נגישות
נגישות

תנורין ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

43 ביקורות וחוות דעת על תנורין

Mor Green - תמונה
Mor Green 3 ביקורות
מומלץ!
4.5
07/03/15

הגענו חמישה אנשים רעבים ויצאנו שבעים ומרוצים. מומלץ לאוהבי אוכל לבנוני עממי ומטיילים רעבים באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reuven - תמונה
Reuven מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת
4.8
13/12/14

אכלנו . היה אוכל מעולה ושרות מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
זוג מרעננה - תמונה
זוג מרעננה מבקר מתחיל
היה מעולה!
4.0
31/08/14

אוירה טובה, אוכל טעים- בעיקר מבחר לטבעונים שיופתעו לטובע מהקובה הצמחוני (שהוא גם טבעוני, השירות היה מקצועי ונעים, מתוקתק והגיע מהר. בקיצור- היה מעולה, נשמח לחזור שוב ודש לעומרי ראש... הצוות המקסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi מבקר מתחיל
מסעדת הבית שלנו
4.0
23/08/14

אנחנו מגיעים למסעדה כבר 8 שנים בקביעות ומכיוון שיש לנו משפחה במגדל אנחנו פה הרבה. השירות תמיד נעים ומהיר, בין אם המסעדה עמוסה או לא. הסלטים נהדרים! אנחנו לרוב מזמינים דג והילדים מבקשים... לבוא רק בשביל הקקב תנורין. נמשיך לבוא עוד שנים רבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
יום הולדת חגיגה נחמדת
3.5
24/06/14

חגגנו יום הולדת לזאת שאיתי סגרנו תפריט ומחיר מראש את היינות הרשו להביא מהבית היה כיף פינקו אותנו סליחה מתנצל מבאי המסעדה האחרים הרעשנו קצת כולל נכדי האנרגייזרים אבל עבר בשלום נעים וטעים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Neta - תמונה
Neta מבקר מתחיל
מסעדת תנורין
4.0
27/05/14

היינו במסעדה כזוג בערב באמצ"ש, המלצרים קיבלו אותנו בצורה יפה מאוד והשירות מעולה ! קיים מבחר ענק של סלטים טעימים וצבעוניים. הזמנו דג מושט מטוגן ונהננו ממנו מאוד. האווירה במסעדה מלווה... לצלילי מוזיקה מונוטונית של חליל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avri - תמונה
Avri 5 ביקורות
סטנדרטי
3.3
14/05/14

התחלה: חציל הנזיר, בסדר, לא משהו מיוחד, פטריות שמפיניון מוקרם גבינה-שמנת, מוצלח. עיקרית: שרימפס בשום-שמנת - עשוי לא טוב,שרימפס-כנראה מסוג קפוא, קשה,צמיגי לחיתוך, מתחת לבינוני קבב חלבי:... גם סטנדרטי, טוב. שרות מצויין. שליש בירה מהחבית, ספרייט מחיר + טיפ: 283 ש"ח

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 10 ביקורות
סלטים מדהימים
5.0
20/05/13

זאת מסעדת הבית שלי... מזמינה את מנת הסלטים, יש במנה זו מבחר רב של סלטים, חומוס,טחינה, מרק פירות ים , פטריות מוקרמות... ואם אתם תוהים איך סלטים זה משביע..אז זה בגלל המגוון, הפיתות... והחומוס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
14/04/09

הגעתי למסעדה במסגרת יום כייף לסוכני מרכז הגליל. ציפינו למזרחית רגילה בסגנון חומוס-ציפס-סלט והופתענו לטובה שפע סלטים ירוקים מצויינים, חומוס טוב ובשר פרגית עשוי כראוי ורק הקבב היה דחוס... מידי ועשוי מידי. בקיצור הפתעה נעימה ולא צפויה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
20/08/08

הייתי היום במסעדה לקחתי את המשפחה לרגל יום עדכון למכתב קודם שלי סליחה מכולם //ההולדת שלי ה-40 האמת מאוד נחמד המקום גם הדיקור והמוזיקה ברקע, אוכל טעים מחיר סביר , מבחר ענק ובשפעשל בשרים... בלבד , בעיה אחת היא הסלט , לא כמו בשאר המסעדות הערביות פורסים סלט על השולחן מכל הסוגים, הייתי צריך לשלם על צלחת סלט מעורבבת סוג בתוך השני ממש כמו מכלוטה לא אהבתי את הצורה ,חומוס מאוד טעים, עדיין התאכזבתי בגלל שצריך לשלם על הסלט צלחת עלובה עולה 40 ש"ח אני אישית ממליץ מאוד על המסעדה אבל למסעדה אני לא חוזר כי התאכזבתי.אם אתה ביקרת בעבר במסעדת סהרה ליד נין לא קדאי לך לבקר כאן במסעדה הזו עדיף שתבקר לפני מסעדת סהרה שתבין את המשמעות ולהשאיר את הטעם הטוב תמיד בזיכרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה