נגישות
נגישות

זוזוברה - zozobra ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

96 ביקורות וחוות דעת על זוזוברה

doribd - תמונה
doribd 33 ביקורות
5.0
16/07/06

הגענו בערב שבת, לא מלא, עדיין המארחות חביבות מאוד, השירות אדיב ומהיר, המנות מגיעות חמות ובמהירות.כל הזמן שואלים אם הכל בסדר ומתכוונים לכך.המקום עצמו, נקי, גם השירותים מאוד... נקיים.מומלץ.אגב, זו לא פעם ראשונה שלנו שם וגם לא אחרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
26/05/06

הבית השני שלי!!!!!!!האוכל מדהים!! לא נמאס לעולם (ואני שם פעמיים בשבוע)! החציל בגריל הוא הדבר הכי טעים שאכלתי בחיים!!! והבלאדי רד, כנ''ל.מומלץ בחום!!! אגדה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/05/06

אני מת על המסעדה הזאת. היא האהובה עלי. זו מסעדה כל כך טובה והכל שם מגיע צ'יק צ'ק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/05/06

מסעדה ממש מומלצת. עיצוב בטעם שמשרה אוירה מאוד נעימה, התפריט ברור והמנות מגיעות לשולחן בתוך דקות! לטעמי - כדאי להוסיף עוד כמה מנות לתפריט בשביל "הקבועים" (כמוני) של המסעדה.השרות מצוין,... המלצרים תמיד חייכנים ומסברי פנים וכמובן האוכל, תמיד מפתיע, צבעוני ומעולה. המנה שאני הכי אוהב היא הצלעות ברוטב - יאמי יאמי, אבל כל המנות טובות.אני כאמור לקוח קבוע, רק שישארו ככה.חמסה חמסה. :))

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
13/05/06

אני ממש ממש ממליצה על המקום. זו מסעדה על הדרך כמו שאומרים, לא יקר מדי לא זול מדי, לא צריך להזמין מקום, אוכל טוב, פשוט כל מה שצריך במסעדה.את המיצים הטבעיים חייבים לנסות! העיצוב טיפה פנסי... אבל בכל זאת יפה. מסעדה ני יורקית כזאת.ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענבל - תמונה
ענבל מבקר מתחיל
4.3
23/02/06

מדהים מדהים מדהים ! בורה בורה - המיץ הכי שווה שיש. אגרול קוריאני עם רוטב צ'ילי חריף, גיוזה וסטה הן המומלצות שבמנות הראשונות ( לפי עניות דעתי כמובן) לא קיים ולא יקום על המנה בנקוק היט,... ניסיתי כל - אבל כל מנה בתפריט וכבר שנה שאני ממשיכה להנות מהמנה שלי ! למי שנשאר מקום - וזה קשה כיוון שהמנות נראות קטנות אבל אין תחתית לצלחת, יש קינוחים נהדרים והמומלצים ( למבינים בלבד !) קרם בורלה - תפוזים חצי קפוא, ומרקיז שוקולד... ולמרות כל מה שכתבתי פה, אם אתם בדיאטה עוד יותר טוב האצות והמרקים יעשו לכם רק טוב ! וגם הם מצויינים. השירות מאד מקצועי, מארחות תמיד נעימות... בקיצור אחרי שנתיים בלונדון שחייתי על ווגה מאמאס שמשם הרעיון של זוזוברה - הגיעו כבר 3 חברים בריטים רק בשביל ההתלהבות שאינה חדלה מן המסעדה הזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
25/01/06

המקום מעלוה, נעים, טעים ומה עוד אפשר לומר?!?אני אוכלת שם בקביעות ואף פעם אני לא מתאכזבת!כדאי ללכת לשם, המקום מתאים גם לילדים, לא לחשוש, שווה ניסיון!-מיכל-

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mati - תמונה
Mati 2 ביקורות
4.3
07/08/05

אכלנו בשבת האחרונה (07.07.05) ונהנינו מאד. האוכל טעים והשרות מהיר ומצויין. החלפנו מנה לאחר שהזמנו, קיבלנו והיא לא הייתה טעימה לביתי, ולא חוייבנו בעבורה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דלית - תמונה
דלית 4 ביקורות
4.3
09/01/05

שרות בסטנדרטים גבוהים! אנחנו נוהגים להגיע למסעדה בגלל השרות המהיר, האוכל המובחר והמלצרים שמאפשרים התאמה אישית של המנות לסועדים. בשבת הערב התחיל קצת שונה - התעלמו מאיתנו להזמנה ואח"כ... הגישו רק מנה אחת. לאחר ברורים הגיעה המנה השניה קרה. אולם מהרגע שהתלוננו לאחראית המשמרת היחס השתפר, השרות חזר לתיקנו וקיבלנו מנות על חשבון הבית. בסופו של דבר יצאנו מרוצים וכמובן נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
29/10/04

אז ככה,קשה מאוד לתאר חוויה בילתי נשכחת. היה מדהים אוכל מצויין וטעים ( רצוי ספיישלים מדהימים...) ובכלל המלצה שלנו תהנו מצלחות "החלוקה" כך הם נקראות וזה הכי כף. אסור לשכוח ולשבך את הצוות... החרוץ והמיומן שמתרוצץ עם ניידים שחבל על הזמן ( האוכל מגיע בדקות בדיוק לסועד שהזמין. בקיצור מדהיייםםםםם.

עוד פרטים
הוספת תגובה