נגישות
נגישות

פלמידה - PALAMIDA ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

106 ביקורות וחוות דעת על פלמידה

lirazlev - תמונה
lirazlev 3 ביקורות
ארוחה לא טעימה ולא נעימה במחיר מופרז ויחס מזלזל
1.0
21/02/17

מאוד לא ממליץ לאכול כאן, גם לא עם גרופון בחצי מחיר. הזמנו לברק על הגריל ופיש אנד צ'יפס (מנה שלא מופיעה בתפריט הרגיל אך בעל המסעדה אמר שיש ואין בעיה). שתי המנות היו מתחת לממוצע (הרבה... מתחת). הלברק היה עשוי מדי, חסר טעם ונטול תיבול לחלוטין. משעמם וממש לא טעים. הפיש אנד צ'יפס, בניגוד לאמור ע"י הבעלים שהוא עשוי טרי, הרגיש מופשר ומלא מים מההקפאה - גרוע ולא טעים. בעל הבית ניצל העובדה שהמנה לא בתפריט הרגיל (ורק בעסקי) וגבה עליה 89 ש"ח (!), מחיר מופרז, ואף זהה למנות היקרות בתפריט. שאלתי אותו על כך, והוא הודה שבצהריים המנה עולה 79 ש"ח, ובכל זאת גבה מחיר של 89 ש"ח עבורה. לא ממליץ לאכול כאן - לא טעים, לא משתלם, לא כיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 2 ביקורות
שירות גרוע ביותר
2.0
07/02/17

אכלנו היום ארוחת צהריים עם כל המשרד - היה ממש גרוע. מתוך 6 מנות שהזמנו - 2 לא היו אכילות. המלצר סירב להחליף את המנה, לא בירר את העניין או התנצל והיה גס רוח. חבל מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aharon - תמונה
Aharon 2 ביקורות
טעים וייחודי
4.8
10/06/16

הייתה לנו חוויה נעימה לסעוד במסעדה הזו. קיבל פנינו שף המסעדה והאכיל אותנו באוכל מאוד טעים ומנות יחודיות. היה מאוד טעים באווירה משפחתית. המחירים לא גבוהים והאיכות מעולה. בהחלט עוד נחזור... לביקור נוסף. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex 4 ביקורות
מסעדת דגים הכי טעימה בארץ
4.8
30/03/16

אכלנו במסעדה פעמיים. אוכל סופר טעים ויחס אישי ללקוחות. מומלץ לקחת מרק ושרימפס ברותב רוקפור. אוירה רגוע גודל מנה סביר לדעתי מסעדת דגים מדרגה ראשונה. (לא זול אך סביר).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jhony - תמונה
Jhony מבקר מתחיל
לא התרשמתי
1.5
08/12/15

אני הזמנתי מנה עסקית של שרימפס ובמקום שרימפס קבלתי כדורי בצק עם הזנבות של שרימפס בחוץ, זאות אומרת שבמקום בשר שרימפס אחלתי כדורי בצק המעוצבים ונטולי בשר. פניתי למלצר בתלונה והוא לא טרח... איכשהו לתקן את המצב. מאוד התאכזבתי גם מהאוכל וגם מהשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
09/12/2015
בורות היא דבר עצוב הבחור הזמין שרימפס טמפורה וקיבל מנה מכובדת של 12 יחידות שרימפס טמפורה . כשנשאל איך המנה אמר שבקושי היה בא שרימפס. המלצר השיב לו שזה שרימפס טמפורה ובכל אחד כזה יש שרימפס.לצערנו כנראה מדובר באדם שאינו יודע מהו שרימפס טמפורה. חשוב לציין שהבחור אכל את כל המנה והשאיר רק זנבות של שרימפס
Maya - תמונה
Maya 3 ביקורות
מסעדת דגים מוצלחת
4.5
04/09/15

חיפשנו מסעדה בשישי בערב באיזור רמת גן, וראינו המלצות טובות למסעדה. כבר בהזמנה הטלפונית היתה לי תחושה טובה ואכן השרות היה מקצועי ומקסים. והאוכל.. הזמנו דניס ופורל בגריל שהיו ממש מוצלחים.... למי שמחפש מסעדה קטנה ולא מפונפנת עם שרות טוב ואוכל נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David מבקר מתחיל
מאוד טעים
5.0
06/06/15

בזמן האחרון הייתי בהרבה מסעדות אבל פלמידה הכי טובה ! האווירה מעולה, המלצר מקצועי והיתה לי הרגשה שהוא יודע פשוט את כל התפריט כמו כפת היד שלו.האוכל היה מאוד טעים והסלטים עם לחם הבית היה... בכלל גן עדן. אני ממליץ את המסעדה לכולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ariela - תמונה
Ariela מבקר מתחיל
חוות דעת לגבי מסעדת פלמידה
5.0
20/12/14

האוכל מצוין, כולל הסלטים והדגים שהיו טריים וטעימים מאד. השירות והאוירה גם הם עלו על הציפיות. גם בעיני האורחים שהצטרפו אלינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex מבקר מתחיל
מסעדת דגים טובה ביותר
4.8
22/11/14

זות מסעדת דגים הכי טעים שאכלתי הזמנו מרק פירות ים, אשד ים ברוטב צדפות סקלוף ופטריות ומנה הכי טעימה - זהב ים מעושן נשבה לכם - הכל סופר טעים !!! השרות נדיב מאוד. זה לא מקום זול אבל שווה... כל שקל ששלמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yitzikal - תמונה
yitzikal 24 ביקורות
מסעדת ״שף" למאכלי ים-פלמידה
1.0
20/09/14

בערב שישי הגענו 6 חברים לארוחת ערב במסעדה לראשונה לאחר שהתרשמנו מחוות הדעת שרובן היו חיוביות אשר נכתבו על ידי מבקרי המסעדה באתר Rest.אז ככה, או שההבנה בתחום הקולינרי של כל מבקרי... המסעדה עד עתה הינה שואפת לאפס או שההבנה שלנו היא מעל הממוצע עבור מסעדה ישראלית! המנות הראשונות שהזמנו( לקט סלטים בשיטת המילוי החוזר) היו מיקרוסקופיות וללא כל טעם! למרות שיטת המילוי החוזר המלצרים לא דאגו למלא את הסלטים שנגמרו ונדרשנו להעיר תשומת ליבם לנושא. למנה העיקרית הוזמנו דגי לברק ודניס בגריל עם תוספת תפוחי אדמה ובטטה בתנור. הדגים היו מן הגרועים שאכלנו אי פעם, ללא כל טעם של ממש וגם הרטבים שצורפו לא הצליחו לשדרג את הטעם התפל! במקום שלוש תוספות לדגים קיבלנו רק שתיים ולמרות שהערנו על כך למלצר התוספת הגיעה כאשר כבר סיימנו עם המנה העיקרית! החלטנו לאור התוצאות המאכזבות של מה שהזמנו עד עתה להזמין רק שני קינוחים ולא טעינו, שני הקינוחים אם אפשר לקרוא להם קינוחים היו במרקם גירי וללא כל טעם של מוס שוקולד קפה וריבת חלב. מייד החזרנו את הקינוחים למלצר לאחר טעימה וציינו בפניו כי הם לא אכילים! לתדהמתינו לאחר שביקשנו את החשבון התברר כי חויבנו על הקינוחים ורק לאחר שמחינו על כך הם נמחקו מהחשבון.לסיכום, חווית אירוח מהקשות שעברנו במסעדה ישראלית ואין כל ספק שלא נשוב אליה בעתיד!

עוד פרטים
הוספת תגובה