נגישות
נגישות

דולפין ים - Sea Dolphin ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

77 ביקורות וחוות דעת על דולפין ים

נאוה ומשה  כהן, ירושלים - תמונה
נאוה ומשה כהן, ירושלים 4 ביקורות
אוכל טעים מאוד, שרות מצוין, מחיר סביר, חוויה מהנה
4.8
16/03/18

מסעדה מצויינת, שרות מעולה, ידידותי ומפנק. אוכל טעים ומנות יפות, מגוונות ונדיבות. הדגים היו מצויינים וגם הסטייק היה טעים, דבר לא פחות חשוב במסעדה שמתמחה בדגים. המחיר בהחלט סביר למה... שמקבלים.מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dan - תמונה
Dan מבקר מתחיל
תענוג לשבת במסעדת דולפין הים
4.8
10/03/18

הייתי עם אישתי, הייה לה יום הולדת,קיבלנו אפילו קינוח על חשבון של מסעדה. טעים, נקי, מסודר. מחירים סבבה לישראל. במיוחד שיראל המלצרית נתנה שרות, שהרבה זמן לא קיבלנו כזה בארץ. ממליץ מכל... הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ehud - תמונה
Ehud 5 ביקורות
הכי טוב שיש (כמעט, בירושלים)
5.0
23/10/17

שנים רבות של איכות, במחיר סביר, באווירה רגועה ושירות טוב, מנות פתיחה (חינמיות למי שמזמין עיקרית). דגים ופירות ים עשויים במגוון של טעמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
חוויה קולינרית
5.0
21/08/17

אחת המסעדות המצויינות שאכלתי בהן. מנת ספיישל- כבד אווז ברוטב שמנת ותאנים- מנה חלומית, חיש מהר שמעתו את צקצוקי הלשון שלנו וקריאות העונג. עוד מנת ספיישל שהזמנו בהמלצתה של המלצרית החביבה... תאנים טריות עם סשימי דג וגבינת רוקפור- מנה חלומית, שילוב של מתקתקות הפרי עם חריפות הגבינה ומליחות הדג יצרו ארומה נפלאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Karina - תמונה
Karina מבקר מתחיל
מומלץ מאוד! אוכל מעולה ושירות מדהים!
4.8
26/02/17

הגענו למסעדה ביום שישי עם הבת שלנו (בת 3). השירות היה מעולה! יחד עם התפריט קיבלנו מגוון סלטים עם לחם הבית, כך שאם אתם מגיעים רעבים, יש לכך מענה מיידי :) המלצרים היו מאוד נחמדים ואדיבים.... לא היינו צריכים לחפש אותם או לחכות שעות לקבלת שירות (מה שקורה הרבה במסעדות לצערי...) האוכל היה מדהים! האווירה שקטה, המוזיקה נעימה ולא רועשת מדי. האוכל מגיע מהר. מומלץ להזמין שולחן מראש, במיוחד בסופי שבוע, המסעדה מלאה. נחזור לשם בוודאות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gili - תמונה
Gili מבקר מתחיל
שירות מדהים, אוכל מעולה, מחיר סביר.
4.8
18/04/16

הגענו ביום שישי בערב זוג + 2 ילדים בני 3 ו-2 תינוקות בני חצי שנה בעגלת תאומים. מייד פינו לנו מעבר כולל הזזת שולחנות ושמרו לנו מקום פינתי שיהיה לנו נוח ומרווח. השירות היה אחד המדהימים... שנתקלתי בו. האוכל היה ברמה גבוהה מאוד והמנות היו בהחלט נדיבות (הזמנו מוסר ובס מהמיוחדים). הקינוחים היו טובים מאוד. המחיר בהחלט סביר לאיכול וגודל המנות. האוירה מדהימה. לסיכום, מאוד מאוד מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar מבקר מתחיל
סילבסטר 2016
2.8
05/01/16

אני הזמנתי שולחן שבועיים לזוג לפני הסילבסטר וביקשתי במפורשות שולחן בצד כי אני בן זוגי חוגג יומולדת ורציתי שלא יפריעו לנו. הגענו בערב בדיוק בשעה שהזמתי והפלא בפלא. לא רק שלא קיבלנו שולחן... בצד אלא קיבלנו שולחן מול הכניסה כך שכל פעם שמישהו נכנס קיבלנו משב רוח קר. האוכל היה נהדר, מעל למצופה! אבל השירות הרס לנו את כל האווירה. לא היה מוזיקה והיינו צריכים לשמוע את כל השיחות של שאר השולחנות. גם בוקשי נתנו לנו מנוחה להינות מהאוכל בגלל שכל פעם התקרצצו ושאלו אם הכל טעים. אין בעיה לשאול אבל לא כל שניה, ואם ראו שלא אכלנו אז ממש הציקו לנו. בקיצור אנחנו לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jacob - תמונה
Jacob 2 ביקורות
ארוחה נפלאה
4.8
14/07/15

נהנו מאוד אני הזמנתי שיפודי קוקי סן זאק שהיו מענגים חברי הזמין דג דניס שגם היה טוב מאוד בנוסף הסלטים היו מצויינים

עוד פרטים
הוספת תגובה
עפרה - תמונה
עפרה 4 ביקורות
ה- מקום בירושלים
5.0
07/07/15

היינו ב- 6/7.ביתי ואני לחגיגת יומולדת. צוות מקסים,קשוב,מקצועי. והאוכל - או האוכל ! לאוהבי שוכני הים למיניהם - גן עדן בהתגלמותו. לא מאכזבים כל פעם מחדש. ממליצה בחום על הריזוטו האלוהי... ובכלל - על כל המנות הטעימות.נחזור בהקדם !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex 2 ביקורות
אחד החוויות היותר טובות שלי במסעדה בארץ
4.5
03/01/15

לא פעם הראשונה שלי במסעדה הזאת אז רמת הציפיות הייתה גבוהה . האוכל היה מצויין כרגיל אך בנושא שירות הפתיעו אותי (אבל ממש) המלצריות היו פשוט מדהימות , נהנהתי לקבל שירות ואני בטוח אחזור... לדולפין . ממליץ בחום .

עוד פרטים
הוספת תגובה