נגישות
נגישות

כרמא ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

114 ביקורות וחוות דעת על כרמא

yariv - תמונה
yariv מבקר מתחיל
ממולץ
4.5
22/02/16

ישבנו ביום שבת במסעדה אחרי שהתאכזבנו ממסעדה אחרת החלטנו לגשת לכרמא וממש היה טוב על אף הלחץ הגדול שהיה להם שם מצאו לנו מקום די מהר וגם האוכל לא התעכב יותר מידי והיה טעים ואפשר להבין את... התור שיש מחוץ למסעדה ....המלצה שלי היא להזמין מקום לפני שמגיעים

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד מבקר מתחיל
נהדר ומומלץ
5.0
19/02/16

חגגנו במסעדה אירוע בר מצווה לילד שלנו משהו בסביבות 40 איש כולם ממש ממש נהנו אוכל היה בשפע הכל היה באמת ממש ממש טוב ובמידה הנכונה למעט המוזיקת רקע שהייתה קצת גבוה לטעמי והייתי צריך לבקש... כמה פעמים שינמיכו מעבר לזה הכל היה ממש בטעם טוב קינוחים מעלפים מין מאפה שוקולד כזה עם בצק היה ממש טעים כל האורחים שלנו מסרו שממש נהנו אפילו פינקו אותנו ביין על חשבון הבית אבל לא הרבה שתו כי זה היה צהריים חוץ מזה אנחנו עוד נחזור לבקר את כרמא בסופי שבוע היינו באים יותר אבל אנחנו מהמרכז אבל הנוף שלכם שווה כל דקת נסיעה אז תודה רבה לכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיה - תמונה
מיה מבקר מתחיל
לא מומלץ בכלל - שירות מזלזל
1.0
09/01/16

האירוח במסעדה היה מלא טעויות - בלבול במנות, בקפה ועוד... אבל זה היה בסדר עד שהמארחת פשוט סילקה אותנו משם בטענה שהשולחן מוזמן. זה היה ללא התראה מוקדמת ו/או הודעה על כך בכניסתנו לבית... הקפה. כשפניתי לאחראי המשמרת בנושא - מנהלת המסעדה גילגלה עלינו עיניים בזלזול והתעלמה לחלוטין. יש דרך לעשות כל דבר - וזאת בהחלט לא הדרך. איני ממליצה על המקום. מי שלא יודע להתייחס ללקוחות שלו בכבוד - לא ראוי שישבו בו או שימליצו עליו. מה שבטוח - כף רגלי לא תכנס למקום הזה יותר! אני אוכלת בהרבה מאוד מסעדות ויחס מזלזל כזה אף פעם לא קיבלתי....

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלה - תמונה
רחלה 23 ביקורות
אוכל ברמה בינונית- הייתי מצפה ליותר
2.5
25/10/15

צהרי שבת, מקום כמעט בתפוסה מלאה. כמה שולחנות רועשים עם ילדים שהמבוגרים אינם מרסנים. ישבנו בפינה מעט חמה (המזגן לא היה מאד יעיל). כבדי עוף בפירה - אכילים אבל ללא טעם ייחודי. פילה מוסר... שהיה אמור להיות בחמאה: החוצאה לא הורגשה כלל, וכן לא היה שום - רק עשבי תיבול סתמיים. הטירמיסו ניתנה כבונוס על הצטרפות למועדון חברים. ניתנה בשבת (בגלל הבטחה טלפונית) למרות שחוקי המקום טוענים לבונוס רק ביום חול. זה לזכות המקום. טעם הקפה הורגש הייטב, אבל היכן האלכוהול בטירמיסו? ובכלל (לא רק בכרמא) המסעדות התרגלו להגיש "דגימת" טירמיסו בכוס - במקום נתח עוגה הגון על צלחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
צהריים נהדר בחג!
4.5
06/10/15

הגענו משפחה של 6 נפשות בחג סוכות הראשון והיה עמוס. היה מעצבן שהם לא מוכנים לשמור מקום אחרי השעה 13:00 בערך אבל הגענו בזמן בסוף. כל אחד הזמין מנה עיקרית וכולן היו מאוד מפנקות המנה של... הקבב כבש על טחינה וירקות בגריל הייתה טעימה במיוחד ומפנקת, הזמנתי איתה פירה וזה היה מעולה וחמאתי. גם המנה של הכריך פילדלפיה הייתה טובה מאוד והגיעה עם צ'יפס. מנת הפרגיות בטריאקי הייתה קצת מוזרה כי היא מגיעה על עצמות של עוף ולא הכי נעים לאכול אותה (עדיף שיפודים). השירות היה מאוד טוב למרות שהמקום היה ממש מלא והאוירה טובה ומשפחתית. המחירים סבירים, לא זול אבל התמורה לכסף ממש טובה! סה"כ נהננו מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ספי - תמונה
ספי 9 ביקורות
בסדר. הכל היה "בסדר"
2.8
10/08/15

חוץ מהנוף הנפלא, הכל היה רק "בסדר". השירות, האוכל, בסדר. לא היה שום דבר מיוחד שיגרום לי לחזור למסעדה. המנות שהוזמנו דומות מאוד למנות מקבילות שאני מכינה בבית, בלי שום ייחוד. קיבלתי... המלצות חמות על המסעדה, והתאכזבתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
חוויה מאכזבת
2.0
10/01/15

הגעתי למקום בעקבות זכרונות טובים מהעבר אבל כל מנה שהזמנו אכזבה. פוקצ'ה עם ירקות הייתה לחה ולא טעימה. חצילים שהונחו עליה הרטיבו את הלחם שקיבל מרקם לא נעים. פטריות על מחבט שחו בשלולית של... רוטב עם טעם לוואי לא נעים והיו טפלות ומשעממות. קרפצ'ו היה עבה וחסר תיבול. המנה היחידה שאהבנו היו שרימפס שהוכנו ברוטב שהיה עמוס שום אבל דווקא זה היה לטעמנו. שילמנו על הארוחה 200 ש"ח וזה נראה לנו קצת לא תמורה שווה לכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
irit - תמונה
irit 9 ביקורות
מסעדה מעולה
4.3
02/11/14

היינו כבר כמה פעמים במסעדה, כל פעם שעולים לירושלים. מסעדה טובה, אוכל מאד טעים ולא יקר יחסית. ממליצה לכולם.הערה קטנה, במסעדה צריכים לעשות משהו עם הזבובים שנכנסים בחלון הפתוח. מתכננת... להגיע גם מחר

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaaronp - תמונה
yaaronp מבקר מתחיל
מסעדה מצויינת
4.3
13/09/14

סעדתי במסעדה ונהינתי מאוד. האווירה על המרפסת העליונה מצויינת (אם כי קצת צפופה), והאוכל מצויין. מומלצת מאוד קדירת פירות הים והפטוצ'יני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אייל - תמונה
אייל 3 ביקורות
אוכל טוב שירות זוועתי
2.8
01/09/14

ארוחת צהרים סיום החופש הגדול. לא היה עמוס. השירות גרוע. המלצרית לא מסוגלת לתת שום פרט לגבי במנות. שתי מנות הגיעו לחלוטין לא לפי ההזמנה. מנהלת השירות ראתה שאנו לא מרוצים. לא הזיז לה.

עוד פרטים
הוספת תגובה