נגישות
נגישות

ג'ינג'ר ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

115 ביקורות וחוות דעת על ג'ינג'ר

Naor - תמונה
Naor מבקר מתחיל
סביר. לא לאניני טעם
3.0
12/06/16

הגענו ביום חג המשפחה .אמרו לנו שאין טונה פשוט חסר. וגם אין אבוקדו לא בשל. ועל ילוטייל לא שמעו...אז ויתרתי על הטטקי טונה לסטרטרס אנחנו אוכלים בהרבה סושיות ולדעתי המחיר יקר יחסית לאוכל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
נהדר
4.5
01/03/16

ג'ינג'ר היא המסעדה האהובה עלינו באילת בוודאות ואולי בארץ בכלל. בכל ביקור אנחנו מגיעים לפחות פעמיים בעיקר בגלל מרק הטום יאם הנהדר. יש להם עיסקיות משתלמות בכל ימות השבוע, כולל שבת,... והאווירה נהדרת. הסושי טרי ומוקפד וכל מנות האורז/נודלס גדולות מאוד (מתאימות ל-2 סועדים). השירות לאחרונה קצת חובבני ואיטי, אבל למרות זאת האוכל מפצה על כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
paniryi - תמונה
paniryi מבקר מתחיל
אוכל ושירות מעולים
4.3
30/01/16

מסעדה אסיאתית מעולה. קראתי חוות דעת ולכן הגעתי למסעדה. אני אשתי ו-2 ילדות בנות 9 11. אוכל ממש טעים ואני בדרך כלל נוטה להיות בקורתי. מנות גדולות וטעימות בטירוף. גם הילדות מאוד נהנו כולל... מהקינוחים. אני אישית הזמנתי מרק טוםים ואוכל ים שהיה טעים וטרי ברמות . אשתי הזמינה עוף ונהנתה מאוד והילדים בכו שהם רוצים לחזור שוב. ממליץ מאוד . לגבי המחיר . סביר . כאשר מזמינים עסקיות יוצא משתלם. כולל קינוח 300 שח לארבעתינו. כיף גדול שרוצים להתפנק

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
טום-יאם (יאם יאם)
3.8
24/10/15

לצערינו המסעדה הפסיקה את חברותה חבר טעמים. למרות זאת, יש להם עיסקיות גם בשבת. אנחנו לקוחות חוזרים בכל נסיעה לאילת בעיקר בגלל מרק הטום יאם שאין דומה לו בשום מסעדה אסיאתית בתל אביב. לצערי... השיורת בבקירור האחרון היה לא טוב, לקח המון זמן עד שהמלצר ניגש ועד שהמנות יצאו. המסעדה הייתה מאוד עמוסה וזה היקשה על הסועדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meital Sahar Ovadia - תמונה
Meital Sahar Ovadia 28 ביקורות
מושלם!!!
5.0
18/07/15

הזמנו 2 רולים של סושי: ספיישל פירות ים וספיישל סלמון. הזמנו גם מנה של ג'אווה בקר. האוכל היה מצויין. מרגישים את הטריות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ester - תמונה
Ester מבקר מתחיל
פשוט אכזבה!!!
1.3
12/11/14

נתחיל בזה שהמנת פרגיות לפתיחה הוגשה פושרת על גבול הקרה, הפאד תאי הוגש באופן אנמי לחלוטין וחסר טעם אם לא הייתי מוסיפה טריאקי וסויה כנראה שהמנה הייתה חוזרת למטבח כמו שהיא הובאה, שירות... מזעזע, הושיבו אותנו לייד חלון אטום וכשביקשנונלעבור אמרו שהשולחן שמור וכדעזבנו את המסעדה הוא עוד היה פנוי, לא ניגשו לשאול אם הכל בסדר והאוכל טעים פשוט זוועה. אני ובן זוגי הלכנו ל״ארוחה רומנטית״ וגילינו מקום שנוגד את כל הציפיות! לא מומלץ בכלל. ובנוסף הצלחות היו מלוכלכות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yoav - תמונה
Yoav 9 ביקורות
אוכל טעים, שירות אדיב.
3.8
01/11/14

הזמנתי מנה טבעונית, הייתה מעולה. לצערי באמצע המנה גיליתי כמה חתיכות בשר ולאחר הרבה התנצלויות קיבלתי את המנה חינם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Boaz - תמונה
Boaz 2 ביקורות
אוכל לא טעים במסווה של מסעדה טובה
2.3
16/10/14

הכל נראה טוב: העיצוב, השירות, התפריט. אבל כל מה שהזמנו היה פשוט לא טעים. מנת ה-"שרימפס אונג טונג" היתה פשוט שרימפס בבריכה של שמנת, ובמרכז אורז כל כך בלי טעם שאפילו הילד הקטן שלנו הסכים... לאכול אותו (וזו לא מחמאה). הזמנו גם מנה בשם "ג'אווה" - כנ"ל. היו ירקות, אטריות, אך ללא תיבול כמעט. פשוט לא טעים. גם מנת הקלאמרי המטוגן, שהיתה סבירה, הגיעה על מצע של ירקות ללא כל רוטב. כשאלנו את המלצרית לפשר העניין ענתה שזה רק קישוט ולא אוכלים אותו. לנו זה היה מוזר. אגב, כל המנות מתומחרות גבוה מאוד, בערך 100 ש"ח למנה. גם אם היה עולה חצי עדיין היינו מאוכזבים. בקיצור: חוויה בהחלט לא קולינרית. מאוד לא מומלץ מבחינתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרינה - תמונה
מרינה 128 ביקורות
נהדר
5.0
06/10/14

לא ציפינו להיתקל באוכל ברמה כזו באילת. המנות לא נופלות בדבר מהמנות המקבילות במסעדות תל אביב, ובמחירים שפויים יותר. הסושי טרי ומושקע ומנות המוקפץ מקוריות מאוד. ממליצה במיוחד על מרק... הטום-יאם, שכמוהו לא טעמנו קודם. גם הקינוחים שראינו שמוגשים, וטעמנו אחד, לא איכזבו. בהחלט נשוב בביקור הבא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה לוזון - תמונה
מאיה לוזון 10 ביקורות
מוקפצים מעולים ומנות ענקיות!!!
4.5
08/08/14

אחלה אוכל ושירות מצויין. המנות ענקיות ולכן אפשר להזמין 2 מנות ל3 סועדים. השירות היה חביב מאוד ובדקו אם הכל בסדר אצלנו לעיתים תכופות. המקום היה נקי מאוד, וניכרת השקעה במקום ובמנות. מקום... מצויין לנסות כאשר אתם באילת.

עוד פרטים
הוספת תגובה