נגישות
נגישות

לופט - Loft ביקורות וחוות דעת - עמוד 38

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

429 ביקורות וחוות דעת על לופט

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/12/07

חגגנו יומולדת. הזמנו כמנה ראשונה את מרק היום (בשר) ופטריות ממולאות. שתי המנות היו מעולות. מנה עיקרית אנטריקוט (שהיה עשוי בדיוק כפי שביקשתי) ופרגיות (לא רע בכלל). יין הבית זול ואיכותי... (הרי גליל). הקינוח (טארט קפה) היה סביר, לא יותר מזה. האספרסו ויין הפורט היו מצויינים. השירות היה מקצועי ואדיב וכלל התעניינות של המלצר והמנהלת בשביעות הרצון שלנו. המסעדה מעט חשוכה, אך לא יותר מדי. בסה"כ מאד נהנינו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/12/07

אכלתי שם אנטריקוט חצי קילו הכי טוב שאכלתי בחיים,אישתי אכלה צלעות טלה שהיו לה גם מאוד טעימים,בקיצור בשר איכותי בטירוף

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/12/07

היום הלכנו לחגוג יום הולדת במקוםהיינו בחדר של אירועים פרטייםמאוד התרשמנו מעיצוב המקום ומהשירות האדיב והזריז של המלצר כול המנות היו מעולותהתחלנו בפטריות ובאנטי פסטילמנה עיקרית לקחנו את... הפלטה של הבשרים MIX פשוט מעולה!!כול האורחים אמרו שכדאי את המסיבות והאירועים הבאים לחגוג שם אני בעד!!</P>

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.0
25/11/07

אתמול היה לבעלי יום הולדת הזמנתי מקומות במסעדה בסוף באו פחות 3 אנשים (במקום 12 באו 9) אז כול הערב שיגעו אותנו על המקומות ישיבה שנעבור ושנצמצם וכעסו אלינו שלא הסכמנו הזמנו כולם ארוחות של... אמבוגרים ביקשנו וול דאן( שרוף) ומבושל בסוף 3 אמבוגרים מתוכם היו אדומים ולא מבושלים בכלל ביקשנו להחליף או לשים על הגריל והתיחסו אלינו בזילזול ובכעס ממש אכזבה ענקית גם ציפס ששילמנו תוספת של 10 ש"ח לאדם הביאו ממס במספר מועט וקצת שביקשנו להוסיף סירבו לנו!! בכול מקרה מסקנה: אני ועוד 8 אנשים שהיו איתי לעולם לא יחזרו למקום וחבל!!! ואני מציעה לבאים שרוצים ללכת- לוותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
פמקין  - תמונה
פמקין מבקר מתחיל
2.4
08/11/07

אכלנו שם בשישי האחרון והיה פשוט גרוע, המנה של אחד מאיתנו הגיע ושאר המנות הגיעו לאחר 30 דק' על השעון וגם שכחו מנה של אחת הסועדות, מנת ההום פרייז היתה עלובה במיוחד הסלט הירוק עם הגבניות... הגיע עם חסה נבולה ועגבניית שרי אחת חתוכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/10/07

חיפשתי מסעדה רומנטית לקחת את חברה שלי ולחגוג לה יום הולדת ושמעתי שהלופט בראשון לציון עומדת בקריטריונים,אם קצת חששות הגענו אני וחברתי למקום שמעוצב מאלףףףףף,כל המקום ציורים מיוחדים(גם על... התקרה),המקום מואר חלקית מלווה בנרות.שתינו יין לכבוד המאורע ואכלנו פילה בקר ומניפת פילה-היה פשוט מצויין,לקינוח הזמנו 3 סוגים של קרם ברולה והיה טעים בטירוף בקיצור מסעדה בראשון לציון הפתיעה אותנו בגדול ואנחנו בטוח נחזור מכיוון שיש עוד כמה מנות בתפריט שמסקרנות אותנו מאוד.(מחירים סבירים למסעדה ברמה הזאת)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/09/07

אחרי התגובות המעורבות כאן החלטנו ללכת ולנסות בעצמנו. הזמנו אנטריקוט שהיה ממש מצויין בדיוק בדרגת הצלייה שביקשנו. תוספת התפוחי אדמה היה גם כן מעולה. לקינוח הזמנו קינוח פרווה - בין קינוחי... הפרווה הטעימים שאכלנו. השירות היה מפנק ובהחלט נחזור לשם. זה אומנם לא המקום הזול ביותר וייתכן שאפשר למצוא מסעדות בשר זולות יותר אבל לדעתי מקום שווה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
19/09/07

הגענו לארוחה לא גדולה מידי בשעות הערב באמצע השבוע הזמנו המבורגרים (רגיל וטלה) היה חלש ביותר קיבלנו 2 קציצות כל אחד במראה וטעם תעשייתי מאכזב ביותר ממסעדת "בשרים" להגיש מנה כזו לחם הבית... הגיע לא חם המלצר היה סביר מינוס, היה קצת אגרסיבי אשתי הזמינה בתוספות - פטריות פורטבלו הגיע פטרה 1 קטנה ביותר (אולי 5 סנטימטר קוטר) וזה עלה 6 ש"ח????? הקיצר זו הייתה פעם ראשונה ואחרונה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
27/08/07

הגענו למסעדת הלופט (5 נפשות) ביום שישי בצהריים. נכנסנו למסעדה (שמעוצבת בשיק ניורקי אמיתי), אך האוירה היא לא פחות ולא יותר משוק בצאלאל - המון רעש, המלצרים הולכים מהר, מהר מידי/ רצים, מה... שגורם לאווירה לחוצה, דחוקה ולא שלווה ונעימה. מילא. כל המנות שביקשנו להזמין - אזלו (כל הסטייקים, וכל הראשונות ה"טובות"). אני, שהגעתי ע"מ להזמין סטייק ומרק, נאלצתי לאכול סלט והמבוגר. שכביקשנו לדבר עם האחראית משמרת, הקטנה והחוצפנית להפליא, במטרה שיסכימו לפחות להוסיף מנה מהראשונות שלא כלולה בעסקית (מכיוון שהדבר היחיד שנשאר בעסקית זה או סלט או חציל) היא הגיעה כעבור זמן רב, ואמרה באופן הכי בוטה וברור - שלא! לדעתי, כאשר לקוחות משאירים חשבון של 450שקלים ויותר, וחצי תפריט חסר, כדאי למצוא פיתרון, ולא להוציא סלט כמנה ראשונה כי זה מה שנשאר, במיוחד אם הלקוח מתרעם על כך ומבקש פיתרון לשונא הסלט והחצילים שביננו. מי הכשיר את אותה אחראית משמרת לתפקיד, כשהיא גרמה למסעדה לאבד לקוחות קבועים - על מה? מנה ראשונה אחת שונה? היינו בלופט הרבה פעמים. לא נחזור בחיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בועז - תמונה
בועז מבקר מתחיל
4.3
26/08/07

אין לי בעיה עם המקום,אוכל, שירות..הכל טוב,כמה פעמים שכבר אני יושב שם,אבל פעם אחרונה שישבתי שם לפני חודש שירת אותי מלצר,שלצערי אני לא יודע את שמו,שחום גבוהה וקצת בריון...שפשוט חשב שהוא... נורא מצחיק,ממש חשב שכבר בנקודה מסוימת זה כבר היה פשוט מגוחך,מגחוך נורא שכל מנה שהוא הוציא הוא הסביר עליה במבטא מוזר ודבילי והוא לא הפסיק להציק לנו ולספר בדיחות קרש,אז מי שיודע מי זה...שידא שיעיפו אותו קיבינימאט..חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה