נגישות
נגישות

צל תמר ביקורות וחוות דעת - עמוד 21

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על צל תמר

 - תמונה
2 ביקורות
4.0
20/05/07

היינו אתמול 15 נפשות לארוחה משפחתית חגיגית. נהנינו מאד. הזמנו מבחר גדול של מנות ראשונות, מנת ילדים, סטייקים, דגים, תבשיל בשר ושלל קינוחים והכול היה טעים ובאיכות גבוהה. האוכל הגיע... במהירות , הוגש בנעימות וביד רחבה. בקיצור תמורה מלאה לכסף ומקום יפהפה. הפתעה נעימה לכולנו. כה לחי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
20/05/07

באנו בלי להזמין מקום ביום שישי, שלוש זוגות, רוב המקומות במסעדה היו תפוסים או מוזמנים והמארח ניסה והצליח להשחיל אותנו לשולחן ובהצלחה רבה, ומכאן דברים רק המשיכו והשתפרו, מלצרים חמודים... ודואגים, אוכל טעים ואווירה למרות שהיה מלא נעימה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/05/07

ישבתי עם חבריי ביום שני בערב והמסעדה הייתה מלאה. דבר ראשון הוא הנוף, ישבנו במרפסת והאווירה הייתה נעימה וחמימה, דבר שני וחשוב מאוד הוא האוכל, גם המנות הראשונות וגם העיקריות הגיעו בזמן... והיו נפלאות, דבר שלישי ולא פחות חשוב- השירות, היה מקצועי והמלצרית שלנו הייתה חביבה להפליא. פשוט נהנינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
05/05/07

אנחנו זוג שאף פעם לא מתלונן במסעדות אבל הפעם זה היה מוגזם. הגענו ליום נישואין שמחים ומאושרים ויצאנו משם מאוכזבים וממורמרים מאי פעם. זה התחיל שחיכינו למנות הראשונות קרוב ל-25דקות!! ויש... לציין שהיו חמישה שולחנות במסעדה ולבסוף קיבלנו מנות ראשונות שבכלל לא הזמנו! החלטנו לוותר ולהזמין פילה יען וסטייק אנטריקוט. האנטריקוט עוד היה סביר, אבל הפילה יען היה חמוץ מאוד וקשה. המלצרית שהיתה חביבה מאוד קראה למנהל שהיה חסר סבלנות לחלוטין ואמר לנו ואני מצטט: "אם לא טוב לכם אתם יכולים מצידי ללכת". אני אשאיר לכם את ההחלטה אם ללכת לשם או שפשוט תחפשו מקום אחר שמכבד את הסועדים אצלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/04/07

גם אנחנו הגענו רעבים ואפילו יותר מזה. גם אני הגעתי עם 2 ילדים (אחי וחברה שלו), עד כאן נשמע מוכר. אז זהו שלא. המנות הראשונות (פטה כבד ופטריות ממולאות) הוגשו בדיוק בזמן וקצרו שבחים, המנות... העיקריות ( 3 המבורגרים) הגיעו במצב צבירה יותר ממעולה ושרדו על הצלחות לא יותר ממספר דקות מועט (חברתו של אחי ידועה כבעלת נטיות לצימחונות) וכשכבר חשבנו שיותר טוב לא יכול להיות הגיע הקינוח: קרם ברולה בשילוב תותים שהכריע סופית כל מי שניסה לשמור על דיאטה. כמובן שכל המנות הנ"ל הוגשו בזמן הנכון ותוך יחס נעים אך לא חונק של המלצרית, שיר. בקיצור, שוב "צל תמר" עשתה זאת ובגדול. נחזור ובהרכב גדול יותר (ההורים מקנאים)!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
17/04/07

הגענו רעבים, עם 2 ילדים קטנים בשבת אחה"צ, המסעדה לא היתה מלאה. חיכינו 45 דקות למנות העיקריות!!! קראנו למלצרית מיליון פעם ולבסוף גם לאחראי המשמרת, שרק מלמל משהו בשפה בלתי ברורה. לא... התנצלות ולא פיצוי, כלום! בסוף הגיעו ההמבורגרים שהזמנו כשהם במצב צבירה חי, פשוט בשר נא. נאלצנו להחזירם אחר כבוד למטבח, ונסנו על נפשינו משם. שירות מזעזע ויחס מחפיר, מחירים בלתי מוצדקים ומנות ילדים מגעילות למדי. שום מסעדה שקצת מכבדת את עצמה, לא היתה נותנת לאורחים לצאת ללא לפחות התנצלות, שלא לדבר על פיצוי. פשוט בושה וחרפה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
29/03/07

הגענו לצל תמר עקב המלצה מחבר ופשוט נהנינו. האנטי פסטי סוף הדרך הפטריות נהדרות האנטריקוט ממש חמאה נמס לי בפה [לא לבקש מידה עשויה מידי]. המלצר אם אני לא טועה היה ענבר. נחת רוח היה מנומס... נתן שירות אדיב אני אומנם לא בוחן מסעדות מוסמך אבל נהניתי שם ממש [אני אוהב לאכול] והייתי במסעדה או שתיים. אני ממליץ בחום על צל תמר. תהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/03/07

הייתי לא מזמן, ואהיה שוב בקרוב... רק דברים טובים אני יכול לספר, כל מה שהזמנו היה טרי, טעים ומוקפד בתיבול, שירות חם, אוירה ביתית ואפילו משפחתית... נתראה בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shir_b - תמונה
shir_b 8 ביקורות
4.3
18/03/07

מסעדה כפרית באווירה חמימה ונעימה. תפריט מגוון ועשיר, אוכל מצוין מוגש בצורה אסטתטית, מנות טעימות ומשאירות טעם לעוד. חוויה קולינרית! מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/02/07

אני וחברותיי ישבנו באמצע השבוע בערב למסיבת רווקות. הזמנו לשולחן לביבות בטטה - מצויינות. בהמשך חברתי הזמינה סלט יווני שהיה גדול ועשיר אך טיפה תפל בטעם, הדבר טופל במהירות ע"י המלצרית... והאחראי משמרת (חתיך הורס), שהגיע לברר שהכל טופל. לסיום הזמנו קינוחים נהדרים ושתיה חמה שהגיעו במהירות לשולחן. מאוד התלהבנו מהמקום ומהשירות וללא ספק נגיע שוב וממליצים למי שלא היה, להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה