיבה השנייה לחזור ללופט והקינוח השני היה מאוד טעים אבל לא ממש מיוחד.נשיקת מרנג שעליה גלידת וניל ברוטב קרמל ושוקולד.וזהו לא היה שווה בכלל 250 ש"ח!!!! לא נחזור והתאכזנו קשות.לשיקולכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/10/06

אכלתי לפני יומיים מנה חדשה של הלופט-פילה בקר מוקפץ עם שמנת רוקפור והיה לי פשוט גן עדן בפה. החלטתי מעכשיו להחליף כל פעם שאני בלופט למנה אחרת כדי לטעום מכל המנות המגוונות. והגענו למסקנה... אני וחבריי שאין מקום עם בשר יותר טעים מהלופט... מומלץ לכל מי שלא היה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/10/06

כשאני רעבה הדבר הראשון שעולה בראש זה הלופט, אין על ההומפרייז ועל הפטריות הממולאות בגבינה, בחיים לא ימאס לי לאכול בלופט הכל שם מושלם האוכל, השירות, האוירה וכו'....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.0
11/10/06

הייתי עם חברתי אתמול בלופט, קיבלנו המבורגרים ששתינו לא אהבנו, במקום להחליף את המנה בלי שאלות מיותרות המלצר עשה לנו פרצופים, ואחרי שלקח לנו הזמנה למנה אחרת חזר והדגיש שהוא מקווה "שאת זה... נאהב, כי נראה לו שאנחנו בעייתיות". השירות היה פשוט מזלזל ואחראי המשמרת ש"הוזעק" אחרי שביקשנו להחליף את המנה אמר "אבל באים במיוחד בשביל ההמבורגר" מה לעשות שההמבורגר טחון עם שומן כבש שיש לו טעם לוואי מאוד דומיננטי שלא כולם אוהבים! בעלי מסעדות צריכים להבין שאנשים יודעים מה טעים להם ומה לא ולגלגל עיניים בתמיהה כשלקוח לא מרוצה לא מוסיף לחוויה. הלכנו בתחושה רעה מאוד ולשם אני כבר לא אחזור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
09/09/06

בתור אוהבי בשר מושבעים... הגענו ללופט רעבים ומלאי ציפיות. הזמנו את המנה הגדולה שאמורה היתה להכיל מיקס של בשרים על הגריל שאנחנו מאוד אוהבים. המלצרית המליצה בחום ואנחנו החלטנו לנסות. המנה... הייתה מזערית לעומת מחירה... הבשר קשה ותפל, עשוי במידה הפוכה ממה שביקשנו. שום בשר בצלחת לא היה טעים והתאכזבנו מכל ביס. המלצרית שראתה שכל האוכל נשאר בצלחת, שאלה אם לא טעים ואמרנו לה שהאמת היא שממש לא. היא הנהנה והגישה לנו את החשבון בלי לשאול אם נרצה משהו אחר במקום מנת הבשרים... אני שהגעתי מניו יורק ורגילה לשירות מעולה ויחס הוגן כלפי הלקוחות התאכזבתי מאוד. שילמנו 200 ש"ח על אוכל שלא נגעו בו. חייכנו למלצרית והלכנו משם בידיעה שלא נחזור לעולם. חבל, פשוט חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/09/06

כל פעם כשאני מגיע ללופט אני מרוצה מחדש. אני כאחד שאוכל במיטב המסעדות בארץ, פשוט מוכרח לציין שהבשרים של הלופט מעולים וטרם נתקלתי במנה לא מעולה (מלבד הסינטה שהגיע יבשה למדי אולם זהו טיבו... של הבשר). בכל מקרה האנטריקוט והפילה בקר שלהם מעולים. יש רק מספר בעיות שהם חייבים לשפר בדחיפות: 1. כל העניין הזה שכשמנה לא מוצאת חן בעיניך אז קוראים לאחראי משמרת חייב להיפסק, זה מביך, מגוחך ולא במקום.2. כמקום שמכבד עצמו הגיע הזמן שלא יעסיקו עובדי מטבח ויקחו שף הם יכולים להרשות לעצמם. אומנם איכות הבשרים מעולה, אך תמיד יש פשלות בדרגות העשייה של הבשר - אני מכין בשר בצורה פחות חובבנית וזה לא מוריד מהעובדה שהבשר מעולה, פשוט כך לא צריכה להתנהל מסעדה שמכבדת עצמה.3. המחירים יקרים בטירוף (כשאין עסקיות) וגם כשיש עסקיות דורשים תוספת מוגזמת עבור כל מנה יותר ממסעדות מעולות באזורים יותר נחשבים בואו נאמר. במיוחד מגוחך שעל מנה שלא דורשת השקעה מיוחדת אלא פשוט פופולרית הם מנצלים זאת וגובים תוספת מחר כדוגמת תוספת ההום פרייז שזה פשוט מגוחך - כמה קוביות תפוחי אדמה מוקפצים ברוטב. קחו את ההמלצות (אם יש מישהו מהמסעדה שרואה זאת) ושפרו את התקלות הללו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
25/08/06

מנת הסינטה לא מומלצת בכלל, הסינטה שוכבת אצלהם כנראה זמן רב במקרר.לעומת זאת מנת האנטריקוט היא הטובה ביותר שאכלתי.פשוט צריך לדעת מה לבחור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיה מיסה - תמונה
מיה מיסה 2 ביקורות
4.7
22/08/06

חברי ואני היינו פעם ראשונה בלופט ונהננו מאוד. אכלנו סטייק אנטריקוט מדהים!!והמלצרית ששמה עדי היתה מקסימה, אדיבה ומתוקה אמיתית.אנחנו נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה