נגישות
נגישות

תנורין ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

43 ביקורות וחוות דעת על תנורין

טל - תמונה
טל 9 ביקורות
1.7
03/07/07

הגענו למסעדה קבוצה גדולה בשעות אחה"צ של יום שישי. לאחר התבוננות בתפריט היקר החלטנו להזמין רק סלטים בעלות של 25 ש"ח לסועד. לאחר שהחלו להגיע הסלטים המלצר שאל מה עוד נזמין, וכשהבין שלא... נזמין מנות עיקריות אמר כי נצטרך לשלם 35 ש"ח עבור הסלטים לכל בן אדם. זו היתה חוצפה. רק לאחר וויכוחים הוא ניאות להשאיר את המחיר הראשוני. היו סלטים סטנדרטיים מזרחיים. הפיתות הוגשו ארוזות בשקיות היצרן. מחירי המנות הבשריות יקרים מאוד לעומת כל מסעדה מזרחית אחרת. המקום נראה מוזנח. היחס גרוע ואנטיפתי. לא להתקרב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
27/05/07

הסלטים והאוכל טעימים מאוד, השירות היה מקצועי. בהחלט שווה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
27/08/06

הרחק הרחק מגן עדן. עיצוב ואקוסטיקה של חדר אוכל בקיבוץ/אולם חתונות מיושן, (אל תשימו לב להגדרה למטה - האופציות של הציונים מוגבל...), מיזוג אויר חלקי. אוכל לא משהו ומטה, שירות - חפש את... המלצר. מה שכן גבוה זה המחירים. הדירו רגליכם אם במסעדה אמיתית חפצה נפשכם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
28/06/06

האוכל בסדר, אך לא מדהים. המנות גדולות. השירות איטי מאוד ללא כל הצדקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ehab - תמונה
Ehab 2 ביקורות
4.3
08/01/06

מסעדה ברמה טובה + אך האוכל טעים להפליא.המלצה!! הרבה סוגי הסלטים טריים וטובים בתור התחלה.פירות ים "שרימפס ברוטב לימון שום מדהים. אפשר לקבל ולאהוב לובסטרים מיוחדים ביבוא!! מדהים!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/06/05

אם אחד רוצה לאכול ולהנות ואחר כך יהיה מבסות אז אני מציע לו גן עדן מיוחד שנקרא תנורין פשוט מילה אחת מדהייייייייים טוב מעולה ממש ממש טעים אפילו אין מה להביע יושב אווירה פנטאסטית מבחר... סלטים גדול טעים מאוד אפילו אם אתה רואה את הסלטים על השולחן לא יודע מאיפה להתחיל מנות בשריות ממש גדולות לא תוכל לסיים אותה והמיוחד סטיייק הפלה עם רוטב פלפל ממש טעים והשירות חובבני ומקצועני ומפנק ואני ממליץ על המסעדה הזאת......

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/02/05

בקרנו במסעדת תנורין מספר פעמים. בכל הפעמים שסעדנו שם נהננו מאוד מאכות האוכל המעולה ומן השרות האדיב והמקצועי. אנו ממליצים מאוד לבקר במסעדה זו. המסעדה מתאפיינת במצרכים מובחרים (שרימפס,... קלאמרי, פטריות) - אופן הכנה מיוחד היוצא דופן במקצועיותו - אולם המסעדה יפה ומצוחצח - מנות מומלצות: סטייק אנטריקוט ברוטב פלפל, תערובת פירות ים, חומוס עם עם פטריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/02/05

מומלץ מאוד. אוכל מדהים ובשפע מחיר סביר. חובה לכל מי שמטייל בצפון

עוד פרטים
הוספת תגובה