נגישות
נגישות

כרמא ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

114 ביקורות וחוות דעת על כרמא

מירי - תמונה
מירי 2 ביקורות
2.0
12/12/09

ישבנו לארוחת בוקר.כחצי שעה אחרי שהזמנו קינוח נגשה אלינו בעלת המקום ואמרה שנאלץ לקום כי המקום הוזמן מראש.על מנת שלא לעורר מהומה נגשתי אליה ואמרתי לה שגם אני הזמנתי את המקום מראש ולא... צויין לפני שיש לי זמן מוקצב נענתי בתשובה שזה ידוע לכל ששולחן מוזמן לשעתיים בלבד ושאם הייתי רואה את הצד העסקי ההייתי מבינה אותה.בתור לקוחה אין לי שום סיבה להסתכל על הצד העסקי!מסעדה שהיא מפעל אכילה ותו לא,יחס גרוע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 4 ביקורות
2.0
01/11/09

אכלנו 4 סועדים ביום שבת בערב. הפוקצה היתה טובה וגדולה וכך גם שתי הפיצות (מרגריטה ופיצת 4 גבינות). נקודת ביקורת: דמי אבטחה - צריך להפסיק עם הדרישה הזו. המאבטחת בכניסה לא בדקה את הנכנסים... אז מדוע לדרוש 2 ש"ח מכל סועד? האם התשלום באמת הולך למאבטחת? .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/09/09

חגגנו אירוע בר-מצווה למשפחה מצומצמת (20 איש) בגלריה שמעל המסעדה ומאוד נהנינו. האוכל היה מצויין, המנות הגיעו בזריזות וברוחב לב, השירות (תומר והדר) היה אישי ונעים. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
29/08/09

כרמא היא מסעדה מסוג "אליה וקוץ בה". בהגיעך למקום פנים מחייכות ואדיבות מופנים אליך מכל עבר. אבל... אבוי אם ישנה איזושהי בעיה(למשל בהזמנה)- אוה, אז כבר נוסף טעם מר לכל האוירה שטרחו כ"כ... ליצור. וזאת מכמה סיבות: המלצר לא כ"כ יכול לעזור, לפיצוי של אחראית המשמרת אין כ"כ גיבוי מהבעלים, והבעלים מתחמק מלקוחותיו. אז לסיכום- לכו לשם (לא באירועים חשובים), אוכל טעים, אבל תחזיקו אצבעות ששום דבר לא ישתבש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/08/09

הגענו בצהרים. 4 מבוגרים, 2 ילדים, 2 פעוטות. הזמנו בין היתר מנת פיצה לילדים ובקשנו שתגיע מהר. תוך 10 דקות קיבלנו את הפיצה חמה וטעימה! כל המנות היו טעימות ושונות קצת ממה שמקבלים בדרך כלל,... במיוחד מנת הפרגיות שהיתה נהדרת. השירות היה אדיב זריז ומתחשב, כל בקשה שלנו נענתה בחן ובמהירות. המסעדה נעימה והשירותים נקיים מאוד. המחיר היה מאוד סביר. נשמח לחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
19/08/09

הגענו ביום שישי בלילה 22:00, 4 זוגות. הפיצה הגדולה שהזמנו הגיע על מגש עץ ללא צלחות ומפיות לקחנו משולחן אחר. בקשנו כמה פלחי לימון להוסיף לסודה ולא קבלנו. המילקשייק היה מימי מאוד בקשנו... להחליף ל3 כדורי גלידה ושוב הגיע מילקשייק כמובן שהחזרנו והמתנו 20 דקות עד שהגלידה הגיע.הדבר החיובי היחד שאני יכול לציין זו המרפסת בקומה השניה . המלצרים עושים טובה שהם משרתים את הלקוחות.לא חוזרים למקום זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/08/09

מסעדה חדשה יפה נוף מעלף נהנתי מאוד לשבת שם ממש טעים האוכל במיוחד הפוקצ'ה יאללה תצליחו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
24/07/09

מקום גרוע. למלצרים אין זמן/ חשק לדבר עם הלקוחות, הגענו שישה אנשים לפני יומיים. התאכזבנו מהאוכל. התאכזבנו מהשירות. התאכזבנו מהאווירה. ביקורת בונה - חלק מההנאה במסעדה זה להרגיש רצוי !!!!... ממש לא הרגשנו רצויים (ועוד באנו לערב שלם, לחגוג ימי הולדת, עם חשבון של 1100 ש"ח ל6 אנשים לפחות אפשר היה לזכור שביקשנו זיקוקים!!!) לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יריב - תמונה
יריב מבקר מתחיל
4.3
17/05/09

לפני שיצאנו מירושלים חיפשנו מקום לאכול והמליצו לנו על כרמא בעין כרם. כשהגענו זיהינו את המבנה כי אכלנו פעם במסעדה הקודמת שהיתה שם ולא היה מוצלח אבל... כשנכנסנו זיהינו מיד את השינוי לטובה... שחל במסעדה! סבר הפנים היפות של המארחת והמלצרים, האוירה הנעימה והעיצוב יוצרים מקום ייחודי ונדיר בנוף הארץ. מבט מהחלונות הגדולים החוצה רק מחזק את ההרגשה הזו ופותח את התאבון. ואז... הגיע האוכל! וואו וואו וואו! קדירת פירות הים היתה נדירה, הסלט היה מרענן ומגוון, הפוקצ'ה נמסה בפה והקינוח - פוקצ'ה נוטלה- היה מפתיע בפשטותו ובטעמו הממכר.היינו צריכים כבר ללכת אבל נשארנו לעוד קפה באוירת הערב הירושלמי - ממילא החנייה בחניון ממול היא חינם... :) בקיצור - אני אחזור בכול הזדמנות !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
11/05/09

סוף סוף יש מסעדה בירושלים שאפשר לשבת בה באווירה אירופאית. המסעדה גדולה אבל אינטימית כי היא מחולקת לחללים שונים. הנוף מהחלנות ומהמרפסת בקומה השניה פשוט טוסקנה. פעמוני הכנסיות נותנים... הרגשה של חו"ל. ועוד לא דיברנו על האוכל שהוגש לנו. הזמנו 4 מנות וכולן היו גדולות. כמו השניצל שלהם שמזכיר את השניצל הוינאי בגודלו ובטעמו. סלט אנטריקוט גדול ומעניין. פילה דג בורי עדין על מצע ניוקי והמבורגר.. אחד הטעימים שאכלנו. גם המחירים סבירים בהחלט. אנחנו אימצנו את המסעדה ונחזור שוב בקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה