נגישות
נגישות

תנורין ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

43 ביקורות וחוות דעת על תנורין

 - תמונה
2 ביקורות
3.3
19/08/08

הייתי היום במסעדה לקחתי את המשפחה לרגל יום ההולדת שלי ה-40 האמת מאוד נחמד המקוםגם הדיקור והמוזיקה ברקע, אוכל טים מאוד מחיר סביר , מבחר ענק ובשפע, בעיה אחת היא הסלט , לא כמו בשאר... המסעדות הערביות פורסים סלט על השולחן מכל הסוגים, הייתי צריך לשלם על צלחת סלט מעורב סוג בתוך השני ממש לא אהבתי הצורה ,חוסוס מאוד טעים, עדיין התאכזבתי בגלל שצרך לשלם על הסלט צלחת עלובה עולה 40 ש"ח אני אישית ממלץ מאוד על המסעדה אבל לשם אני לא חוזר כי התאכזבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yossi - תמונה
yossi מבקר מתחיל
1.7
13/07/08

אכלנו עם זוג חברים במוצאי שבת בדרך חזרה מכרי דשא, אחרי שאמרו לנו שם שהיא "מאד מומלצת...". הפיתות היו יבשות ולא טריות. מנת הסלטים לאדם היתה הכי בנאלית והכי תעשייתית שאפשר (סלט טונה?...)... המטבוחה היתה בסדר. הסלט הערבי לא היה מספיק קצוץ, מנת הקבב עם העגבניות הייתה ממש מעפנה: קבים קשים וחסרי טעם, ואת הצנוברים זרקו בלי טיפה לקלות. המחירים לא מביישים כמובן מסעדה מכובדת בשיא העונה (65 ש' לקבבים?). ואם כבר משלמים 30 ש' לצ'יפס, אי אפשר צ'יפס אמיתי? לא כמו מקדונלדס?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
02/05/08

בתור אחד הלקוחות החיפאים שמבלה הרבה במסעדות בכל האיזורים ומכל הסגנונות, הגעתי למסעדה בהמלצת חבר ותיק.הגענו למסעדה ובהתחלה הופתענו מכמות האנשים הנמצאים למרות גודל המסעדה, היא נראתה מלאה... מאוד התיישבנו אני ועוד שני חברים לעבודה. על המסעדה הזו אי אפשר להגיד מזרחית אני יכול להשתמש במוסג מזרחי גורמה רק מבחינת סלטים כי קיבלנו פינוק יתר ממלצר מאוד מקצועי, מבחינת המנות העיקריות אכלנו פלטה של פירות ים מעורבת ומאוד נהנו. רציתי להגיד כי בקשר לעיצוב ניתן לפנק את המקום בעוד דיקורציה של חום.מאוד אהבתי אני אחזור ואמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/02/08

פעם ראשונה שלי היתה ביום שישי, המסעדה מלאה אבל ארגנו לי מקום ליד החלון ... הזמנתי סלטים והזמנו שתי מנות אני וחברתי ... היה טעים מאוד, שירות מפנק .. מלצר נראה כמו המלצרים של ת"א עם קוקו... אבל מקצועני..אני ממליץ על המסעדה הזאת ותאכלו קבב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/12/07

אחד המסעדות המובילות בצפון ....כמורה דרך ו מבקר מסעדות ממליץ בחום,,,להזמין את מבחר הסלטים העשיר ואת הקבבים,,בשבת מפוצץ,,השירות מיקצועי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/10/07

אין מילים פשוט מדהים .. אוכל חבל על הזמן לא מפסיקים לאכול .. שרות מעולה .. מחיר סביר .. אל תחמיצו אני ממליץ .. אני שם כל שבוע ואם יש כסף אני כל יום שם :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/10/07

שלום לכולם , כמלצר 3 שנים בתנורין אני יכול לספר לכם סודות מבפנים. זה אחד המקומות הכי נקיים ומסודרים שראיתי מימיי! היום כלקוח אני נהנה כל פעם מחדש מאוכל מהנה ושירות מפנק . מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
21 ביקורות
3.7
05/08/07

היה יום הולדת. הזמנתי ל-10 הגענו 20 והמקום התארגן במהירות. הסלטים בסדר גמור ++ טריים ולא שגרתיים כולל טעימות מפרי הים וללא הגבלה אחרי זאה לא רצו מנה עיקרית לכן הזמנו מס מנות של מיקס... גריל שהיו בינוניות קינחנו בקפה ותמרים. סהכ העברנו ערב גיבושון משפחתי בכיף במחיר סביר.רצוי אולי היה לסכם מראש על תפריט וכ'

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
29/07/07

נכנסנו למסעדה בצהרי יום שבת. נראו במקום מספר רב של מלצרים אך לצערי ישבנו אני אישתי ובני הקט ואף אחד לא התייחס לקיומנו. בשלב מסויים למרות נסיונותיי ליצור קשר עין עם אחד המלצרים נותרנו... ישובים במקומנו ללא כל התיחסות. כעבור 20 דקות של המתנה כאילו אנחנו לא קיימים החלטנו לעזוב את המקום ולהמשיך למקום אחר. גם בדרכנו החוצה אף אחד לא התייחס לקיומנו והלכנו כלעומת שבאנו! לא מומלץ, שרות גרוע ברמת העלבון!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
05/07/07

הסלטים - לא יותר ממסעדה מזרחית רגילה אלא שבמסעדה מזרחית רגילה אין החוצפה לגבות תשלום נוסף גבוה כל כך על הסלטים. אין משהו ייחודי - אם רוצים ייחודי יש להוסיף עוד כסף. המנות העיקריות לא... מצדיקות את גובה התשלום שיש להשאיר בסוף. בקיצור - מסעדה מזרחית עממית שגובה תשלום של מסעדת יוקרה על כלום. ממש לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה