נגישות
נגישות

פלמידה - PALAMIDA ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על פלמידה

שוקי - תמונה
שוקי 2 ביקורות
פלמידה
3.5
02/06/13

ביקרתי 3 פעמים בארוחת צהריים ותמיד לא היה להם ברבוניה....סהכ טעים ונעים אבל לא זול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכסנדר - תמונה
אלכסנדר 7 ביקורות
עסקית בפילמידה
4.8
24/04/13

טעים ומשתלם. קינוח עוגת תפוחים גם היה מאוד טעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
רולה - תמונה
רולה 2 ביקורות
פשוט מעולה
5.0
17/03/13

סלטי הפתיחה מאוד טעימים עם הלחם החם, המנות העיקריות ממש טעימות הדגים היו מאוד טריים. הקינוח היה ממש מושקע וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaacov - תמונה
Yaacov 6 ביקורות
מקום מיוחד ומצויין
4.8
25/02/13

חגגנו יום הולדת לאישתי אתמול - 8 אנשים. היה אוכל מצויין, אווירה שקטה ורגועה ושרות אדיב. כל מנות הדגים היו מעולות, כולל מנות מיוחדות שיצא לנו לאכול רק בפלמידה בפעם ראשונה. מרק פירות ים... היה מאד מוקפד, וקינוחים היו מעל למצופה ממסעדת דגים. פלטת סלטים שמוגשת בהתחלה היא אולי הנקודה החלשה היחידה - הכל אומנם טרי, אך חורג מקו הגורמה לכיוון העממי הפשוט. בהחלט מומלץ לחובבי דגים ופירות ים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
juliettz - תמונה
juliettz 12 ביקורות
חוויה שאסור לפספס
4.5
16/10/12

מסעדה קטנה, אבל עם אופי ברור. אוכל מאוד טעים, אפילו יותר מזה. שירות מצויין. המיר - כמו מחיר של דגים. הזהרה אחת בלבד - אם אתם לא אוכלים דגים או פירות ים בכלל - זאת לא מסעדה בשבילכם. גם... קינוחים מצויינים. לכו ותהנט

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
הפתעה טעימה ונעימה
5.0
07/10/12

אחת ההפתעות הטעימות של השבועות האחרונים. מנות פירות ים מאד טעימות, מוגשות בסוג של צדף - מאד מאד יפה. לא לוותר על מנת המרק והמחיר מפתיע לטובה בנוף התל אביבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל 2 ביקורות
5 בסולם צ'יבנושי
2.3
23/06/12

הגענו למסעדה בשבת בצהריים, ברשותנו קופונים, בידנו שירונים ובליבנו שיר מזמור (מזרחי). המסעדה קטנה אך לא אינטימית. האוכל היה סביר, במקרה הטוב. רוב הדגים שרצינו להזמין היו חסרים, עקב מה... שנטען להיות "עומס מטורף של יום שישי", זה מוזר, כי כשאנחנו היינו שם המסעדה היתה כמעט ריקה... בכל מקרה, למנה ראשונה הזמנו קרפציו סלמון שהיה חמוץ מדי וממש לא טעים לחך הממש לא אנין טעם שלנו. המנה הראשונה הנוספת שהזמנו היה גרבלקס (פילה סלמון בכבישה), שלגביו די התלבטנו, והתברר כמנה לא מזיקה אבל בטח שלא מעוררת השראה. כמו כן קיבלנו פלטת סלטים, שעל אף אחד מהם לא שווה להאריך במילים. למנה עיקרית הזמנו דג דניס וטונה. דג הדניס היה, לצערנו, מאכזב,והיה נראה כמו גרסה דהויה של הדבר האמיתי לעומת זאת הטונה היתה צלויה נהדר אבל הרוטב היה כל כך תפל שזה פשוט הרס את כל המנה. לבסוף הזמנו שני קינוחי שוקולד, שאפילו אותם לא סיימנו, ולצערנו, זה לא בגלל שהיינו עד כדי כך שבעים. לסיכום, ללא הקופנים - היינו מרגישים "פרייארים:". הגענו עם ציפיות - יצאנו עם אכזבות. אבל שיר בלב נשאר - ויותר מזה, לא קיבלנו דבר

עוד פרטים
הוספת תגובה
rodroddo - תמונה
rodroddo 5 ביקורות
סך הכל היה נחמד מאוד.
3.8
23/06/12

במקום היה נגן סקסופון שהנעים את זמננו ומאוד טרם לאווירה שהייתה רגועה ונעימה. השירות היה מצויין! מלצרית חביבה וחייכנית. לגביי האוכל.. אני צמחוני, ומכיוון שבתפריט אין מנה צמחונית-השף... ההרכיב לי במיוחד מנה כזאת שהייתה מאוד טעימה! זוגתי הזמינה שרימפס מוקפץ בגבינת רוקפור ברוטב ייןה לבן ושמנת-שלא היה לטעמה. הקינוחים לעומת זאת היו ממש מעולים! באמת ברמה מאוד גבוהה! לכן בשורה התחתונה אני ממליץ לבקר שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal Shahar - תמונה
Eyal Shahar 3 ביקורות
לא משהו מיוחד
3.0
17/05/12

השירות היה נחמד מאד, אבל: - המנות המומלצות ביותר (פורל מעושן ולברק בפיסטוק) היו נחמדים. לא יותר. המעושן היה מעושן מדי לטעמי. - לאחר שהזמנו סיפרו לנו שמה שהזמנו לא כלול בעסקיות, למרות... שזה לא מה שכתוב. בגלל שאחת המנות קיבלה תוספת של סלטים - חייבו את עלות הסלטים על כל מי שיושב בשולחן בנוסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuval Peery - תמונה
Yuval Peery 4 ביקורות
מעולה!!!
4.5
30/03/12

פשוט מסעדה מעולה. האוכל הטוב ביותר שאכלתי במסעדות במשך השנה וחצי האחרונות. אני לא מגזים: מנות אחרונות לא מביישות את טובי הקונדידורים. שי המלצר היה לבבי מאוד ושירת אותנו כמו בני בית.... אם אתה רוצים להתפנק, רוצו לשם. המוסיקה שליוותה אותנו בצהרים היתה נעימה ביותר ונעה בין שנסונים צרפתים, לסווינג אמריקאי חדש וישן וגם אלה נראה כאילו נבחרו בקפידה. בקיצור שאפו!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה