נגישות
נגישות

דולפין ים - Sea Dolphin ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

77 ביקורות וחוות דעת על דולפין ים

משה פרנסקי - תמונה
משה פרנסקי מבקר מתחיל
מסעדה מומלצת
4.3
22/10/14

מסעדה מאד טובה , עם מיגוון טעים של סלטים טובים וטריים . שרות טוב ויעיל והיינו שם מספר פעמים בארועים שונים .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירנה - תמונה
אירנה 7 ביקורות
שיחוב של אוכל טעים ואווירה נחמדה מאוד!
4.3
11/10/14

אכלנו היום ( 11.10 ) במסעדה , קיבלנו אותנו מארחת מאוד נחמדה שנתנה הסבר על המקום . במקום לא היו הרבה אנשים בחרנו שולחן נחמד במרכז, קיבלנו לשולחן פוקצ׳ת הבית עם 7 סלטים מאוד טעימים ( על... חשבון הבית וקיבלנו ריפיל מאוד נחמד. והזמנו מנות עיקריות . מנת שרימפס בשמנת ופטריות ודג שלם על הגריל . המנות הגיעו יחסית מהר אפשר להגיד שלא הרגשנו את הזמן עד שהמנות הגיעו כי היינו עסוקים בלאכול את הסלטים שהיו מאוד טעימים. המלצריות מאוד נחמדות ויודעות טוב מאוד לגבי המנות והאוכל של המקום ( מה שבהרבה מקומות לא כך ) האוכל טעים , המנות בגודל סבבה לגמרי והמחיר גם טוב ( לא זול אבל בהחלט לא יקר וכמו שידוע לכולנו על איכות משלמים ) ... בקיצור ממליצה בחום !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
5.0
18/08/14

חגגנו שבוע שעבר יום הולדת במסעדה. סלטי הפתיחה והלחם היו מעולים והוחלפו לנו כל פעם שביקשנו\משהו נגמר. המלצר היה אדיב, הסביר לנו על התפריט והמיוחדים. האוכל שהגיע היה ברמה גבוהה! מנה... ראשונה של סביצ'ה היתה מהטובות שטעמנו, המנות העיקריות היו גדולות, מפנקות ומשביעות. כל מה שהוגש היה טרי וטעים. לבסוף קיבלנו קינוח עם זיקוק לכבוד יום ההולדת. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shai - תמונה
shai מבקר מתחיל
מומלץ בחום!
5.0
17/08/14

טוב אז זו לא הפעם הראשונה וגם לא השנייה שאנו אוכלים בדולפין, ותמיד נהניתי, אבל הפעם הם פשוט התעלו על עצמם! השירות היה אדיב ומהיר, כמו תמיד, למרות שהיו די הרבה שולחנות מסביב. המלצר שלנו... היה מקצועי מאוד, וזיהה אותנו מפעמים קודמות. ידענו בדיוק מה אנו רוצים לנסות הפעם, ותוך זמן לא רב הגיעו לשולחן המנות הראשונות שכללו פירות ים מגוונים וסלטים, כשאחד הסלטים משמש על תקן הפינוק התורן מבעלי הבית.. בעיקריות שילבנו בשר ודגים, יצוין לשבח המוסר המעולה ובכלל האוכל היה טרי וטעים. היינו מלאים עד אפס מקום ובכל זאת כמובן שלא סירבנו לאבטיח קר ומרענן שהגיע אלינו אחר כבוד וסגר את הפינה לעוד ערב מוצלח. אז בקיצור, שווה שווה, תמיד טעים ומעל הכל מספק חוויה בכל פעם מחדש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit 2 ביקורות
עמית
4.0
17/08/14

היה איחור קל בקבלת השולחן. המארחת לא הייתה מספיק מקצועית אבל מהר מאוד מנהל המשמרת לקח את העניינים לידיים וסידר את השולחן עבורינו בתוספת פיצוי של מנה ראשונה. האוכל הנפלא, השרות האדיב,... קליל ומקצועי והטיפול בבעיה שהייתה, היה מעל המצופה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה מזרחי - תמונה
שרה מזרחי 2 ביקורות
ארוחת שישי בדולפין ים
2.3
16/08/14

אז כך, מאחר שמורגלים אנו במסעדות ויודעים לזהות מסעדה טובה החלטנו הפעם להזמין ארוחה בדולפין ים. היינו 10 אנשים.היה איחור של 20 דקות מרגע הגעתנו ועד לקבלת השולחן. יש לציין שהמארחת הייתה... חייכנית והתנצלה למכביר. מנות הפתיחה הראשונות קרי סלטים ולחם הבית היו דלות.בכל זאת הגיעו 4 חברה מהצבא רעבים מאוד.. על כל לחם נוסף שבקשנו חוייבנו בתשלום. המנות העיקריות קרי דגים היו טעימות יפות ומשביעות.להוציא שניים שהזמינו דג באננס. פשוט זוועה. המלצרית הייתה אדיבה וניסתה להחליף. על המנה האחרונה ויתרנו אבל קיבלנו על חשבון הבית אבטיח (הכי זול בפיצוי). סהכ היה בסדר ועם המון כוונות טובות. לא יודעת אם נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריה - תמונה
אריה 2 ביקורות
במדרון...
2.3
02/07/14

במסעדה: אחת לחודש. אחת לשלושה חודשים. אחת לחצי שנה. אחת ל.... אתמול: סלטים מאכזבים. הסלק טבל ברוטב לא מזוהה. לחם הבית הגיע לשולחננו יבש. למנה העיקרית צורפה תוספת מזערית. הייתם אחרת!!... חזרו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David מבקר מתחיל
לא שווה את הכסף..
2.0
24/05/14

הגענו זוג התעלמו מאיתנו עד שכבר לא נמאס לנו וביקשנו תפריט… לפחות, אתם יודעים. הזמנו פלטה פרות ים ברוטב יין לבן ושום ושופודי סקאלופ עם שרימפס, הביאו לנו סיר קטן עם פירות ים ו-3... שיפודים. הרוטב של פירות ים היה חמוץ כאילו הגזימו עם לימון בצורה לא פרופורציאונלית, השיפודים היו בסדר, לא יותר מזה. בשביל המחיר שהם קבעו עבור המנות יכלו להביא עוד איזה תוספת כמו צ'יפס או פירה, אבל לא, המנות קטנות ובלי שום תוספות. קשה לי לאמין שניתן למסעדה הזאת צ'אנס שני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dafna Abileah - תמונה
Dafna Abileah 3 ביקורות
ירדו ברמה באופן דרסטי - חבל
1.0
30/03/14

נתנו חצי דג עם ראש ב-120 ש"ח בלי תוספת. אחרי שהזכרנו, הביאו צלוחית עם פלחי תפוחי אדמה אפויים ל-3 איש. וכששאלו עם זה כל מה שמקבלים המלצרית ענתה - "תגמרו את זה אז תקבלו עוד". הקפוצינו... הגיע קר וזה גרם לאי נעיומות נוספת כלפי אורחיי מחו"ל. איזה אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ayala - תמונה
ayala מבקר מתחיל
יומהולדת 31
3.8
27/02/14

הגענו זוג ליומההולדת שלי. השרות היה מעולה. האוכל היה טעים, אנטריקוט ושרימפס, נתן המלצר וחברו היו מקסימים, שרותיים ומקצועיים, בהחלט נחזור לשם שוב. תודה על יומהולדת מושלמת!

עוד פרטים
הוספת תגובה