נגישות
נגישות

דולפין ים - Sea Dolphin ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

77 ביקורות וחוות דעת על דולפין ים

אלמוג - תמונה
אלמוג מבקר מתחיל
almog
4.5
27/11/12

אכלנו בדולפין, היה מעולה!!! מנות טריות, מגוונות ומאכלי ים שבירושלים עוד לא מצאנו....!! מאידך, המחיר היה גבוהה, אבל שווה את זה- נחזור לשם פעם בשנה :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארנון - תמונה
ארנון מבקר מתחיל
ערב נפלא ומהנה
5.0
30/10/12

אל מסעדת דולפין-ים הגעתי בעקבות המלצה של חברים. הגעתי עם חברתי והמקום היה עמוס באנשים, אך עדיין היתה אוירה נעימה ורגועה, המלצרים היו נינוחים ויעילים ולא שכחו לחייך. אחרי שנהנינו ממבחר... סלטים שהוגשו לנו כשהתיישבנו, הזמנו מנות ראשונות ועיקריות שהגיעו בתזמון מצוין והיו פשוט תענוג לחיך. היין היה מצוין, המלצרית נהדרת ובעל המקום בעצמו הסתובב במקום והתעניין בשביעות הרצון של אורחיו. מסעדה מצוינת עם אוירה נהדרת, אוכל נפלא ושירות שעושה לך חשק לחזור שוב ושוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי  - תמונה
מירי מבקר מתחיל
מסעדה נהדרת ושירות מעולה!
5.0
30/10/12

זו כבר פעם שנייה שאנו חוגגים במסעדת דולפין ים בחדשיים האחרונים. האוכל מעולה, כולל כל הסלטים הקטנים הניתנים ללא הגבלה עם הגיענו למסעדה . המנות טובות והמלצת המלצרית תמיד מוצלחת. חגגנו שם... פעמיים ימי הולדת ונהינו מאוד גןם מהאוכל וגם מהשירות. מומלץ מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex Gilenson - תמונה
Alex Gilenson 11 ביקורות
יום נישואין שמח
4.8
26/09/12

אשתי ןאני הגענו למקום בזמן. מיד אחרי שהתיישבנו התחלנו לקבל פינוקים כגון סלטים נוספים, קינוח ויין מוסקטו על חשבון הבית. האוכל היה טעים ויחסית לירושלים לא יקר. הצוות היה חייכן, המלצר ידע... לענות על השאלות והשירות היה מהיר. בסך הכל, תענוג של מסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן מבקר מתחיל
מעולה
5.0
04/09/12

בליל שישי האחרון חגגנו אשתי ואני יום נישואין. הזמנו מקום בטלפון, הגענו כרבע שעה לפני הזמן, המסעדה היתה מלאה עד אפס מקום והתבקשנו להמיתין מספר דקות, מארחת חייכנית הגישה לנו משקה קר... וטעים, מעט לפני הזמן שנקבע לנו קבלנו שולחן, פלטת סלטים נהדרים וטעימים מלווים בלחם הבית חם מן התנור, אשתי אכלה פילה דג לברק ברוטב שום ולימון,מצויין! אני הזמנתי סטייק פילה, שהיה עשוי בדיוק כפי שבקשתי, הקינוח גם הוא השלים את החגיגה. ממש נהננו. המחיר היה בהחלט סביר,השירות נהדר אכפתי ומחוייך מה שגרם לנו להשאיר טיפ מכובד. ממליצים בחום לכל המגיעים לירושלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב מבקר מתחיל
פשוט מעולה
5.0
27/08/12

חגגנו יום הולדת לבת, היינו 7 איש, המסעדה היתה נקיה ומטופחת, התקבלנו בחיוך ובברכה, קבלנו שולחן עגול גדול ומרווח,לפתיחה קבלנו סדרת סלטים מגוונת ומעולה, טעימה, וכל העת המלצרית מילאה צלחות... ריקות ללא הגבלה, המנות העיקריות היו מעולות, הדגים ופירות הים טריים ועשויים במקצועיות,ממש נפלא. המנות האחרונות המתוקות מצויינות. בעל הבית הצעיר הפתיע אותנו בפינוקים על חשבון הבית כולל פלטת גלידות מעוטרת בנרות וזיקוקין ליום ההולדת. הופתענו מהמחיר ההוגן שיכול היה להיות גבוה יותר ביחס למה שציפינו לשלם ממסעדה ברמה הגבוהה הזו. היחס החם והמשפחתי האיכות הטעם והשירות היו מיוחדים. בטוח שנחזור לשם ונמליץ לכולם לחוות את החויה המדהימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
inbareit - תמונה
inbareit מבקר מתחיל
ארוחת שישי בדולפין ים
4.5
25/08/12

אתמול בערב הגענו למסעדת "דולפין - ים" לארוחת שישי ביחד עם בן זוגי והורי. למרות שביקשנו בהזמנה לשבת בפנים, מנהל המקום והמארחת באו לקראתנו והסכימו למצוא לנו מקום בחוץ רק כדי שנהיה מרוצים!... מאותו רגע קיבלנו שירות אדיב, המנות היו גדולות וטעימות במיוחד, הזמנתי מנה מיוחדת של שיפודי בורי, אחת ממנות הדגים הטובות שנתקלתי בהן, מומלץ מאוד. מומלץ מומלץ מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת מבקר מתחיל
מסעדה מדהימה
4.5
24/08/12

מנות גדולות ומפנקות במחירים נוחים, הזמנו פלטת פירות ים ופלטת דגים מעורבת. בתחילת הארוחה הובא לנו מגוון גדול של סלטים ולחם הבית. המנות היו מעולות, המסעדה הייתה מלאה והאוירה מעולה. שירות... אדיב ומקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב מבקר מתחיל
תענוג רצוף
4.5
23/08/12

לא יכולתי לחשוב על מקום טוב יותר לקחת את בת זוגתי לארוחת ערב רומנטית. האווירה הייתה מקסימה במדרחוב הירושלמי. המנות היו מצוינות ומפנקות. לקחנו פילה לברק ופלטת פירות ים. השירות היה... אדיב וחם. באמת שנהנו ואנחנו רוצים להמליץ לכולם לנסות! מה שבטוח זה שאנחנו נחזור בשנית את כל הדרך מפרדסיה עד ירושלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דיוויד - תמונה
דיוויד מבקר מתחיל
אכזבה מלאה.
2.3
05/08/12

החלטנו לחגוג את יום הולדתה של הבת שלנו ומאחר ולפני כמה שנים אכלנו במקום וזכרנו שהיה שווה לחזור הזמנו מקום ל-5 ועלינו לירושלים מכפר סבא. מצאנו מקום מוזנח המדרגות לקומת השרותים שחוקות... ומזוהמות בשרותים מתוך 2 תאים באחד לא הייתה תאורה מהשולחן שלנו ראינו חלק מהמטבח שברקע אריחים חסרים בקירות (איפה ההיגיינה ומשרד הבריאות) מעל האזור שבו ישבנו התקרה האקוסטית נראית דהויה ומלאה כתמים ובחלקה עקומה ועל סף נפילה על ראשי הסועדים. כשהגיעו המנות העיקריות המלצרית אמרה לנו שבטעות במטבח "טעו" וחשבו שהיא הוזמנה לשולחן אחר ומיד תגיע חיכינו כמה דקות ובינתיים המנות שלנו התחילו להתקרר החלטנו לאכול רק לקראת סיום המנות הגיעה המנה של אשתי בושה וכלימה אף אחד לא התאמץ להתנצל שילמנו 964 שקלים ללא יין רק קולה 1 הוזמנה אבל כמה קנקני מים שתודה לאל לא עולים כסף מה שכן עבור היום הולדת קיבלנו מנה בורייה עם זיקוקים על "הבית" אחרי ויכוח משפחתי הוחלט למרות הכול לתת למלצרית 100 שקלים טיפ אנחנו בטח לא נחזור למקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה