נגישות
נגישות

פלמידה - PALAMIDA ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על פלמידה

איליה - תמונה
איליה 2 ביקורות
4.3
26/09/09

היינו במסעדה באירוע יום הולדת. מסעדה הציע ארוחת מנות מלאה הכוללת סלטים, מנה ראשונה ,שנייה וקינוח +שתייה חופשית, יין וכו'. האירוע היה מוצלח מאוד. מנה ראשונה - קרפצ'ו וסלטים היו... טעימים. מרק דגים היה מעולה, מנה שניה כוללת מבחר דגים - אני ואשתי הזמנו מנות שונות , אבל שתיהן היו טעימות מאוד. בסה"כ מומלץ מאוד ושווה גם לעשות אירוע שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
25/12/08

היינו במסעדה לפני כשבועיים וקיבלנו אוכל ויחס לא ראויים בלשון המעטה. כתבנו ביקורת מפורטת באתר והיא לא פורסמה, אני תוהה מה המניע. מצד שני, גם התלונה שהשארנו אצל המלצרית שהובטח לנו שתענה... על ידי בעל המקום לא נענתה עד היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
18/12/08

תארו לכם.... שהייתם מתקשרים למסעדה להזמין מקום לזוג, והיו אומרים לכם: "אין צורך להזמין", ואז הייתם מגיעים למסעדה הריקה מאדם, פרט למלצרית ולאדם נוסף (בעל הבית?) שמעבירים את הזמן ביחד... בשיממון. הייתם מתיישבים באחד השולחנות ומזמינים את המנות המומלצות: מרק פירות ים ודג לברק. הסלטים היו מגיעים, לא רעים ואפילו טעימים. היין בסדר - מתוך מבחר מאוד מצומצם. ואז המרק שלכם היה מגיע במרקם של חלב מקולקל עם גושים לבנים צפים, והמלצרית לא היתה יודעת להסביר את פשר המרקם הלא אסתטי. ואז הקלמרי שלכם היה צמיגי כמו מסטיק, וגם לכך לא היה הסבר משכנע, והשרימפס היו לא פריכים. ואחרי שהייתם מדווחים על כך למלצרית, השף היה נכנס ללחץ ומתקשר - לידכם - לבעל הבית לדווח לו ולשאול אותו מה לעשות. ואז הייתם מקבלים פיצוי בדמות 3 שרימפסים ברוטב שומי. ומנת הלברק שלכם שהיתה מגיעה אחרי הרבה זמן היתה סתמית כ"כ שאין שום הסבר למה היא עולה 89 ש"ח, ובנוסף, היו בה ביסים בלתי אכילים במרקם של ג'ל, והמנות שלכם אפילו לא היו כוללות את הסלטים - שעליהם הייתם צריכים להוסיף 9 ש"ח לסועד. וכל הזמן הזה השף הרוסי יושב לכם מול הפרצוף מבואס, כנראה מההערה שספג... עכשיו תפסיקו לדמיין, ותפקחו את העיניים. אתם בבית, הכל בסדר. זאת החוויה שעברה עלינו במסעדת פלמידה. התורה אסרה עלינו להוציא לשון הרע, אז לא נוסיף דבר, גם לא נגיד לכם לא ללכת. מקווים שמי מכם שייבחר ללכת למסעדה יהנה יותר מאיתנו. ימים טובים לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
18/12/08

היו לנו זכרונות טובים מפעם, נראה שדברים משתנים. המלצרית הייתה נחמדה אבל חובבנית מאוד ומצאנו את עצמנו מסבירים לה דברים בסיסיים. הסלטים היו תפלים, הדג היה יבש והשריפס לא פריכים בצורה... מאכזבת ממש. מאכזבת לא פחות הייתה התגובה שזכינו לה כשהתלוננו על המנות, כדאי שתיידעו את השף שגם אנשים שנראים ישראלים לפעמים מבינים רוסית ככה שרצוי שהוא לא יקלל כששומעים אותו, גם אם הוא עושה את זה לא בעברית. ביקשנו לדבר עם המנהל וזכינו לתגובה שהוא לא נמצא ושיעבירו לו את התלונה שלנו. עבר מעל שבוע ואף אחד לא טרח לחזור אלינו, אנחנו את הלקח שלנו למדנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dan - תמונה
dan 3 ביקורות
4.3
27/11/08

אתמול נכנסנו בשעת אחה"צ המאוחרת וקיבלנו עסקית שפשוט חבל לדבר-חייבים לטעום! נהננו 10+++

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב 8 ביקורות
4.3
05/11/08

התארחנו אתמול בערב לארוחה לרגל יום הולדת, מבקש לומר שהמסעדה ברמה גבוה מאוד, אוכל טעים ונעים להגשה, מנות גדולות ויפות. המקום מאוד מומלץ עם מוזיקת רקע נעימה ולא רועשת. שירות מלצרית מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/07/08

זו הפעם הראשונה שאנחנו מחליטים לרשום המלצה באתר כי הפעם היה ממש שווה את זה.ביקרנו במקום בפעם הראשונה באירוע שנחגג ביום שבת .מצד אחד התרשמנו שהתפריט דל, מצד שני, ראיתי כל מיני מנות מגרות... מוגשות מסביבנו לשולחנות. הזמנו מגוון של מנות ראשונות. אחת אחת היו מ ד ה י מ ו ת. גם סלט הבית שנראה פשוט לכאורה, היה מעולה. החסות טריות, הרוטב מעודן. בקיצור ממש לא סתם. הקרפצ'יו פלמידה היה מעולה. הכי טעים וטרי. הכל היה טעים. לעיקריות הזמנו רומיאו ויוליה, מון מארטר ושרימפס רוקפור (קיבלנו המלצות). היה טעם טעים ומיוחד. הלחם ברמת קריספיות מדוייקת. השירות היה אדיב ומקצועי. המנות יצאו בזמן. האווירה היתה נעימה ולא פלצנית. בלי גינוני יתר מעצבנים. המחירים, ביחס לרמת האוכל, ממש סבירים. בקיצור נחזור ובהקדם. פשוט מטבח לתפארת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/06/08

מסעדה מדהימה, אוכל עדין וטעים. הכי אהבנו את המנה החדשה - המלצת השף - הסובמרינה הורודה עשוייה מסלמון. האוירה מאוד נעימה, בטוח נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/03/08

בקצרה, אומר רק שזו אחת המסעדות הגרועות ביותר שהייתי בהן. המקום מתיימר להיות מסעדה יוקרתית אך בפועל מלבד המחירים המופרזים שום דבר אינו יוקרתי ונהפוך הוא. המקום אינו מותאם לא לנכים ואנשים... מבוגרים, השירותים ממוקמים בקצה של גרם מדרגות תלול ומי שאינו בכושר מירבי אינו יכול להגיע אליהם. עבור ילדים אין שום מנה מתאימה בתפריט, לא שהם הפסידו הרבה היות שהמנות שלנו היו מאכזבות ביותר, ואת המלצרית זה לא ממש הטריד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
08/02/08

מעולם, אבל מעולם לא נתקלתי בשירות כל כך גרוע ובהתנהגות כל כך בלתי הולמת במסעדה! כשמנות שעולות קרוב ל-100 ש"ח מגיעות במרקם מוזר ובטעם מקולקל זה לגיטימי להתלונן, אך לא לדעת עובדי המסעדה... הזו שלא רק שלא פיצו אותנו, זכינו לטענות אישיות מהשף בצורת צעקות שאיננו מבינים בדגים, אם הדג אינו ערב לחיכינו, בתוספת קללות ברוסית. המלצרית החצופה עוד העיזה להתלונן שלא השארנו לה טיפ. אם כך המקום מתנהל, לא ברור לנו איך הוא עדיין קיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה