נגישות
נגישות

דולפין ים - Sea Dolphin ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

77 ביקורות וחוות דעת על דולפין ים

Michael Koldun - תמונה
Michael Koldun 4 ביקורות
מסעדה מדהימה לכל הדעות
5.0
06/02/12

שלום לכולם, מדובר על מעסדה באווירה רומנטית עם שירות מדהים. האוכל טעים בטירוף... המחירים זהים לכל יתר המסעדות האיכותיות. מומלץ בחום. מיכאל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elli Malki - תמונה
Elli Malki 3 ביקורות
אוכל טעים, אבל יקר במוגזם
2.8
08/01/12

אנחנו מכירים את המסעדה הרבה שנים. האוכל טעים מאוד וגם השירות טוב. מצד שני המחיר יקר באופן מוגזם. כנראה שלא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal Dagan - תמונה
Tal Dagan 3 ביקורות
דווקא אנחנו נהנינו מאוד!!
4.0
07/01/12

היינו זוג ביום חמישי בצהרים, לקחנו מרק פערות ים שהיה מעולה, מרק גדים שהיה טוב גם הוא, מולים מוקפצים שהיו מעולים, לעיקריות לקחנו דניס ולברק עם עשבי תיבול ונהנינו מכל ביס, לקינוח לקחנו את... הגלידה על ריבת עגבניות שרי שהיתה גם כן מפתיעה ומקורית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילת - תמונה
אילת 2 ביקורות
ארוחת צהריים -יום שישי
1.3
14/11/11

ארוחה עיסקית מאכזבת-דגים לא טריים מכוסים בתיבול כבד,עד כדי כך שאתה כבר לא יודע מה אכלת. הזמנתי פלטת דים-המלצרית לא ידעה לאמר לי אילו דגים מוגשים(חוסר מקצועיות)יחד עם הדגים מוגש פירה... בטעם צבאי (למי שמתגעגע) וכבונוס בקבוק מיים מינרלים-30 ש"ח.אולי היו אלה מיים קדושים ולא שמנו לב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
מאכזב ברמה הכי גרועה שיכול להיות
1.5
13/11/11

היינו ביום שישי בצהריים, המסעדה לא היתה מלאה. הלחם של הסלטים הגיע כשכמעט סיימנו את הסלטים. לא משנה איזה דג הזמנו לכולם היה את אותו הטעם-טעם זול של תיבול מזרחי ואחד מהדגים גם לא היה אכיל... אז כיבדנו את החתולה שהסתובבה ליד. כנראה שזו היתה טעות ללכת למסעדת דגים בירושלים. (יכול להיות שאלו דגים קפואים בואקום) מוזר שבמסעדת דגים מגישים רק פילטים??? הזמנו עסקית והחלפנו את המיץ במים מבלי שיידעו אותנו שזו תוספת של 30 "שח לבקבוק של 750 CC. חוצפה. כמובן שלא נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mia Miller - תמונה
Mia Miller 2 ביקורות
4.7
10/09/11

הי פשוט מושלם גן עדן!!! אלתי פסטה עם שום שהייתה מדהימה אחי פיצח סרטנים ונהנה מאוד אימי ואבי אכלו דגים ואני כל הזמן לקחתי מהם ביסים ובסוף הגעי סופלה שוקולד וגלידה עם זיקוק הי נהדר ממליצה... בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
05/06/11

מחירים זולים משכו אותנו אבל התמורה היתה בהתאם ואף מתחת לכך. הקלמארי הגיע בתוך עיסת בצק, היה קשה ולא ממש טעים (כנראה גם לא מאוד טרי), דגים סבירים עם שכבה עבה של תבלין על בסיס פפריקה... כאילו ירדו ממנגל במסעדה מזרחית זולה. בקבוק סודה עלה 30 שקל . שומר נפשו ירחק

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adam Segev - תמונה
Adam Segev 2 ביקורות
2.0
09/04/11

4 סועדים, 4 מאוכזבים. שירות אגרסיבי של סה"כ 6 מלצרים שלחצו ולחצו לומר להם מה אנו רוצים להזמין (5 דקות אחרי שהתיישבנו). הוזמן: מולים, סטייק סלמון, בס בגריל, אנטריקוט, קרפצ'ו לוקוס.... ביקשנו מים 3 פעמים עד שקיבלנו, המולים היו מפוצצים בחמאה וללא יין (בתפריט הוצג עם יין). הסטייק סלמון היה מפורק, האנטריקוט ראר הגיע בתור סינטה מדיום, המלצרים נהיו פשוט רעים אחרי שהתלוננו. לא אחזור לשם לעולם. בזבוז של מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/03/11

הנה דיווח של ידיד שהוזמן לארוחת ערב לכבוד יום הולדתו: a great dinner at the Dolphin restuarant. I had sea breem (don't know the English equivalent), soakced in crab sauce. Was... excellent.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
12/02/11

ביקרנו במסעדה לאחר שקראנו את ההמלצה קצת מפתיע שמסעדה ותיקה כל כך יש לה רק שתי המלצות סביר להניח שהן של בעל הבית אנחנו מאד לא נהננו לא מהאוכל ולא מהשרות וכדאי מאד שגם ביקורות שליליות... ישארו באתר ולא ימחקו

עוד פרטים
הוספת תגובה