נגישות
נגישות

כרמא ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

114 ביקורות וחוות דעת על כרמא

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
31/03/09

רמת המזון סבירה (לא מעבר לכך), קדירת כדורי הבשר המומלצת מאכזבת מאוד, רול דרוזי וחציל קלוי טובים, רביולי טוב. השרות או יותר נכון השליטה והקצב היו רעים ומאכזבים, המנות הגיעו באינטרבלים... גדולים וחלקן אף נשכחו. מבחינתי מסעדה הממוקמת במקום מקסים עם כזה פוטנציאל מעולה אמורה לספק חוויה נעימה וטובה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 19 ביקורות
4.7
06/03/09

מה עוד אפשר לבקש ביום ששי אחה"צ? בנוף מקסים, כשעין כרם המדהימה פרוסה לרגלינו, והאוכל טעים להפליא, והמארחת והמלצריות משתדלות להנעים לנו את הזמן. אכלנו רול דרוזי ודג בס בתנור, על מצע... ניוקי וברוקלי. יופי, יופי. שאלנו את המארחת פרטים על הבתים מתחתינו והיא מיד הביאה לנו ספר על עין כרם., להנעים לנו את הזמן עד המנות. לא קשור למסעדה אבל העיב, זה שמולנו בחניה, חנו מכוניות בחנית נכים. מהכוניות יצאו אדם דתי שחנה על 2 חניות אפילו, ו 2 זוגות של נשים. יש חניון תת קרקעי כמה מטרים מהמסעדה. אז מה?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
28/02/09

היה מאוד נחמד היינו אני ושלוש חברות ממש נהננו מכל רגע האוכל טעים מאוד חגגנו יום הולדת לחברה שלי וקיבלנו קינוח על חשבון הבית היה ממש נחמד ממליצה נחזור בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
10/02/09

מאז שהמסעדה החדשה נפתחה אמרתי לבעלי שאני רוצה ללכת לאכול שם ולא יצא לנו ואז ראיתי את אתר של המסעדה ויישר אמרתי הולכים המקום נראה טוב נקי האוכל סבבה האמת שאנחנו הזמנו רק פוקצה וסלט אבל... ממה שראיתי יוצא לאנשים ניראה חוויה פעם הבאה אני יוכל בשר כי אני שומרת חצי כשרות אז זה או חלב או בשר אבל היה ממש כיף מלצרית ממש חמודה אין מה להשוות למקום הקודם אפילו שהיה לחץ במסעדה כל הזמן פנו אילנו ודאגו לנו מעבר למצופה תודה רבה לצוות כרמא אנחנו עוד נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
07/02/09

אתמול (6.2.09) אחה"צ הגענו למסעדה, לפני שהחלטנו לשבת, התעניינו באם יש רשת אלחוטית פעילה, ומשנענינו בחיוב החלטנו לשבת ולהזמין. הזמנו קפה, עוגת בר אגוזים וכוס בירה. להפתעתינו כשהפעלנו את... המחשב הנייד שברשותינו, התברר כי לרשת יש סיסמא, שהמסעדה אינה מספקת ללקוחות בניגוד למה שנמסר לנו בתחילה, גם זאת הבנו רק לאחר 3 פניות לשלושה מלצרים שונים. כמו כן הקפה הגיע חלש מידי, ביקשתי מהמלצר לקבל תמצית קפה בצד. ולמרות שתיזכרתי אותו פעמיים, לא קיבלתי את מבוקשי. בר האגוזים התברר כמוס שוקולד והיה סתם לא טעים. בקיצור, אנחנו למסעדה הזו לא נשוב, הפוטנציאל הוא גדול אך השירות והביצוע גרועים !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
04/02/09

אוכל ממש טעים מוגש יפה פוקצ'ה נאפת במקום על הבר רואים הכל ממש מרשים ומאוד טעים בסך הכל מסעדה ממש יפה רק חסר קצת מקום לעשן אין פינת עישון רק בחוץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
גילי - תמונה
גילי 10 ביקורות
4.3
31/01/09

ישבנו ארבעה בשבת בצהריים. היה מלא. קיבלנו מנת קלמרי ע"ח הבית כי הצוות החליט שהאוכל יתעכב, אך מה שקרה בפועל זה שהמנות העיקריות הגיעו לפני הראשונות. זה לא קילקל במאומה, האוכל טעים מאוד,... המנות מפתיעות הן בגודל והן במקוריות, ואנו נשמח להגיע שוב ושוב לחוות עוד מנות מהתפריט. תמשיכו כך !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/01/09

ממש נהננו אני ואשתי אני אכלתי מנה ראשונה אגרול אבוקדו שאני חייב לציין אין דברים כאלה חוויה רוטב מיוחד מאוד לא הצלחתי לזהות ממה הוא מורכב אבל רוטב נדיר לאחר מכן אני ואשתי אכלנו ביחד את... הפרגיות וגם ההגשה יפה עוד לא ראיתי פרגית מוגשת ככה עם העצם ממש יפה בזאת אני רוצה לומר לשף חוויה של אוכל ואני אוכל בהרבה מסעדות אוכל טוב וממש לא ייקר השירות היה קצת חובבני המלצרית לא ממש ידעה את התפריט אבל סלחנו לה כי האוכל היה ממש טוב אכלנו 2 מנות ביחד עם שתיה 120 ש"ח ממש נחמד

עוד פרטים
הוספת תגובה
dr - תמונה
dr 3 ביקורות
3.3
24/01/09

אתמול ישבנו אני ומשפחתי בפעם הראשונה במסעדה מאז שנפתחה כמסעדת "כרמה" ודי חששתי לאחר שקראתי את הביקורות באתר.היה מאוד נחמד האוכל היה טוב ואף אחד ממשפחתי לא התלונן.התפריט אמנם שונה ממה... שהיה אך האוכל היה ממש לא רע .נהננו וזה מה שחשוב.והשירות היה מאוד מקצועי וללא טענות מצידנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/01/09

היה פשוט חוויה מנות יפות לא מתוחכם טעים גדול היה פשוט כיף הילדים נהנו היה קצת רועש כי היה מלא אנשים אבל חוץ מזה הכל יפה ממליצה .

עוד פרטים
הוספת תגובה