נגישות
נגישות

קונדיטוריה שני ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על קונדיטוריה שני

גנית - תמונה
גנית 139 ביקורות
כיף
5.0
30/09/14

היינו היום בצהריים בקונדיטוריית שני להפסקת קפה זריזה. המקום היה מלא עד אפס מקום אך מיד כשהתפנה מקום מלצר חביב מיהר לפנות את השולחן ולנקות לנו אותו. המלצרים היו אדיבים ושירותיים מאד.... הזריזות ראויה לשבח (כפי שביקשנו מלכתחילה). הקפה בהחלט טעים. והמחירים שווים לחלוטין. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
שני
5.0
02/08/14

אין כמו שני ואין על הארוחות בוקר של שני! במחיר של98 ש"ח מקבלים ארוחת בוקר ענקית שאני תמיד מגדיר אותה כארוחת הבוקר הכי טובה של חיפה. הלכנו על ארוחת בוקר ישראלית שכללה הכל מהכל. ביצים,... ירקות, גבינות, מיץ פירות שעושים במקום, ריבות, ממרחים וקפה מעולה. במילה אחת מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדר - תמונה
אדר 64 ביקורות
עוגיות כשרות לפסח
4.0
27/04/14

לפני החג החלטתי להתפק בעוגיות כשרות לפסח מקונדיטוריה במקום העוגיות התעשייתיות. קניתי קופסא של עוגיות שוקולד קוקוס, במחיר לא יקר, טעימות בהרבה מעוגיות אחרות שקונים בסופר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עפר - תמונה
עפר 35 ביקורות
יקר עם שירות לוקה בחסר
2.3
16/04/14

בתור רשת - חבל ששני מחליטה לגבות מחירים גבוהים בסניף טרומפלדור לעומת המחירים הזולים שקיימים בסניף העצמאות, מה גם ששם השירות והאוכל טובים בהרבה. נוהג לאכול במסעדה עם סבי בבקרים אחת... לשבועיים, והנוהג חוזר על עצמו - מחכים למקום ישיבה צפוף, המלצרים מאחרים להגיע, המנות מגיעות תמיד עם טעות אחת או יותר בהזמנה (מבקשים טוסט בלי תוספת מסוימת - היא מגיעה, מבקשים שתייה יחד עם המנה - היא מגיעה לפני). בנוסף, בכל הזדמנות שיש לגבות עוד כסך הם לוקחים (5 ש"ח תוספת על בולגרית?!? בכל מנה?!?) סה"כ האוכל לא רע, אבל האווירה ממש מעכירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
מעולה
5.0
15/02/14

הגענו אמש בשעות הצהריים המוקדמות לארוחת בוקר פרימיום בשני בעלות של 98 ש"ח לזוג. התחלנו עם מיץ גזר סחוט טרי במקום שהיה מעולה, ארוחת בוקר ענקית עם כל טוב ומלא מטבלים כגון פסטו, טחינה,... גבינת שמנת, בולגרית, גבינה צהובה, אבוקדו, מוזלי וגם 2 עוגיות וריבה. ולסיום כמובן הפוך ענק וטעים כמו שרק בשני יודעים לעשות. בקיצור ארוחת הבוקר הטובה בעיר והשירות הכי טוב שיש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
ארוחת בוקר בשני
3.5
08/10/13

הגענו בשישי סביב השעה 13:00 למקום. המקום היה עמוס ולקח זמן עד שפינו לנו שולחן. ארוחת בוקר במחיר של 100 שח לזוג מגוונת מאוד וכוללת שלל גבינות, סלט מעולה, חביתות נהדרות, ואפילו זוג מאפים... קטנים שמגיעים עם שלל המזטים. קפה ושתייה קרה גם מוגשים. מומלץ בחום למרות התור הארוך והשירות הקצת איטי

עוד פרטים
הוספת תגובה
roniros - תמונה
roniros 20 ביקורות
שרות מזעזע
2.0
04/08/13

אכלנו ארוחת בוקר בשני, והשרות היה מזעזע. שכחו להביא לנו לחם, הביאו את הביצה הלא נכונה (ביקשנו עם בצל, הביאו עם עשבי תיבול), לקח המון זמן עד שהביאו את המיץ, ובסוף עוד אחרו עם הקפה וגם... הביאו אותו בכוסות חד פעמיות במקום בכוסות רגילות. פעם אחרונה שאנחנו אוכלים שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
שני - תמונה
שני מבקר מתחיל
ביקור בקפה שני בנוה שאנן
3.8
07/08/12

זאת פעם שניה שבחרי לשבת בקונדיטוריה שני ונאלצתי לעמוד מספר דקות עד שהתפנה שולחן, אולי כדאי להנוסיף עוד שולחנות למקום למרות החום ולמרות ההמתנה היה שווה להתעזר בסבלנות, ישנה מוזיקה אבל... הייתי שמחה לשמוע מוזיקה של שנות ה60-80 ולא רק של צעירים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
15/07/08

יקרנים אוכלי חינם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
27/03/08

שירות ח-ר-א, התנהגות ללקוח ח-ר-א!!!!!!!!! לא חוזרת לשם, ולא משנה אם העוגות טעימות. מעשה שכך היה: שתי חברותי ואנוכי נפגשנו, אתמול, בשני. מכיוון שהייתי שם בזמן קודם עם עוד חברה, ידעתי... שגודל השולחנות (קטן משהו) שלא הספיק לשני אנשים, לא יספיק גם לשלושה. אז ביקשנו להצמיד שני שולחנות. המצלרים התחילו להתווכח שכל שולחן מיועד ל-4 אנשים (?!?!?!?!) ואין סיבה שנשב שלוש בנות על שני שולחנות. הסברתי להם שכשישבתי שם קודם עם עוד חברה, שולחן אחד לא הספיק. אזי הגיעה אחראית המשמרת ואמרה: " אין לי בעיה שתשבו עם שני שולחנות, אבל אם יתמלא פה, אני אקח לכן אחד" (המקום היה חצי ריק) - האם אוזני הטעו אותי? האם יתכן שבאמצע שנאכל ונכייף, תצוץ לנו הליצנית ותקח שולחן ו... מה יהיה עם כל הצלחות והאוכל, תערום הכל עלינו? עניתי לה: " אם את לוקחת שולחן, אנחנו הולכות בו במקום". תשובתה היתה בסגנון של 'תעשו מה שאתן רוצות, אבל אני אקח שולחן אם אצטרך'... וזה בדיוק מה שעשינו - קמנו והלכנו, והם הפסידו שלושה לקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה