נגישות
נגישות

תאי צ'ין ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

105 ביקורות וחוות דעת על תאי צ'ין

חיים - תמונה
חיים 3 ביקורות
מסעדת הסושי הקבועה שלנו
4.8
24/11/15

ניסנו סושי ומוקפץ בכל מקום אחר בטבעון ור.ישי. תמיד מצאנו את עצמנו חוזרים לפה בגלל המנות הנדיבות והטעימות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
25/11/2015
תודה רבה
ענבל - תמונה
ענבל מבקר מתחיל
אכזבה
3.0
01/08/15

ביקרנו במסעדה עקב שמועות ולאחר שנכנסנו לאתר המסעדה והתרשמנו מהתפריט המגוון. לצערי המנות שהזמנו היו מאוד מאכזבות. האגרול היה דחוס ותפל בטעמו, בסלט הפטריות המוקפץ חיפשנו את הפטריות אך... לצערי היה זה סלט ירקות עם רוטב וכמות הפטריות המזערית לא הצדיקה את שמו של הסלט. ה"חומה הגדולה", צלחת של מטוגנים מסוגים שונים הייתה מרשימה בגודלה ובמראה שלה אך לצערי כל המטוגנים היו יבשים ואלו שעטופים בבצק חנקו את גרוננו מרוב יובש. כשהמלצרית ניגשה לשאול אם המנות טעימות אמרנו שאנו מאוכזבים ואז ניסו להמתיק את טעמנו במנת גלידה עם חתיכות חלבה ואגוזי פקאן מקורמלים. האמת! מחווה לגיטימית ללקוח מאוכזב אך עדיין לא מספיקה בשביל לגרום לנו לחזור לשם. כמו כן, המלצרית גם הציעה שנחליף את המנות אך היינו כל כך מאוכזבים שירד לנו החשק. חבל!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
04/08/2015
ציינת שהגעת אלינו משמועות על טיב המקום ואנו שמחים על כך. המלצרית עשתה כל שאפשר כדי להנעים את זמנכם וכפי שכתבתם הציעה להחליף את המנות שלא לטעמכם והגישה לכם את הקינוח כפיצוי. צר לנו שלא הסכמת לקבל פנייה מהמסעדה , נשמח לראותך שוב במסעדה לחוויה מתקנת בברכה תאי צ'ין
יונת - תמונה
יונת מבקר מתחיל
מסיבת בר מצווה - שבת בצהריים
5.0
29/06/15

לבר המצווה של בננו היה ברור שנביא אוכל מהמסעדה האהובה עלינו, תאי צ'ין, והבחירה הייתה כמובן מוצלחת ביותר – החל מהיחס וההקשבה של אור , דרך התפריט (הכולל בקשות חריגות כגון מספר מנות ללא... גלוטן), ועד האוכל המופלא עם הכמויות האין סופיות והמבחר המגוון אשר השאירו 100 אורחים שבעים ומרוצים. אז תודה ענקית לאור ולצוות ואין ספק שנתראה בארועים הבאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya מבקר מתחיל
המסעדה האסייתית האהובה עלינו!
5.0
25/04/15

אין ספק שתמיד כיף וטעים בתאי צ'ין, השירות מעולה, והאוכל נהדר. יש מבחר של מנות, ויש פתיחות לשינויים (מאוד ידידותי לצמחונים!). יש גם מחירים ומבצעים/עסקיות משתלמים. מומלץ בחום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן מבקר מתחיל
אירוע בר מצווה בצהרי שבת
4.8
16/04/15

אירוע מוצלח הוא שילוב של אוכל טוב, שירות אדיב, אווירה נעימה ואסתטיקה בנראות. כל אלה קיבלו באירוע שלנו ציון 100 ועל כך אני רוצה להודות לאור, נדב וצוות טאי צ'ין. על אירוע מושלם. כל מה... שנסגר מראש (לו"ז, מנות האוכל, סידור המסעדה, כמויות, מנות מיוחדות...) התקיים בפועל והכל בחיוך גדול והמון אהבה. לחוות דעת זו שותפים כל 55 האורחים שהזמנתי ששיבחו ונהנו מכל רגע. תודה לכם תאי צ'ין, שמחים שבחרנו בכם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sagit - תמונה
Sagit 7 ביקורות
מנה מעולה ושרות סופר מהיר
5.0
10/04/15

הזמנו הלילה את הפרסית וזאת מנה משובחת וטעימה להפליא נהנינו מכל ביס הירקות והדג והאורז במידה הנכונה והטעם מושלם אפילו התקשרנו להודות לצוות המטבח והשף על העונג!!! מומלץ ביותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
סער - תמונה
סער מבקר מתחיל
פשוט מעולה!!!
5.0
04/02/15

חגגנו לאימי יום הולדת 60 במסעדה. כל מה שהוגש לשולחן (כלל התפריט היה פתוח) היה טעים מאוד ובכמויות מכובדות. המוזמנים היום במגוון רחב של גילאים וכל אחד מצא את הנישה המתאימה שלו. השירות... והיחס של העובדים במקום היה מדהים ותמיד בחיוך מאוזן לאוזן. כל בקשה שלנו נענתה במהירות, במקצועיות ובאדיבות ולעיתים קרובות לא היינו צריכים לבקש כי היוזמה הייתה מצד המלצריות. לסיכום המקום מומלץ בחום והשאירו אותנו עם טעם של עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amelyro1 - תמונה
amelyro1 9 ביקורות
אין מילים רעות!
4.8
22/12/14

הסושי של תאי צ'ין אמת הכי טוב שאכלתי על היום! השירות תמיד טוב, המלצרים/ות תמיד מחייכות , זריזות ולא מציקות! האוכל מגיע זריז לשולחן! תמיד טעים !

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומצ - תמונה
תומצ 26 ביקורות
טעים ונעים
4.3
14/11/14

מסעדה מצוינת עם כרטיס מועדון מפנק! גם בישיבה במסעדה נהנינו מאוד מהסושי ומהנודלס וגם כשלקחנו טייק אווי היה מאוד טעים לאכול בבית (בניגוד להרבה מקומות אחרים שהטייק אווי שלהם הוא נפילה...) ... מומלץ בחום, רק שווה לבדוק שיש מקום לפני שיוצאים מהבית...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן מבקר מתחיל
מסעדה שקולעת לטעם ולשירות טוב
4.8
19/09/14

הזמנו מקום לחמישה והזמנו החומה הגדולה.נודלס מוקפץ ירקות ובקר ואורז ריזוטו עם סלומון .וסלט עם פטריות מוקפץ שתיה קינוח נהדר בקושי הצלחנו לסיים מרוב האוכל השירות מעולה ואדיב למרות שתמיד... המסעדה מלאה נקי נעים וטעים ממליצים אנו בחום במיוחד ממחיר סביר מאוד סה"כ 250 ₪ + טיפ 40 ש"ח

עוד פרטים
הוספת תגובה