נגישות
נגישות

כרמא ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

114 ביקורות וחוות דעת על כרמא

zvika - תמונה
zvika 3 ביקורות
לא אחזור לשם.
2.5
25/12/18

הזמנתי מנת כבד על מצה פירה. המנה הגיעה ממש קרה, לאחר שהסבתי תשומת ליבה של המלצרית , נלקחה חזרה למטבח וחזרה כשהיא מחוממת לעניות דעתי במיקרו. המנה חזרה חמה אך טפלה ומיובשת והכבד היה רחוק... מנימוח. לגבי השרותים הגישה לשרותים היא מחוץ למסעדה כמעין שרותים ציבוריים והיתה ממש מלוכלכת. ממש היה על הפנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alona - תמונה
Alona 2 ביקורות
שירות מזעזע
2.3
03/11/18

אציין מראש - יכול להיות שזו חוויה חד פעמית שלא משקפת את המסעדה. אבל בחיים לא אקח סיכון לחזור לשם. הלכנו בשבת בצהריים. הזמננו מקום לחמישה. השולחן היו ערוך לארבעה. בקטנה, לא נורא. הגענו... עם שני ילדים קטנים, שהיו ממש צמאים אחרי הליכה בשמש. אחרי חמש דקות, אמא שלי הלכה לבקש מים מהבר, כי אף אחד לא ניגש אלינו. עדיין בקטנה, מסעדה עמוסה. המלצרית לקחה את ההזמנה, אחרי כמה דקות הגיעה עם השתיה. שפכה את הבירה... על השולחן, על הרצפה, על אבא שלי. קורה. כולנו בני אדם... קיללה בקול רם. מזל שהקטנה בת חמש, הניחה שהיא מתכוונת להביא לנו כוסמת... פחות מתאים. נעלמה. הגיע עובד נקיון. שטף את הרצפה. אף אחד לא ניקה את השולחן הספוג. ניגשתי למנהל המשמרת. שמע, אמר שיטפל בזה. לא ניקו את השולחן. החליטו להעביר אותנו לשולחן אחר. הניחו עליו סכום, שוב נעלמו. בינתיים הביאו את המנות שלנו, הניחו בתוך שלולית הבירה. וזהו. אחרי חמש דקות, העברנו בעצמינו את המנות המתקררות לשולחן הנקי. אחרי עשר - ביקשנו שוב את הבירה. שנשפכה. אף אחד לא ניגש לשאול האם הכל בסדר. סיימנו את הארוחה. בסופו של דבר, המארחת שאלה למה לא השארנו טיפ למלצרית. לא התנצלות, לא פיצוי, כלום. 🤦🤦🤦 אז - קורה שלא ניגשים מהר. קורה ששתיה נשפכת. בחיים לא נתקלתי בשירות כל כך גרוע, בלי קשר לשני אלה. האוכל... סביר. הריזוטו פירות ים היה נחמד, סלט יווני בסיסי אבל גדול, ההמבורגרים והרביולי אכילים ולא מרגשים. חשבון של 400 שקל לחמש מנות ושתיה. מקווה שלא חייבו פעמיים על הבירה 😆 אבל השירות הגרוע והזלזול המוחלט - priceless

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omri - תמונה
Omri מבקר מתחיל
מקום קסום עם אוכל מעולה ושירות מעולה.
5.0
07/09/18

האוכל היה משובח. השירות היה מעולה. הזמנו מנה של פסטה חונקי כמרים עם בשר טחון ומעל זה כיסוי בצק. מנה ענקית המספיקה לזוג. המלצרית התעקשה שלא נזמין מנה נוספת והיא אכן צדקה. הייתה לנו... חוויה קולינרית נהדרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ziv - תמונה
ziv 76 ביקורות
פשוט נהדר
4.3
20/07/18

מסעדה מצויינת מומלצת לארוחה משפחתית, אוכל מגוון וטעים מאד, אווירה נעימה, מלצרית חמודה ויעילה, מחיר סביר לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
מזעזע
1.0
11/04/18

מקום מזעזע. עובדים לא מסונכרנים. הזמנתי שייק עם חלב סויה, הביאו לי עם חלב רגיל ולא טרחו להגיד שנגמר החלב סויה במקום. סכנה לאנשים שרגישים, ובמקום להתנצל אמרו, רק עכשיו גילינו שאין חלב... סויה. אולי כדאי שתבדקו לפני שאתם מגישים לאלרגים. חוצפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 43 ביקורות
מסעדה טובה בעין כרם
4.3
03/03/18

למרות הביקורות הלא טובות, וגם ידידה טובה שאמרה שהמקום בינוני, הופתענו לטובה. אכלנו ארוחת ערב קטנה ביום שישי. קפרזה טובה, פוקצ'ה מצויינת, ושני סוגי דגים- מוסר ובורי, ששניהם היו טובים.... שירות ענייני נעים ויעיל. מחירים בטווח הגבוה אבל לא מאד יקר. שווה ביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
miri.vered - תמונה
miri.vered מבקר מתחיל
מיותר.
2.0
17/04/17

יקר. ממש לא שווה את המחיר. מנות ללא מעוף. מנות הילדים נוראיות. ומה זה המחיר לקינוח הזה??? פסטה של הילדים הגיע עם שמנת מתוקה קרה ממיכל בלי שום תבלון ולו טיפת מלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
GALI - תמונה
GALI 2 ביקורות
פשוט נהדר
5.0
28/03/17

מסעדה מצויינת מומלצת לארוחה משפחתית, אוכל מגוון וטעים מאד, אווירה נעימה, מלצרית חמודה ויעילה, מחיר סביר לגמרי. נהנינו מאד מאד! תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lizzy - תמונה
Lizzy 45 ביקורות
מסעדה נחמדה
3.8
18/03/17

הגענו לארוחת בוקר זוגית במיוחד למסעדה זו, מכיוון שהיא מכבדת את שובר המתנה שהיה בידנו. הארוחה היתה בסדר גמור. ראויה לציון הפוקצ'ה המצויינת, עגולה וגדולה כמו פיתה בטאבון עם עשבי תיבול... ופרוסות שום. הכל היה לשביעות רצוננו. מכיוון שהגענו לפני הצהריים, קיבלנו את תפריט הבוקר, שיש בו רק 4 אפשרויות בחירה. חבל שלא מאפשרים לבחור מהתפריט המלא, עם מגוון רחב יותר לבחירה. עוד חשוב לציין: המסעדה ממוקמת במקום מרכזי מאד בעין כרם, אך כפתור הניווט באתר האינטרנט מצביע על מקום המרוחק כמה מאות מטרים משם, וזה גרם לנו קצת להתברבר לחינם בהגעה. כדאי מאד לתקן זאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
llgg - תמונה
llgg 6 ביקורות
ארוחה נחמדה
4.0
19/02/17

בת זוגי ואני היינו בחופשה באזור והגענו לכרמא לארוחת ערב. הזמנו מקום מראש. הגענו ונכנסנו ללא בעיות. היות ולא היינו רעבים מאוד, הזמנו סלטים ופוקצ'ה. כל המנות נדיבות מאוד והכל היה לנו... טעים. לא משהו שלא נתקלתם בו לפני כן, אבל בהחלט משביע רצון ובטן. השירות היה מהיר, נעים ומקצועי. המחירים לא זולים בכלל, אבל לפחות לא תצאו רעבים. בסה"כ חוויה טובה ומספקת.

עוד פרטים
הוספת תגובה