נגישות
נגישות

צל תמר ביקורות וחוות דעת - עמוד 20

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

240 ביקורות וחוות דעת על צל תמר

AMIT - תמונה
AMIT 6 ביקורות
5.0
23/08/07

בתור מי שמכיר היטב מסעדות בת"א- חובה לנוסעים צפונה לבקר בצל-תמר. רמה של מסעדה יוקרתית במחירים סבירים, אתם קולטים בקבוק יין ב-55 ש"ח! מנות ראשונות ועיקריות חלומיות!!! מנות אחרונות... סבירות, וכאמור גם המחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/08/07

מקום נחמד סולידי שקט אוכל סבבה שירות לא רע פחות טוב מפעם אבל חויה מומלצת

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון ומלאני - תמונה
שרון ומלאני מבקר מתחיל
2.7
06/08/07

יש כאן , דווקא ביקרות רעה . אז מי שרוצה באמת לדעת שיקרא: לפני שבוע בערך חל חג אהבה, אני ואשתי יצאנו לחגוג אותו כמו כל שאר המדינה , אנחנו תושבי הצפון , לכשהגענו , המלצרית ניגשה , שאלה... מה נזמין לקחה את ההזמנה , והכל היה בסדר עד הקינוח , לאחר שהמתנו זמן רב עם הצלחות על השולחן ( ולא היה לחץ!!!) הגיע המלצרית פינתה , הזמנו קינוחים , ועז חיכינו , וחיכינו ... אחרי זמן מה, שאלנו לגבי הקינוחים ..והמלצרית אמרה : " את הסופלה ,אנחנו מכינים במקום ,אז תמתינו בבקשה!" ...חיכינו זמן מה , לבסוף הגיע המנה המיועדת שיכולה לבייש כל שף מיקצועי, הגיע צלחת בגודל של פלטה , כשבקצה שלה , אם מסתכלים ממש טוב ניתן היה לראות סופלה קטן וחמוד אם כדור גלידה קטנטן , יש לציין שהצלחת לא הייתה מעוטרת , איזה מעוטרת ,, אפילו עלה קטן לקישוט לא היה מה שעוד יותר גרם למנה להיות קטנה , אני הזמנתי שלושה כדורי גלידה , ושגם שם מצאנו שערה!!!, דווקא לא זה מה שהרגיז ...אלא דווקא הטיפול של מנהל המשמרת , שניגש הסביר , לקח את המנות והלך , ככה שנשארנו בלי טעם מתוק בפה , בלי קינוח ...והרגשה לא נעימה. מן הסתם , ציפנו למנה חדשה, או פיצוי כל שהוא שגם לא הגיע בכלל , אני גם אציין שאנחנו חברי מועדון במקום, מה שעוד יותר הפתיע , זה שבסוף החשבון ניסו לחייב אותנו במשהו שלהזמנו בכלל !!! על כן זאת דעתי על המקום , אותי ואת אשתי ,הם בטוח לא יראו עוד פעם בחיים!!! וגם כל החברים שלי, ואנשים שעובדים איתי ...אולי בגלגול הבא ..נבדוק אותם שוב ....!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naomi וGilad - תמונה
Naomi וGilad מבקר מתחיל
4.3
04/08/07

אנחנו לקוחות קבועים שלכם והתפריט החדש פשוט מדהים הרבה יותר נעים לעין מהקודם הדברים יותר טעימים המחירים בסדר גמור המנה החדשה של פסטה סלומון מ-ד-ה-י-מ-ה !!!! בהצלחה לשף החדש התחלתה... ברגל ימין !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/07/07

מסעדה מצוינת, אוכל מצוין ואווירה רומנטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
31/07/07

המנות מצויינות המחירים שווים לכל כיס.. מומלץ בחום מנות הפתיחה.. ומכולן.. האוירה מפנקת.. השירות קצת מבאס.. גם תמיד אין מקום.. צריך להזמין וגם המלצרים אדישים משהו.. ורק בסוף.. בזמן... הקינוחים מתעוררים ונחמדים.. חבל.. יש חנייה יש פינות זולה מדשאות ואפשר לבוא עם הכלב. בקיצור מתוך 10 המקום 9!! ושווה להגיע..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
27/07/07

אחת המסעדות הטובות, שנותנות את התמורה הטובה ביותר לכסף. גם טעים וגם שובעים. תמיד נהנים שם, אוכל פשוט ונהדר, אוירה טובה... מומלץ !

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי כהן - תמונה
תמי כהן מבקר מתחיל
1.3
03/06/07

אני אוכל אצלכם מדי פעם וביום שישי שלחתי אליכם 25 איש שהזמינו מקום מראש. לאחר שנתנו להם להמתין במשך שעה החליט מנהל המקום פשוט להעיף אותם מהמסעדה אחרי שעה וחצי של המתנה. וזאת מכיוון שהעזו... להעביר ביקורת על התנהלות הדברים. הביזיון שהיה שם אינו נתפס מבחינתי. אני המום ופגוע. לא יאומן שמי שמנהל את המקום שלכם יכול להתנהג בצורה כזו פראית וחסרת תרבות. הצעקות וסגנון הדיבור הבוטה של בעל המקום אינם שייכים לעסק שאמור לארח אנשים. בזאת תם עידן ביקורי במסעדתכם ואשתדל מאד להרחיק משם את חבריי ואנשים שיקרים לי. לא ייאומןיניב כהן - מושב שרונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/06/07

משפחתי ואני אכלנו צהריים במסעדה ופשוט היה.. איך אמרתם פה טעם "גן עדן", הכל נקי, מוגש יפה ואסתטי ולא היה שום פיספוס במטעמים שהזמנו. כמו כן, באותו היום היינו באירוע משפחתי באשדות יעקב שם... הקייטרינג היה של המסעדה וטעמנו עוד ועוד מטעמים מן המקום, ופשוט מ ע ו ל ה. מומלץ לכולם לעצור למנוחה וארוחה במקום תוך כדי הטיול ... מה גם - שלא יקר בכלל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטע וחיים - תמונה
נטע וחיים מבקר מתחיל
4.7
27/05/07

זה פשוט מאוד: אחלה אוכל, אחלה שירות, אחלה מיקוםבקיצור אחלה מסעדה! מקום נעים, שקט והאוכל מ-ע-ו-ל-ה...אל תשכחו להזמין את לביבות הבטטה (מושלמות)תהנו

עוד פרטים
הוספת תגובה