נגישות
נגישות

דקס ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

239 ביקורות וחוות דעת על דקס

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/12/09

במהלך שהותנו בצימר בצפון התלבטנו היכן לאכול, הגענו בחמישי בערב אחרי שקראנו המלצות באתר. התקבלנו ע"י צוות מקצועי וחביב, האוכל היה מדהים ואיכותי. הקפדה על הגשה אסתטית. אני הזמנתי אנטריקוט... שהוגש בליווי בטטות מתוקות ופטריות, אחד הטובים שאכלתי. זוגתי הזמינה פילה סלמון וכבד אווז. הגיעו מנות מכובדות ומעוצבות.ראוי לציין כי האווירה הייתה מאוד נעימה וחמימה. מומלץ מאוד, תמורה הוגנת לכסף. כל הכבוד לשף .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/12/09

הגענו 10 אנשים לפני מספר ימים בכדי לראות על מה כל המהומה! ואכן - יש על מה... השרות - הטוב ביותר שהוענק לי בימי חיי!!! המלצר ששירת אותנו היה מדהים !!! המלצותיו היו מצוינות ולא בכדי למכור... ולהרוויח כמה שיותר טיפים!!! תפריט היינות שלהם הוא מהמרשמים שנראו בארץ האוכל היה נדיר! מיוחד להפליא! שווה כל שקל! במיוחד האנטריקוט וכבד האווז שהיו הטובים ביותר שאכלנו בחיינו, (ואכלנו הרבה) והמחיר - אחרי כל הדיבורים ציפינו לצאת בנזק! נא לא להיסחף... בהחלט מחירים סבירים ומקובלים!!! העצים והנרות בכניסה מוסיפים לאווירה! בהחלט חוויה מענגת

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 4 ביקורות
4.3
04/12/09

פשוט מצויין ללא גינונים מיוחדם. איכלו ותהנו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/11/09

בחיפושי אחר המקום המתאים לירוות נחת ולהיתפנק באוכל מוסיקה יין ושירות מקצועי מצאתי סוף סוף את המקום בו יש שילוב נדיר של כל אלה העושים לי טוב.מסעדת הדקס בהחלט המקום הראשון שאמליץ עליו למי... שמעוניין בכל המוזכר לעיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/10/09

היינו בפגישה עיסקית, ישבנו בשולחן העץ המדהים שלהם. המסעדה היתה מלאה עד אפס מקום ועדין המנות הגיעו בזמן,והיו מאוד טעימות המלצרים היו תמיד זמינים. היינו ונחזור שוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/10/09

אתמול ביקרתי במסעדה בפעם הראשונה שלי עליי לציין כי היה פשוט נהדר. המקום מאוד יפה נקי ומושקע אוירה נוחה ונעימה מאוד, השירות של המלצרים הוא מקצועי ואדיב מאוד האוכל הוא מצוין, פשוט אין לי... מילים. הכול טעים להפליא . ממליץ בחום רב. אחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
07/10/09

הכרתי את המקום כמשהו יותר איכותי הייתי שם השבוע והתאכזבתי מחירים יקרים מאוד 393 שקל - 3 איש הזמנו 2 ראשונות(70 שח)+ צלע +כתף טלה לכל סועד(78 שח)+ בקבןק שתיה גדול(20 שח)+ 3 תה(30)+ קינוח... פנקייק(49 שח) כמו כן הזיזו אותנו מהשולחן כי טענו שמוזמן אבל המסעדה היתה חצי ריקה וכמו כן היינו בשעה 17 ולא בערב או צהריים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
03/10/09

היה פשוט נפלא ותודה לכל הבאים במלאכה פעם ראשונה שלנו ואין מה לדבר האוכל היה מעולה - טעים, נוגע בפשטות אבל עשוי בדיוק.(רואים כי חומרי הגלם הם מהמשובחים שיש) האווירה הייתה מאד נעימה... השירותשל המלצר שלנו היה מקצועי אך מפנק בקיצור- חוויה שווה אני ממליץ בחום לכולם לנסות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/08/09

היינו במסעדת הדקס באחד מערבי השבוע שעבר לארוחת ערב ורצינו לציין את החוויה המדהימה שעברה עלינו שם. האוכל הוא מאוד טעים, מקומי ומאוד מקורי, אך עם זאת האווירה שם מבחינת מקצוענות השירות היא... כמו באירופה- שירות מעולה עם מלצרים מקצועניים ומאוד אדיבים. לסיכום- חוויה מדהימה מהרגע שנכנסים למסעדה דרך האוכל המעולה והשירות המקצועני! ( חובה לטעום את כבד האווז שלהם פשוט מדהים) מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
08/08/09

...לא סתם אומרים על מסעדת הדקס כי היא אחת המסעדות הטובות בארץ!!! ביום שישי האחרון, התארחנו אני, בעלי וזוג נוסף. כולנו כאחד היינו מרוצים הן מהשירות המפנק והמקצועי, מהמנות המדהימות (ויש... לציין שאכלנו בהרבה מסעדות טובות בעולם ..), מהאווירה הנעימה ומהסטנדרט הגבוה של כל האמור לעיל. יישר כח מסעדת דקס! היה מעולה! נמשיך לבוא ולהמליץ עליכם בכל פה!

עוד פרטים
הוספת תגובה