נגישות
נגישות

כרמא ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

114 ביקורות וחוות דעת על כרמא

tzvi.sku - תמונה
tzvi.sku מבקר מתחיל
לא אחזור לשם
2.3
11/02/17

מקום יפה במיקום מעולה! המסעדה היתה בתפוסה מלאה- השירות היה גרוע, מלצר מגיש את המנה והולך בלי לבדוק שהכל בסדר או לפני שהספקתי לבקש מלח או צלחת נוספת. ביקשנו להתיישב במרפסת ללא עישון... והושיבו אותנו סמוך למעשנים. שירות לא אדיב בכלל ואוכל תפל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shuly - תמונה
Shuly 2 ביקורות
לא נחזור!!
2.3
21/10/16

לפני כשעה עזבנו את "כרמא" מאוכזבים למדי אחרי ש"זכינו" ליחס פוגעני ומעליב ממנהלת המקום. מעולם לא נתבקשתי לעזוב מסעדה במילים "אם גמרת לאכול אז תקומי!" למרות שאת המנה העיקרית שהזמנתי... קיבלתי אחרי שכולם כבר גמרו לאכול את שלהם -באיחור של למעלה מ45 דקות... בסיכומו של דבר-חוויה לא נעימה בלשון המעטה ולמרות הנוף שובה הלב לא נשוב לבקר ב"כרמא"!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana 11 ביקורות
חוויה קולינרית טובה
4.5
24/09/16

הגעתנו שני זוגות לחגוג לי יומולדת. הזמנו ראשונות שרימפס וקרפצ'יו עם פוקצ'ה שהיו מצויינות. מנה עיקרית דג מוסר הוגש נדיב מאוד וטעים. שירות מהיר יחסית. ההערה היחידה שלי שציינתי פעמיים... שאנחנו חוגגים יומולדת ולא היתה התייחסות... כנראה פספוס של המלצרים כי לשולחנות האחרים כן הביאו זיקוקים עם הקינוחים. ככה זה, גם אנחנו הגדולים רוצים קצת צומי ביומולדת כמו ילדים... חוץ מזה האוכל היה טעים מאד והאוירה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Irena - תמונה
Irena 3 ביקורות
ממליצה לארוחה משפחתית
4.5
09/09/16

חגגנו יום הולדת עם משמחה ביום שישי בערב. מומלץ מאוד לארוחה משפחתית, שירות טוב ומהיר , מנות גדולות והכל היה טעים!! קיבלנו גם קינוח מתנה לכבוד יום הולדת!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ziv - תמונה
Ziv 2 ביקורות
מומלץ לבוא ולאכול במקום.
3.5
01/09/16

האוכל היה טעים, המנות מפנקות, שמחנו לבוא ולהנות מהאוכל. מהרגע הראשון עד הסוף היה כיף גדול. המחיר היה טיפה יקר, אך המנות היו ראויות. אשמח להגיע שוב. י

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל מבקר מתחיל
חוויה מעולה של ארוחה טעימה ושירות מצוין. מומלץ מאד!
4.8
01/07/16

סעדנו הערב בכרמא ונהננו מארוחה משובחת ביותר ומשירות מעולה. המלצרים עבדו בצורה מקצועית, יעילה ונעימה ביותר. המנות הגיעו לשולחננו ללא דיחוי ועם חיוך. קנקן המים מולא שוב ושוב מבלי שנאלצנו... לבקש זאת, המלצר המקסים שלנו ידע להמליץ גם על מנות טעימות וגם עדכן אותנו על גודל הקינוחים, כך שיכולנו להזמין פחות מנות אחרונות ולהנות מכל ביס. מוסיקת הרקע היתה חלשה ואפשרה שיחה סביב השולחן והתאורה היתה טובה ולא מעומעמת לאורך כל הערב. חוויה שנשמח לחזור עליה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir - תמונה
Nir 3 ביקורות
חפשו מקום אחר
2.5
15/05/16

זוג לשתי עסקיות. אחת שניצל פירה השנייה בס בגריל עם אורז. לראשונות כרובית מטוגנת ולחם הבית. הלחם היה המנה הטובה ביותר וגם הזירו קולה. יתר המנות בינוני ומטה אוכל סתמי . הפירה היה בצבע... כתמתם צהבהב ולא טעים הוחלף באורז לבן שהיה בסדר. אין שום קשר בין המחיר שנגבה לתמורה למנות.188 שח כולל שתייה. פעם אחרונה שאשתי בוחרת מקום לאכול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Banboon - תמונה
Banboon 2 ביקורות
די טוב וטעים מאוד
3.8
05/05/16

באנו משפחה של 6 נפשות לכרמא בשביל ארוחת צהריים והתפנקות. הזמננו לראשונות קרפצ'יו פילה בקר, סביצ'ה סלמון, סלט 'סלט' וקלמרי פריך, לעיקריות הזמננו ניוקי תרד, מיני המבורגרים, פסטה בשמנת... ובנוסף לכך פוקצ'ה גדולה רגילה. האוכל היה מאוד טעים והמנות היו נדיבות אך היו קצת בעיות עם השירות. לקינוח הזמננו סופלה שוקולד שהיה ללא קמח וכששאלנו את המלצר מה הם שמו במקום הוא לא ידע. לבסוף הסופלה היה טעים מאוד. המחיר היה מעט יקר אבל התאים לנו כי באנו להתפנקות ולא לסתם סעודה במסעדה. מומלץ בחום ומתאים ביותר למשפחות עם ילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yousef - תמונה
Yousef מבקר מתחיל
מבאס לשלם הרבה כסף על ארוחה כה גרועה
1.5
11/04/16

הי, אתחיל עם ארוחה ראשונה שהומלץ לי עליה ע"י המלצרית והיתה כרוב מטוגן (טמפורה כזה). הדבר השטותי הזה עלה 52 ש"ח ולא היה בו כלום. אין לי בעיה לשלם מחיר כזה על משהו מעניין אבל מסתבר בסוף... שקיבלנו מנה מאוד פשוטה. יותר מאוחר ראינו כי אותה מנה זורמת לעוד שתי שולחונות (ושהמבין יבין). אחר כך לקחנו סטייק אנטריקוט ובקיצור: בשר לא טוב (ויצא לי לאכול בשר טוב) וירקות בצד לא טעימות. במילה אחת: אכזבה! במיוחד כשמשלמים מחיר כה גבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
אחלה ארוחה עם המשפחה
3.5
25/03/16

הגענו לחגוג יום הולדת עם המשפחה. המקום היה מפוצץ באנשים (שבת בצהריים), אבל נמצא מקום ל-6. השירות היה מהיר למרות שהעומס במקום, אבל היה קצת מבולבל. המנות היו גדולות ומשביעות, האיכות... הייתה טובה מאוד, גם לקחתי הבייתה חצי מנה כי לקחנו גם מנות ראשונות. אין אווירה ואין מוזיקה במקום, אבל באנו לאכול אז היה לנו סבבה. מאוד ידידותי לילדים, יש מבחר עשיר וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה