נגישות
נגישות

צל תמר ביקורות וחוות דעת - עמוד 19

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על צל תמר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/10/07

, חגגתי לבעלי יום הולדת 35 ב: 12/10 האוכל, השירות, האווירה, היה 10 שווה לנסות. מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
05/10/07

אכלתי שם עם אחיות שלי והיה פשוט נהדר אוכל טעים ומפתיע בקיצור היה אחלה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
02/10/07

לפני כחצי שנה הייתי נוהגת לשבת בצל תמר ולהתענג על המנות, על הלביבות בטטה הנפלאות, פטריות ממולאות מדהימות,אנטיפסטי מגוון ומלא בכל טוב ואלו רק מנות ראשונות. אך לצערי צל תמר החליפו את השף... וצוות המטבח ועכשיו האוכל הרבה פחות טוב, אפילו הלחם לא כמו שהיה- בבקשה תחזירו לי את הלביבות שהיו כל כך טעימות והאנטיפסטי שהיה מושלם.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
01/10/07

באנו מתים מרעב ויצאנו שבעים בהחלט. האווירה נעימה והשירות מקסים המחיר בסדר מומלץ מאוד אך החיסרון היחיד:רועש מואד אי אפשר לשמוע אחד את השני זה קצת נורא!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/09/07

השירות - מדהים!!!! האוכל - מדהים!!!! מי ששנמצא באיזור ולא אוכל שם פשוט מפסיד!!!!חוויה קולינרית מדהימה!!!! תודה... יניב ועינב

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרים - תמונה
אפרים 7 ביקורות
4.0
21/09/07

כתושבי המרכז שמענו בעבר על המקום אך השבוע ביקרנו כאן לראשונה. היו לנו ציפיות גבוהות - ולא התאכזבנו. היינו 4 והלכנו על עסקיות. למרות המגבלה שזה מציב בבחירה, המגוון מספיק גדול בכדי להינות... ממבחר בשרים/דגים ופירות ים. מעבר לאוכל האיכותי יש לציין את האווירה הנעימה והסביבה הכפרית היפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
19/09/07

במהלך טיול שלי עם בת זוגתי, הגענו ל"צל-תמר" לקינוח, המלצר שתחילה נראה חביב, במהרה עבר את גבול "המלצר הנחמד" למלצר המתלקק. המנות לא תואמות את השמות שנבחרו להם ע"י צוות ההיגוי של... "צל-תמר". כשנשאלנו איך המנות, (לאחר שהמתנו כשעה, אני מזכיר -רק עבוק קינוחים) לא היה לנו נעים להתלונן למלצר על כל מה שהוזמן אז החלטנו לציין כי רק המילקשייק מקופלת ממש גרוע, וטעמו רחוק אלף שנות אור מטעם מקופלת, הטעם היה של גלידת וניל שהומסה (שייק שהוזמן לאחר שהמלצר טען שהוא מהמוצלחים ביותר במקום) . אולי השייק טעים לאוהבי הווניל, אך לא לאלו שאלרגים לווניל המלצר התעלם מתגובתנו כלא הייתה. כנראה שהמלצרים עובדים על שיטת "מצליח" :הם שואלים איך המנות?, טעים ? אם הלקוח עונה בחיוב, סימן שיהיה טיפ יפה, אם לא, לא נורא-מתעלמים (העיקר הניסיון) השארנו את שייק כפי שקבלנו אותו, שילמנו עבורו (ציינתי כבר שהמלצר הפך עורו והתעלם גם ממראה השייק המלא בזמן לקיחת כרטיס האשראי)והשארנו טיפ לפי המקובל (רק בגלל שאשתי לחצה עלי) . בקיצור המקום אולי מתאים למקומיים שמכירים את האינציקלופדיה של המקום ויודעים לפענח את טעם המנות לפי שמות המנות (מקרה דומה היה עם הטארטטן בננות- ממש לא מומלץ להזמין, את זה אני רושם כאדם שאוהב בננות בכל דרך אפשרית לאכילה ) בכל מיקרה בעלת הצימר שהמליצה לי על המקום לא תמליץ יותר לאורחיה על "צל-תמר" .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/09/07

היינו בנופש בכינרת וקפצנו לאכול על סמך המלצה של חברים ש"תמיד נכנסים למסעדה הזו כשהם בטיול באיזור". האוכל מעולה, האוירה מקסימה והשירות מצויין. למנה ראשונה הזמנו אנטיפסטי שהיה מגוון ומאוד... טעים ולמנה עיקרית הזמנו קדרת בקר וירקות שהיתה חלומית - בשר נימוח ורך ובטעם נפלא! וזו לא מנה שהיינו מזמינים בדר"כ אבל המלצר אמר שהיא "אף פעם לא מאכזבת"...והיא אכן לא אכזבה. לא היה לנו מקום לקינוח. המנות לא יקרות ומצוינות. השירות היה מקצועי וטוב. ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צבי - תמונה
צבי 8 ביקורות
4.3
13/09/07

אוכל מעולה, שירות יוצא מהכלל. מחיר סביר. מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ezri - תמונה
Ezri 7 ביקורות
4.7
09/09/07

המסעדה גדולה, יפה ומיוחדת. בפנים יש תקרה מעץ ואוירה טובה וחמה. האוכל מעולה והמחירים בסדר. השרות פשוט מעולה. קשוב ונחמד. יש גם אזור חיצוני עם צמחיה וזולות מגניבות. מסעדה ממש מומלצת. לא... פלצנית עם אוכל מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה