נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9379369 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בחיפה

טאיפיי בחיפה
חיפה
מסעדה אסייאתית
הזמן שולחן
ראסיף 33 בחיפה
חיפה
ביסטרו
הזמן שולחן
אווזי חיפה בחיפה
חיפה
מסעדת בשרים
wok street בחיפה
חיפה
מסעדה אסייאתית, כשר
ג'ירף חיפה בחיפה
חיפה
מסעדה אסייאתית
הזמן שולחן
פרנג'ליקו בחיפה
חיפה
מסעדה אסייאתית

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

10 ביקורות וחוות דעת על צ'יינה ביי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
osnatpel - תמונה
osnatpel מבקר מתחיל
שירות גרוע,מנות קטנות ומחיר שלא מצדיק אותן
1.8
12/07/19

ביום חמישי (11.7.19) בשעה 19:30 בערב הגעתי עם בעלי למסעדת צ'יינה ביי במלון ביי ויוו בחיפה לאחר שהזמנו מקום במסעדה. ברשותנו היה גרופון שרכשנו לארוחה זוגית. כאשר הגענו למסעדה והתיישבנו,... המלצרית הגיעה אלינו והסברנו לה שיש לנו גרופון. היא לקחה אותו מאיתנו, שמה ליד המחשב (של ההזמנות) והלכה לעיסוקיה - ללא התייחסות אלינו. לאחר כמה דקות הגיע (כנראה) מנהל ושאל את הזוג שישב לידנו ואותנו האם מטפלים בנו. השבנו לו שיש ברשותנו גרופון ואמרנו לו שהגרופון ליד המחשב. המנהל לקח אותו ושאל איזה מרק נרצה (חלק מהגרופון). הזמנו את המרקים שמגיעים לנו והם הגיעו לאחר זמן סביר. אחרי כמה דקות - המלצרית הגיעה עם סלט כרוב (ששוחה במיץ) ולא שאלה על שאר ההזמנה שמגיעה לנו. לאחר כמה דקות שוב הגיע המנהל וביקשנו ממנו את האגרול. לאחר כרבע שעה - הגיע בשעה טובה האגרול. הבנו שכדאי לנו לעשות הזמנה מיד של המנה העיקרית מכיוון שהכל לוקח זמן ואף אחת משתי המלצריות במקום לא טרחה ליצור קשר עין או לבוא ולקבל הזמנה. לאחר כמה דקות טובות בהן ניסינו לקרוא לאחת המלצריות, אחת מהן הגיעה ולקחה הזמנה – הזמנו עוף בשומשום ובקר עם פקאן. כעבור בערך רבע שעה - קיבלנו את העוף בשומשום (מנה קטנה שמביישת מסעדות רציניות) ורק לאחר כעשר דקות קיבלנו את מנת הבקר. שכחנו לצערי שמגיע לנו גם אורז במסגרת הגרופון ולכן ביקשנו שיארזו לנו יחד עם מה שנשאר ממנות הבשר. כאשר ביקשנו מהמלצרית להזמין קינוח (שגם הוא מגיע לנו במסגרת הגרופון) - היא טענה "שהמטבח עמוס והיא לא יודעת כמה זמן ייקח להכין את הקינוח" ונתנה לנו הרגשה שאין טעם שנזמין. בסופו של דבר עזבנו את המסעדה נסערים ומבלי שהזמנו קינוח וכך למעשה לא ניצלנו את כל הגרופון שעליו שילמנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
rubi - תמונה
rubi מבקר מתחיל
שירות מזעזע !!!
1.5
05/07/19

הגענו למסעדה כמה משפחות והזמנו מנות עיסקיות. אישתי בהריון, ובמנות העיסקיות היו מנות שאסור לאישה בהריון לאכול כמו המרקים שיש בהם ביצה לא מובשלת ואגרול שיש בו נבטים שלא מומלצים לאישה... בהריון לאכול, בקשנו להחליף רק במנה שלה את האגרול או המרק שאסור לה לאכול למרות שהיא מאוד אוהבת בסלט סיני שלא נמכר בעיסקית ונתקלנו במלצרים אטומים שבקור רוח אמרו שאי אפשר, התשובה שלהם היתה שתשדרג את המנה ותוסיף עוד כסף. זו היתה גם התשובה של מנהל המשמרת.הציפייה היתה שיפעילו קצת שיקול דעת, שהתחשבו באישה בהריון וכן יחליפו. אחת המנות הגיעה בלי הרבה רוטב, שביקשנו לשפר את המנה עם עוד רוטב נעיננו שאי אפשר... אחד הסועדים האחרים שהיה איתנו הזמין אותה מנה בדיוק והיא היתה מלאה ברוטב. בקיצור יחס קר ומזלזל מכל המלצרים, וראשם מנהל המשמרת שתוך כדי שדיברתי איתו ואמרתי שאני לא מרוצה קיבל שיחת טלפון פרטית ופשוט נעלם !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל שקד - תמונה
יעל שקד 3 ביקורות
מסעדה שהיתה טובה מאד והפכה לגרועה ביותר
1.5
30/08/17

המסעדה היתה אחת הטובות בחיפה בגלגול הקודם שלה במלון נוף. מהרגע שהבעלות השתנתה המסעדה ירדה באיכות וברמה לגמרי. ככ מצער שהם לא שמרו על הרמה. גם איכות האוכל ירדה גם האווירה הפכה לזולה... וצעקנית והשירות בכלל ירד לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עפר - תמונה
עפר 35 ביקורות
אחת המסעדות הטובות בחיפה
4.8
16/04/14

אחרי מספר פעמים כבר הפכנו ללקוחות קבועים שחוגגים במסעדה ארועים משפחתיים או סתם שרוצים להתפנק בארוחה סינית מצוינת. האוכל מצוין,טרי, טעים, והשירות נהדר. אם לא לוקחים עסקיות המחיר עלול... להיות יקר במקצת. חשוב להזמין מקום מראש בימי שישי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
לא משהו
2.8
18/10/13

היינו אתמול המקום נשאר מיושן הזמנו 2 עסקיות ערב בעלות של 90 שקל כל עסקית. האוכל סביר ולא יותר מזה. אין שום חידוש באויר ונראה שהמסעדה בתוך המלון נתקעה אי שם בשנות ה 70. ביקשנו לשבת... במקום מואר יותר בהתחלה אולם האחראי אמר שהמקום תפוס והוזמן. בסוף הערב אף אחד לא הגיע למקום וגילינו שמרחו אותנו. בקיצור אוכל סביר, מקום מיושן. לא להיט בקיצור

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
אווירה עממית
1
נוף מדהים
0
קינוחים מעולים
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
0
אווירה כפרית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-8354311

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה