נגישות
נגישות

ג'ינג'ר ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

115 ביקורות וחוות דעת על ג'ינג'ר

טלי - תמונה
טלי מבקר מתחיל
4.3
14/05/07

הגענו לצערנו רק ביום האחרון לשהותינו באילת אך בטוח נחזור לשם בעתיד. אוכל מצויין ברמה גבוהה (או כפי שבננו בן ה-3 תיאר - יאמי יאמי) שירות מהיר מקום אינטימי, ממולץ ביותר לאור הנפילות שיש... באילת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
08/05/07

אני ובעלי היינו בחופשה. הגענו למסעדה דרך האתר, חיפשנו לנשנש סושי, הסושי היה מעולה, למחרת הזמנו ועברנו לקחת מנות אחרות - היה טעים מאוד.השרות איטי - גם שישבנו שם וגם שהזמנו בטלפון אמרו... שיהיה מוכן תוך רבע שעה כשהגענו לקחת חיכינו עוד רבע שעה - חבל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaron - תמונה
yaron 5 ביקורות
4.7
17/04/07

מושלם!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/04/07

הגענו זוג הורים + ילדה לארוחת צהריים ונהננו מכל רגע.המנות היו גדולות, נפלאות וטעימות מאד.הקינוח היה מדהים (מרק שוקולד) - מומלץ מאד!!!שירות נפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/02/07

לטעמי המסעדה הטובה ביותר באילת. פשוט חייבים להגיע, השירות אישי ומקצועי, הקוקטיילים נהדרים, האווירה מצויינת ועל האוכל פשוט אין מילים.תנסו את המנה עם החלב קוקוס, פשוט חובה!!תודה לעופר... ודרור המקסימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/02/07

הגענו אחרי המלצה של חברים והופתענו לטובה. אנחנו נופשים באילת מידי שנה ובדרך כלל מתאכזבים מהמסעדות בעיר. האוכל מצויין, השירות ברמה גבוהה יחסית והצוות מקצועי ואדיב כמו המלצר שפשוט דאג... למלא אחר כל בקשה שלנו במהירות ואדיבות. רואים שמשקיעים בשירות בג'ינג'ר! אגב, על האוכל כבר דיברתי, פשוט חובה. אנחנו בטוח נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיקי - תמונה
מיקי 3 ביקורות
4.3
09/02/07

מדהים מדהים מדהים.עיצוב מגניב ומראה על איכות, המארח זוכר פרצופים והמלצרים סבבה.המנות מדהימות ושוות כל שקל, מאוד מומלץ על מוחיטו תאנים - המשקה הכי מגניב ולגבי המנות אי אפשר לטעות. בכל... פעם שאני באזור אני הולך לאכול שם וגורר את מי שאיתי - עד עכשיו כולם נהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/01/07

אני תושבת הרצליה ונופשת לעיתים די רחוקות באילת. במלון המליצו לנו על המסעדה ואמרנו שננסה. הלכנו בלי ציפיות גבוהות, הרי זוהי אילת ואני חייבת חייבת חייבת לכתוב ע"מ שכל מי שאוהב הרפתקאות... קולינריות יהנה כמוני וכמו בעלי. האוכל פשוט תענוג - כל החוויה שם הייתה נפלאה. נהנינו לשבת, המלצרית הייתה עם האצבע על הדופק, כל הארוחה דאגה שיהיה נעים, המנות הגיעו מהר והיו מוצלחות בצורה יוצאת דופן. בעלי הזמין את הסטייק היפני המעולה ואני אכלתי מנה חלומית של פרידה עטופה בבצק פילו עם רוטב שרימפסים. פשוט תנסו - אם לא תאהבו ידאגו לפצות אתכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/12/06

כשרעבים ומחפשים מקום לשבת ולהרגיש שלא מסתכלים עליכם באופן חודרני או לתוך הצלחת שלכם, זה המקום...גינג'ר... אי אפשר לשבת פעם אחת ולא לבקר בפעם השנייה הן מבחינת האוכל, הן מבחינת האוירה והן... מבחינת השירות.בדרך כלל יושבים וטוענים שהאוכל לא מצדיק את המחיר שהוצאנו... שימו לב במסעדה הזאת כל שקל שווה את מה שמקבלים.כל הכבוד ג'ינג'ר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 6 ביקורות
4.3
29/11/06

בעקבות יום הולדתו של החבר ירדנו להתפנק באילת. אחד העובדים של המלון המליץ לנו על המסעדה וטוב שכך. מרגע כניסתנו ועד שיצאנו נהנינו מכל רגע. התקבלנו בפתיחת דלת, התפנקנו על הבר בקוקטיילים... שמימיים (קפירינייה ליצ'י מטורפת!!!) והאוכל מושלם - לכל מי שיגיע למסעדה תשאלו על הסטיייק היפני ועל המנה עם החלב קוקוס, פשוט אומנות. תודה למלצרית המקסימה אדוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה