נגישות
נגישות

קיוטו - KYOTO ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

153 ביקורות וחוות דעת על קיוטו

matgen - תמונה
matgen 2 ביקורות
3.7
21/10/10

מעט יקר לסטודנטית כמוני, אבל מפנק ואוווירה נעימה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dorit Raz - תמונה
Dorit Raz 5 ביקורות
3.6
28/08/10

Everything was great. The only problem was that the acoustics. I went for dinner Friday night with my 3 adult children, and the whole evening we had to shout in order to have a... conversation. We left with a happy stomach but unhappy vocal chords and as much as we all enjoyed the food, I won't return again unless there is room outside, and the weather is bearable.

עוד פרטים
הוספת תגובה
merav.ka - תמונה
merav.ka מבקר מתחיל
2.0
16/08/10

קיוטו הייתה המסעדה האהובה עלי עד הביקור האחרון .ישבנו במשך 25 דקות עד שניגשה המלצרית, כשכבר ניגשה חיכינו עוד 20 דקות לאוכל . כשהגיע האוכל ואחרי שהתחננו בפעם ברביעת לקבל רוטבספייסי מיונז... - הרוטב הגיע עם הסושי האחרון .בקשנו קפה וקינוחים, הקינוחים הגיעו בלי הקפה.אכזבה ענקית !!!!!!!!!!!,דברתי עם אחראית משמרת, היא הבטיחה שתחזור אלייחזרו אלי יום למחרת וכלום ....

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל ואייל - תמונה
מיכל ואייל מבקר מתחיל
1.7
05/08/10

היינו אתמול במסעדה, ואני מרגישה כאילו גזלו ממני את מיטב כספי. המלצרים לא מקצועיים בעליל - אף אחד מהם לא יוצר קשר עין לעולם, נאלצנו לצעוק "סליחה" כל פעם שרצינו משהו. חלק מהכלים הגיעו... מלוכלכים, ונאלצנו להחליפם. מרק טום-ים היה דלוח ומלוח, ללא שום טעם. מגשי העץ עליהם מוגש הסושי נראים מלוכלים וישנים. הסושי היה טעים, וזה הדבר היחיד החיובי שאפשר לומר, אבל מחירם מוגזם בצורה מטורפת. בקיצור - להימנע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ramramus - תמונה
ramramus מבקר מתחיל
4.3
22/06/10

היה מקסים ונפלא ואמליצ לחברים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
10/06/10

מה קרה אוי קיוטו קיוטו !!!!!! מה קרה מלצרים אינם או לא בקשר עין .שלא נדבר על זה שמביאים מה שלא מזמינים. המארחות מדברות ומדברות ממש ריכוליאדה. מנהל משמרת מחפש את עצמו. אפילו האוכל לא... כמו שפעם אבל לא גרוע. חבל כמה אהבנו להגיע לקיוטו!!! תחזרו להיות כמו פעם

עוד פרטים
הוספת תגובה
amit - תמונה
amit מבקר מתחיל
4.7
16/02/10

מסעדה מושלמת. האוכל היה מצויין, השרות מקצועי, האווירה נעימה. מאוד נהננו מהחוויה. אכלנו סשימי ניוסטייל שהיה מדהים, קיוטו סנדוויצ' וספיסי טונה קרנצ'י שהיו מושלמות ומנה של פילה בקר... שהתענגנו עלכל ביס. שאפו גדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
13/11/09

סעדתי עם בן זוגי השבוע בקיוטו. מאחר ולא היה מקום בחוץ, בחרנו לשבת על הבר. חששנו מחוסר נוחות - חשש שהתבדה במהרה. מחיר הארוחה היה מעט יקר משציפינו, אבל הסושי היה מעולה מוקפד וצבעוני,... במיוחד מנת סשימי מיוחדת שאת שמה אינני זוכרת (טונה וסלמון ברוטב מעולה). הברמנים היו מקסימים וחמודים וגרמו לנו לצחוק כל הערב. מאוד נהננו, מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סער - תמונה
סער 2 ביקורות
1.3
26/08/09

פעם 1הגענו והאוכל היה זוועה,העיקרית עוף בקארי שהומלצה ע"י המלצר יבשה שרופה וחבולהלא אכילה,לקח למלצר 20 דקות להביא חשבון,דיברנו עם המנהל ביציאה וקיבלנו פיצוי של 100שח כי גם חייבו אותנו... על אוכל שלא קיבלנוהגענו לפיצוי על מנת לתת עוד צאנס,הזמנו לקח להם מעל שעתיים להגיש סושי בינוני,ביזיון לא להתקרב!בנוסף המנהלת אומרת לנו שקיבלנו שרות מעל ומעבר והיא בעצמה דאגה לשולחן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
09/08/09

במילה אחת - אכזבה! ההתרסקות מגובה הציפיות הרב על צלחות הפלסטיק "המהודרות" הייתה כואבת. אם הם היו צ'ק, הוא היה חוזר. מלבד הכסאות הנוחים והאוירה הנעימה, אין דבר שהם לא פישלו בו - בעצם... המים היו מרווים. המרק היה מלוח, לקוקטייל פירות הים היה עדיף לקרוא טנגו פירות ים כיוון שהגיע בצמדים: שתי צדפות, שני שרימפסים, ושני קלמרים. הסושי היה בטעם של פלסטיק, והגדיל השף כשהגיש אותו מפורק. לא היה אבוקדו וסלמון.

עוד פרטים
הוספת תגובה