נגישות
נגישות

ג'ינג'ר ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

115 ביקורות וחוות דעת על ג'ינג'ר

ניר ליאור - תמונה
ניר ליאור 3 ביקורות
מסעדה מצויינת
4.8
30/04/14

מוקפצים מעולים ואווירה טובה. המחיר לא יקר. היינו באילת בסופ"ש האחרון ונהננו מאוד. עשרות שולחנות של סטודנטים ואוכל נחמד וטעים מאוד. המנות גדולות אז קחו זאת בחשבון

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 5 ביקורות
מסעדה כייפית וטעימה!
4.3
18/01/14

הגענו באמצע השבוע, בינואר, בשמונה וחצי בערב והמקום היה מלא...ישבנו על הבר ונהנינו ממרק ומנה עיקרית טעימים. בקשר ליין, המחירים מעט גבוהים, אבל בעזרת מבצע של 50% הנחה על בקבוקים (כולל 375... מ"ל), גם היין היה במחיר מצוין. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
rafit - תמונה
rafit 4 ביקורות
כדאי לנסות...
3.3
30/12/13

מסעדה עם אווירה ממש טובה.. השירות קצת לוקה בחסר כיוון שיש להם סוג של נחת רוח להוציא שתייה ומנות ראשונות.. אך האוכל היה ממש טעים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
wile - תמונה
wile מבקר מתחיל
הפתעה באילת
4.8
18/12/13

אוכל באילת תמיד מזכיר לי רשת מזון סינית מסחרית שהצליחה בארץ בשנות השמונים או מזון פס נע של חדר אוכל במלון. קראתי את הביקורות הטובות והחלטתי לקחת סיכון ולא התאכזבתי. האוכל היה פשוט טעים,... מנת האורז עם שלושת הפטריות היתה מעולה! אם אתם מחפשים מסעדה מתוחכמת מהרצליה/רמת החייל עם שף שעושה טריקים עם אוכל ותפאורה מדהימה זה לא כאן. פה זה אוכל מאוד טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גידי בן דור - תמונה
גידי בן דור 13 ביקורות
מומלץ
4.5
02/06/13

אווירה טובה מאק מיסו מצויין .. המנות סושי קטנות ולא מצדיקות את המחיר אבל העיריות מפוצצות

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 10 ביקורות
גן עדן
4.5
20/05/13

המסעדה האהובה עלי! שווה לבוא לאילת רק בשביל לאכול שם! האוכל מיוחד, טעים, מוגש יפה, האווירה טובה. ממליצה בחוף על פתאי פירות ים ולשמור מקום לקינוחים (מירנדה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורין - תמונה
מורין 39 ביקורות
גינגר
3.5
02/05/13

סושי טעים סופסוף באילת מעט יקרה אבל יש להם מרק תירס ממש טעים (קצת מתקתק) לא רחוקה מהקניון שזה מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yonatan Avidor - תמונה
Yonatan Avidor מבקר מתחיל
אכזבה!!!
1.5
22/11/12

הגענו 4 אנשים לאכול במסעדה, הזמנו כל אחד מנות ראשונות ומנות עיקריות. למנות ראשונות הזמנו כנפיים - מנה קטנה וחסרת אופי, סושי סלמון אבוקדו- האורז היה תפל וסמיך על גבול הרטוב, אכלנו את... המנות ואמרנו שאולי נמצא נחמה בעיקריות אבל אז הגיעה האכזבה האמיתית. פאד תאי מלא בנוזלים עם בשר בקר צמיגי וחסר טעם לחלוטין, עוף בשום שלא ניתן לבליעה. החלטנו לעזוב את המקום לא לפני ששילמנו 193 ש״ח!!! על ארוחה שלא אכלנו ומיד הלכנו לאכול במקום אחר. בקיצור אכזבה ענקית!! לא להתקרב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maria Shnaiderman - תמונה
Maria Shnaiderman 2 ביקורות
2.5
28/09/12

בביקור האחרון באילת הגענו לג׳ינג׳ר לארוחת צהריים במסגרת העיסקית. השירות היה בסדר האוכל היה סביר מינוס אך יש להדגיש כי הוא לא הטיב עם הבטן שלי. בכל מקרה המחיר - גם במסגרת העיסקית לא היה... זול ולא שיקף את איכות המנות. הייתי בהחלט מוותרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון בן - תמונה
אלון בן מבקר מתחיל
גינגיר
1.8
29/06/12

יצאנו רעבים מאימקס ובדיוק ממול ראינו את מסעדת גינגר . נכנסנו למסעדה שהיתה כמעט ריקה והתגובה הראשונה שקיבלנו היתה ״תמתינו בדלת״ המתנו מספר דקות ולא פנו אלנו עד שדרשנו שירות , נאמר לנו... שהמסעדה בתפוסה מלאה ויש לנו שעה אם נרצה לאכול . הבנו ששירות טוב לא נקבל אבל היינו נורא רעבים . התישבנו בשולחן שהיה קצת מלוכלך אבל האווירה והעיצוב היו נעימים . הזמנו מרק טום יאם מנת איטריות בוראנו קומבינציה מספר 2 וסנדביץ טונה . המרק היה טעים מנת הבוראנו היתה כמות קטנה של איטריות טובעות ברוטב , כמעט מרק והסושי היה טעים . במשך כל הארוחה לא קיבלנו התייחסות וכאשר רצינו משהו זה הגיע עם פרצוף חמוץ וגלגול עינים , כולל המלצות על מנות מומלצות . לסיכום הם לא יראו אותנו יותר . אה וכאשר יצאנו לאחר 57 דקות המסעדה היתה מפתיע אבל ריקה....

עוד פרטים
הוספת תגובה