נגישות
נגישות

תאי צ'ין ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

105 ביקורות וחוות דעת על תאי צ'ין

.food. - תמונה
.food. 56 ביקורות
מסעדה אסייתית משובחת בצפון
5.0
27/01/17

בתאי צ'ין ביקרתי באמת פעמים רבות וכל פעם זו חוויה חדשה וטעימה תאי צ'ין היא מסעדה אסייתית הממוקמת ליד חיפה - המקום מעוצב נורא יפה - נותן אווירה שאתה נמצא בסין או יפן, הבר משקאות מאוד... יוקרתי ועשיר וכמו כן גם השירות והתפריט. בנוגע לטעם פשוט משובח כמעט כל המנות בתפריט נורא טעימות ובמחירים הוגנים- מומלץ לעשות מנוי חבר מועדון של המסעדה על מנת לקבל הנחה במקום אין ספק שאני מחכה לחזור לסושי והפאד תאי המשובח שהמקום מגיש - המסעדה שפתחה לי ולמשפחתי את הטיול והסופ"ש ברגל ימין

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adva - תמונה
Adva 19 ביקורות
תענוג
5.0
12/12/16

שלא בא לנו לבשל אבל בא לנו להתפנק מרימים טלפון לתאי צ'ין מזמינים כמה מוקפצים ומתפנקים תמיד מגיע חם וטעים והשליח תמיד מגיע מהר

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
13/12/2016
תודה רבה על חוות הדעת
Gili - תמונה
Gili 2 ביקורות
חוויה טעימה ונעימה מאוד
5.0
13/11/16

הגענו לחגוג עם המשפחה המעורבת: אוכלי כל, צמחוניים וטבעוניים. מצאנו שפע של מנות מכל הסוגים לכל אחד, מרוב עושר לא ידענו במה לבחור. נעזרנו במלצרית שהיתה אדיבה וחייכנית, וגם מקצוענית,... המליצה לנו על מנות לפי בחירתנו. היתה אוירה נינוחה ונעימה במסעדה. מוסיקה טובה. האוכל היה טרי וטעים מאוד, המנות גדולות. החלטנו שזו תהיה מסעדת הבית שלנו, ועשינו כרטיס מועדון. נתראה בקרוב בשמחה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amelyro1 - תמונה
amelyro1 9 ביקורות
תמיד חוזרים !
5.0
05/11/16

גם בישיבה, גם בטקאווי אחד הנדירות! לקוחות קבועים לפחות פעם בחודש או מזמינים או יושבים במסעדה ! סושי הכי טוב שאכלתי .. מוקפצים מפתיעים, עיקריות מדהימות ! ממליצה בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marva - תמונה
Marva 2 ביקורות
תודה על חוויה נפלאה!
4.5
17/04/16

היום הלכנו לארוחת ערב במסעדה, לכבוד יום ההולדת של אחי. אנחנו מאוד אוהבים סושי, אך מעשנו ברשתות הענק, העמוסות והרועשות. חיפשנו מסעדת סושי שקטה ונעימה, שכיף לשבת בה ברוגע. שהעיצוב נעים... ואיכותי, שהאוכל טעים ומגוון, ושהצוות נעים הליכות. מצאנו את כל זה בתאי צ'ין. זו היא הפעם הראשנה שלנו שם ושמחנו לגלות מסעדה שקטה, אך לא זקנה ומבוגרת. שהצוות בה אדיב וקשוב. הייתה לנו תקרית קטנה עם האוכל והם הגיבו בצורה נעימה. לא נלחצו והתנצלו עד לרמה כזאת שזה ניהיה מביך, כמו שלעיתם קרובות קורה, אלא לקחו את המנה בפשטות, בלי לעשות עניין, לא חייבו אותנו עליה ואף פיצו בקינוח. הכל בצורה נעימה ומכובדת. האוכל טעים מאוד, מספק. המנות במידה טובה, לא קטנות מדי ולא גדולות מדי. המחירים סבירים, לא בשמיים, ואפילו די זולים יחסית למקום קטן שכזה. ארוחה הוגנת מאוד. תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
18/04/2016
תודה רבה כייף לשמוע דברים כאלה
Luda - תמונה
Luda 10 ביקורות
מומלץ!
4.3
15/02/16

מנות טעימות (סצ'ואן בקר, לחניות באו דגים, קריספי דאק, קינוח של בראוניז ובננות מקורמלות עם ריבת חלב), גודל מנות מכובד ..מעבר למצופה, שירות טוב ומחירים הוגנים בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/02/2016
תודה רבה
Tom - תמונה
Tom 2 ביקורות
מסעדה מצויינת :)
4.8
21/12/15

היינו בתאי צ'ין קבוצה של כמה חברות, לא פשוטות בכלל באוכל ובטח בסושי.. הצוות המקסים הכיל את כל השיגעונות שלנו ונתן לנו המלצות מדוייקות, האוכל היה מעולה,מגוון והגיע זריז והשירות חייכני... ואדיב! נהנינו מאד! אין ספק שנשוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
עוזיא - תמונה
עוזיא 4 ביקורות
נעים וטעים!
4.3
15/12/15

ביקרנו היום במסעדה, קבוצה של עשרה סועדים, בשעות הצהריים. סיכמנו מראש על Fixed Menu שכלל כמעט את כל מגוון המנות הראשונות והעיקריות שבתפריט, שהוגשו למרכז השולחן ב"שיירינג". המנות הראשונות... היו מצוינות כולן, ומרובן ביקשנו תוספת. לעיקריות הגיעו חלקינו כמעט מלאים... למרות זאת המשיכו המלצריות החביבות להוציא לנו מנות בנדיבות, בליווי נודלס, אורז וסלטים לרוב. גם כאן, רוב המנות היו טעימות מאוד. לסיום - קינוחים מוקפדים וטעימים ושתיה חמה. המקום נעים, במרכז קרית טבעון. איש מאתנו לא ביקר במסעדה זו קודם, וסביר שרובינו נשוב. חשנו שקיבלנו תמורה מלאה לכספינו. תודה על ארוחה מהנה ושירות מצוין! עוזיא, פלסאון

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי מבקר מתחיל
חוויה מהנה
4.3
15/12/15

הגענו קבוצה מהעבודה לתאי צ'ין, בחרנו תפריט פתוח ונהנו מאוד. אוכל מעולה, שרות אדיב ומפנק. תודה רבה לצוות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jas - תמונה
Jas מבקר מתחיל
לא רע אבל יש מה לשפר
2.8
30/11/15

"חמישיית דים סאם" היו מצויינים. הבצק היה דק כמו שצריך והמילוי טעים,-חוץ מאחד מהם (בקר טכון?)עם מרקם רך מדי. חבל שאין מילוי פטריות שיטאקי. המרק "וון טון קלאסיק" היה מאכזב ביותר. המרק... הקלסי לא הגיע שקוף ובנוסף מתקתק, לא היה לו טעם של בשר בכלל.היה בו רק וון טון אחד לא מוצלח עם בצק עבה מדי. המנה "אפגנית היתה מעניינת בתיבול, אך מתוקה מדי.בין פרוסות הבקר מצאתי גם גוש פחות איכותי, אולימגיד. ה"טמפורה קשיו" איכזב.הציפוי טמפורה, למרות שהוא נמצא ברוטב צ’ילי חייו להיות פריך כי מוסיפים אותו רק ברגע האחרון לפני ההגשה. לטעמי גם היה יותר מדי רותב.כשתייה הזמנו תפוג׳ינג׳ר, משקה מאוד נחמד וטבעי למרות שהג׳ינג׳ר בקושי מורגש(אני בקשתי תוספת). בסך הכל המסעדה נחמדה עם מנות נדיבות לא יקרות. יש בעייה שמציאים מספר גדול מדי של מנות בתפרית.אני חושבת שכדאי לצמצם גם את כמות הרוטבים שמכסים את הטעמי האוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה