נגישות
נגישות

סמרקנד ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על סמרקנד

 - תמונה
3 ביקורות
4.3
28/06/07

לשמחה דגן. כמו בתגובה שעברה, אני ממש ממש ממש ממש חולקת על דעתך,   זה לא נכון. אולי את/ה לא חונה במקום הנכון. זו אחת מהמסעדות הכי טובות שאני מכירה. אז נכון שכמעט כל חודש אני הולכת לשם,... אבל באמת, זה שיש להם ביקוש רב לא עושה אותם רעים. הם לחוצים כי הם רוצים שתקבלו את השירות הכי טוב שיש. באמת קצת כבוד, תנו גם מילה טובה, זה לא יזיק לכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
28/06/07

לתגובות של: דורון בן שרה, ליאת, שגיא ואורי קן!אני ממש חולקת על דעתכם. הכל שם כמו שצריך, ואבא שלי אפילו מביא לשם סחורה (את כל השתייה שאתם שותים), השירות ממש טוב, אוכל הכי טעים שבעולם... ולא, אני לא אומרת את זה בגלל שאני בוכרית אסלית וזה הרגלים מהבית. אבל כל אחד והדעה שלו, אני ממליצה בחום ללכת לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
14/04/07

אני בוכרית שלמה, והייתי במסעדה הזאת כמה וכמה פעמים. כל יום הולדת (ויש לנו הרבה במשפחה) אנחנו חוגגים שם. סלטים חינם ובעיקר - אוכל מאד מאד טעים. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sagi - תמונה
Sagi 8 ביקורות
1.3
18/12/06

המסעדה הכי גרועה בתל אביב. לא להתקרב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
09/10/06

הזמנו בחש - היה גרוע, הזמנו אשפלוב - היה גרוע אף הוא. ציפינו לאוכל בוכרי, התאכזבנו נורא! לא מומלץ בכלל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
4.0
13/05/06

פשוט נהדר. אל תזמינו מנות ראשונות. פשוט קצת סלטים וחומוס לפתיחה. תזמינו אוש פאלו חלומי ותבקשו עם זה בשר כבש היות והסטנדרט הוא בקר. כמו כן לכו על פרגיות חלומיות וכמה שיפודי כבש ובשום... אופן לא לוותר על על שיפודי הרולדה. בקיצר, שני גברים גדולים אחד 165 קילו ואנוכי 120 קילו נהנו ממנות נדיבות וחלומיות. הארוחה הכילה 8 שיפודים מנת אוש-פאלו. מנת בחש וסלטים חופשי. עלתה לא יותר מ-200 שקל והטוב ביותר ניתן לעשן סיגר טוב בלי אף תלונה. אני מציע לכל בעלי מסעדות "הגורמה" ללכת למקום ולראות איך מתרכזים יותר באוכל ופחות בעיצוב. אז נכון סקמרנד לא מקום לערב רומנטי. אבל האוכל אך האוכל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
19/04/06

ביום חול נכנסנו למסעדה. הזמנתי פלוב ומרק. קיבלנו מרק ופלוב קר. בפלוב היה בשר לא מבושל ואורז יבש. בנוסף לכך - בשטח של הסלטים ( בהגשה עצמית) היה ריח חמוץ ומגעיל. שום אסטטיות.אוירה של... מזנון פעלים ! כאשר התלוננתי על הפלוב -קיבלתי תשובה : " זה מה יש !." לא ממליץ אף אחד/ת לאכול כאן. הרגשה גועלית וסתם ביזבוז כסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
03/10/04

שירות לקוחות חרא, זלזול בלקוחות באנשים כאילו עושים טובות,תוספות עולות ביוקר והזלזול בלקוחות יותר גרוע מהכל אין חניה מסודרת חטפתי דוח מהמשטרה על חניה ושוב ......גועל נפש של שירות ,... עושים פרצופים חמוצים ללקוחות ותופסים תחת > לא הבנתי על מה

עוד פרטים
הוספת תגובה