נגישות
נגישות

תאי צ'ין ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

105 ביקורות וחוות דעת על תאי צ'ין

Atsmona - תמונה
Atsmona 3 ביקורות
תקלה באתר עם מנות עיסקיות
3.5
03/07/14

שלום, יש לכם תקלה באתר עם הזמנת הארוחה העיסקית ב48 שח. זה לא מאפשר הזמנת מנה ללא סושי. צלצלתי והזמנתי בטלפון ועברנו את 100 השח, אבל אמרו שאי אפשר לתת לנו מתנה דים סם מתנה, כפי שמופיע... באתר, כי זה לא דרך האתר. זה מאוד לא הוגן: לא לאפשר הזמנה דרך האתר ולא לתת בשל כך את הדים סם. מרגיז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
22/07/2014
הצדק איתך, בנוסף לשיחתנו הטלפונית שבה ניתן לך מענה וכמובן את המנה לה את זכאית, חשוב היה לי לציין שהתקלה באתר טופלה והצוות תודרך איך לפעול בנושא , תודה רבה לך שהסבת את תשומת ליבנו .
רשת התיווך הישיר - תמונה
רשת התיווך הישיר מבקר מתחיל
מסעדה מדהימה
5.0
10/04/14

אכלנו שם ופשוט אים דברים כאלה בחיים לא האמנו שיש סושי במחירים כאלה פשוט לא משתלם להכין בבית ושלא נדבר על הטעם המדהים של האוכל. וואלה שיחקתם אותה בטוח שנבוא עוד הרבה פעמים

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון - תמונה
רון מבקר מתחיל
תאי צ'ין
4.5
20/01/14

מקום המפגש הקבוע שלי ושל ילדיי פעם בכמה שבועות, כשמתפנים מעיסוקי היום יום והצבא. אווירה נעימה, בר עשיר ואוכל אסיאתי נהדר. לכל אחד מאיתנו יש מה למצוא בתפריט. אני נהניתי מאד מהאגרול... הוויטנאמי ומהנודלס האפגאני, ביתי, נהתה מאותה מנה שמתאימה לצמחונים ומסושי טעים ובני שמנסה כל פעם דבר חדש נהנה מסושי טעים. אני מאד אוהב את האווירה האינטימית במסעדה והאוכל? הוא טטטטעים. נבוא שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
ולדיסלב - תמונה
ולדיסלב 2 ביקורות
מקום נחמד, אבל יש לאן לגדול
4.0
04/01/14

אהבתי: מלצרים אדיבים, אוכל ממש טוב, מרקים טובים, סושי טוב מאוד, הכל מהיר. פחות אהבתי: מקום קטן וקצת צפוף, תאורה חזקה בערב - מרגישים כמו בארוחה עסקית בצהריים, אווירה יחודית אין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yigael - תמונה
Yigael 2 ביקורות
4.0
30/08/11

אחלתי בתאי צין כבר לפחות 30 פעם. אני גם מזמין לעבודה לפעמים. הסושי טוב, יותר טוב מאשר ניתן למצאו בדרך כלל במחירים האלו. ממנות הווק אני מאוד ממליץ אל העוף בקשיו. גם העוף צנג מאי... תאים. מנות השריפס וקלמרי גם טובות. אני לא חסיד של נודלס, אבל אחרים נהנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yuval - תמונה
Yuval מבקר מתחיל
4.3
26/02/11

הינו בצימר בצפון וקיבלנו המלצה היה מעולה טעים השרות היה יוצא דופן נדיר לראות צוות כזה הנודלס אווז היה פצצה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/01/11

המלצרית המליצה בקר חריף מוקפץ אם שעועית שלג ערמוני מים ושורש לוטוס נפלנו על מנה מהסרטים לא טעמנו אף פעם דבר כזה מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/06/10

אוכל בנזונה,שירות טוב אני ממליץ בחום על הכנפיים ברוטב דבש: מנה זולה,טעימה,משביעה ומשתלמת

עוד פרטים
הוספת תגובה
atz - תמונה
atz 2 ביקורות
4.3
29/12/09

היינו פעם ראשונה במסעדה והופתענו. המקום היה מאוד נעים, השרות היה מעולה והאוכל ממש טעים. נבקר שוב לנסות את הסושי ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/10/09

אין כמו תאי צ'ין !!!!!!!! מסדה ברמת גבוה... הסושי מספר 1 בארץ ואני אוכלת המון סושי . וניסיתי בהרבה מקומות אבל כמו זה בחיים לא טעמתי מדהים וטעים כול כך טעם של עוד ... והמסדה החדשה... מושלמת . בהצלחה לכם !!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה